Zobacz pełną wersję : Silnik dla Kota
capone24 08-09-2008, 11:40 Witam
Jestem ciekaw czy ktos probowal juz wlozyc do kota V8 czy V10 jak tak to jaki najlepiej pasuje. A moze znacie kogos kto by sie czegos takiego podjal?
Dzieki
o ile sie wogole zmiesci, bo v6 to na styk sie tam miescil
tomiscorpio 09-09-2008, 01:10 tak v999 i naped jeszcze moze na przod do tego??
Koszt takiej zabawy moze by sie zmiescil w 50 tys to sobie kup inne auto.
A jak Ci mocy brakuje zamontuj turbine do obecnego.
Calkwoicie bezsensowne pytanie i nierealne do wykonania.
alfatech 09-09-2008, 09:40 capone24, wszystko można tylko nie wszystko jest opłacalne ,jeśli faktycznie dysponujesz pokaźną kwotą - można to zrobić ,zmieniając w aucie prawie wszystko ,od silnika ,skrzyni ,przegubów począwszy na kablach ,ECU itd skończywszy. Nie bardzo wiem jak to sobie wyobrażasz :570:
Masz 2,0 - nie dziwię Ci się że niedosyt czujesz - zmiana 2,0 na V6 jest bardzo kosztowna i równie nieopłacalna a co dopiero całkiem inny silnik :fcp15
Sprzedaj 2,0 ,kup V6 - podłub trochę i na jakiś czas Ci wystarczy :)
capone24 09-09-2008, 16:47 faktycznie nie dosyt jest ale mam w planie kompletnie go przebudowac i licze sie z kosztami. A wybralem Cougara bo bryla samochody mi sie podoba. Jesli ktos zna specjalistow ktorzy maja podobnie zwariowane pomysly prosilbym o kontakt
pozdrawiam
tomiscorpio 09-09-2008, 17:57 to jest akurat niewykonalnne i bezsensowne , poniewaz rozlozenie masy nie bedzie. Wtedy na trasie Cie zwykle 2.0 objedzie.
A tak prawde mowiac mysle ze to jaja sobie robisz.
pewnie zajeli by sie tym ci u ktorych kiedys serwisowalem swoje scorpio (w gdyni) ale o cenie to wole nawet nie myslec a tak jak pisal tomiscorpio za taka kase to mozna kupic lancera evo albo subaru impreze czy innego nissana skyline.
tu masz link do tematu o tym warsztacie i pewnie da sie tam znalezc namiary na nich:
viewtopic.php?f=73&t=57849&p=440237#p440237 (http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?f=73&t=57849&p=440237#p440237)
V8 - hmmm, jak nie masz na zbyciu przynajmniej tych 50 tysiecy, to możesz zapomnieć o takiej przeróbce (wiąże się to dodatkowo z modyfikacjami płyty podłogowej, bo trzeba naped na tył przenieść, aby taki silnik się zmieścił).
Sensowne (patrząc pod kątem efektu i kasy) są dwa rozwiązania:
1. Swap na silnik 2,5 V6 205 KM z Mondeo ST200, albo zrobienie hybrydy - dół silnika 3,0 V6 z Mondeo ST220 plus głowice i doloty z ST200 - zdaje się, że kilka takich kocurów juz w Polsce jeździ.
2. dołożenie do silnika 2,0 turbiny
Koszty?
W obu przypadkach minimum na poziomie 10 tysięcy - do 15-tu moim zdaniem max (o ile nie bedzie się chciało zakładać kutego dołu w Zetecu :fcp27
W Godarth robili przymiarke do turbo w kocurze, ale w koncu dziewczyna się nie zdecydowała :fcp23
Możesz się tam orientacyjnie popytać - www.godarth.pl (http://www.godarth.pl)
alfatech 10-09-2008, 08:59 capone24, wejdź na www.cougarklub.pl (http://www.cougarklub.pl) :)
BTW:
MAG trzeba było mówić że ten mechanik to Krzysiek :)
KRzysiek wie o samochodzie boombla, ktory to ma wlasnie to 2.3
BTW:
MAG trzeba było mówić że ten mechanik to Krzysiek :)
KRzysiek wie o samochodzie boombla, ktory to ma wlasnie to 2.3
Hihi, świat jest mały :fcp2
czarny0474 14-09-2008, 10:19 witam .... mam pytanie czy wogóle można jakoś zwiększyć dynamikę 2 litrowego silnika w kociaku ...... nie zmieniając go oczywiście i wkładając niewielkie koszty ??? :562:
witam .... mam pytanie czy wogóle można jakoś zwiększyć dynamikę 2 litrowego silnika w kociaku ...... nie zmieniając go oczywiście i wkładając niewielkie koszty ? :562:
Kup se magnetyzerów z 10 kg po 25 HP każdy to mocy będziesz miał więcej niż V8 czy tam V10 :fcp27 :fcp27 :fcp27
czarny0474 14-09-2008, 10:53 haha ...... tyle mocy to mi nie potrzeba .... pytam poważnie :fcp5
czarny0474 14-09-2008, 11:30 Black Ford
tomiscorpio 14-09-2008, 12:26 wstaw przepustnice od 2.5 jak jest wieksza.
Ogolnie w cougarze ten silnik jest taki jak w mondeo czy co tam montowali
silnik 2.5 ma 2 przepustnice
tomiscorpio 15-09-2008, 12:43 dwie czy podwojna?
alfatech 16-09-2008, 09:48 silnik 2.5 ma 2 przepustnice
:fcp15 kolego nie pisz bzdur i nie wprowadzaj ludzi w błąd ,V6 ma jedną przepustnicę a do 2,0 nie wejdzie od V6 ,to są całkiem inne przepustnice.
czarny0474 małym kosztem nic nie zrobisz ( zależy też co masz na myśli pisząc "mały koszt" ) ,taniej będzie sprzedać i kupić V6
tomiscorpio 16-09-2008, 12:46 wlasnie dlatego pytalem bo watplilem , ja mam podwojna u siebie tam samo cosowrth bo posiadamy system vis
2.5 ma dwie przpustnice. Jedną sterowaną mechanicznie bezpośrednio przez linkę gazu, a drugą sterowaną elektrmechanicznie przez moduł IMRC, do otwierania dodatkowych 6`ciu "krótkich" kanałów dolotowych w kolektorze powietrza, to rozwiązanie nosi nazwę: zmienna geometria dolotu.
P. S.
Mam bardzo zadbanego Cougara do sprzedania.
alfatech 08-10-2008, 07:51 Przepustnica jako taka jest jedna to o czy piszesz jest w dolnym kolektorze dolotowym i nie jest to przepustnica - równie dobrze możesz napisać że V6 ma 7 przepustnic - w przepustnicy 1 klapka i w kolektorze 6 klapek
tomiscorpio 09-10-2008, 19:16 Przepustnica jako taka jest jedna to o czy piszesz jest w dolnym kolektorze dolotowym i nie jest to przepustnica - równie dobrze możesz napisać że V6 ma 7 przepustnic - w przepustnicy 1 klapka i w kolektorze 6 klapek
no jak by tak patrzac to ja mam 3
jedna podwojna a jeszcze jedna w kolektorze. :fcp2 :fcp2 :fcp2
alfatech 10-10-2008, 09:52 Przepustnica jako taka jest jedna to o czy piszesz jest w dolnym kolektorze dolotowym i nie jest to przepustnica - równie dobrze możesz napisać że V6 ma 7 przepustnic - w przepustnicy 1 klapka i w kolektorze 6 klapek
no jak by tak patrzac to ja mam 3
jedna podwojna a jeszcze jedna w kolektorze. :fcp2 :fcp2 :fcp2
hehe to już coś 3 przepustnice w jednym aucie :fcp29
|