Zobacz pełną wersję : jak najlepiej "podkręcić" foczke 1.8 w gazie?

WDfoczka
19-09-2008, 22:46
Chciałbym trochę polepszyć osiągi mojej foczki I - 1.8 16V 115 KM. Nie interesuje mnie zakładanie jakiś turbin itp. Po prostu chciałbym coś delikatnie ulepszyć bez złego wpływu na silnik. Możne coś sukcesywnie wymieniać w związku z eksploatacją niektórych podzespołów? Jako ze jestem raczej laik, czekam na rady. W ogóle opłaca się "podkręcać" samochód który jeździ na gaz LPG?

tomiscorpio
19-09-2008, 23:04
wywal gaz juz masz pierwsze podkrecenie.

WDfoczka
19-09-2008, 23:16
wywal gaz juz masz pierwsze podkrecenie.

to to nawet taki laik jak ja wie. nie po to montowałem gaz, który zresztą i tak mi się zwrócił, żeby płacić 45 zł za 100km po Warszawie- wystarczy że płace ok 31:)

tomiscorpio
19-09-2008, 23:47
To jest tak jakby sie chcialo zwiekszyc osiagi a jezdzic caly czas z przyczepką.

Nie ma mozliwosci tanio z mala modyfikacja podniesc wyczuwalnie moc.

Zaloz wieksza przepustnice od 2.0 , zmien wydech i zchipowac.

TERBUH_B
20-09-2008, 08:25
Zaloz wieksza przepustnice od 2.0
W foczce jest różnica :fcp9 :fcp9 :fcp9

Magik123
20-09-2008, 09:25

tomiscorpio dobrze gada, tanim sposobem trohe polepszyc mu elastycznosc, przepustnica bedzie pasowala, bo w 1.8 jest sporo mniejsza, a roznica jest odczuwalna :fcp1

tomiscorpio
20-09-2008, 10:44

tomiscorpio dobrze gada, tanim sposobem trohe polepszyc mu elastycznosc, przepustnica bedzie pasowala, bo w 1.8 jest sporo mniejsza, a roznica jest odczuwalna :fcp1

znamy ten temat , grzebanie przy dolocie i wydechu , plus jak ktos ma kase jeszcze to wyhamowanie i strojenie.

Bo magnetyzery stozki , koncowe tlumiki buczace i zapaszek na lusterko nie daja nic. Jedynie ze przepustnica zwiekszona , mozna sie pokusic o dobry stozek, dobry to nie taki z allegro za 20zl

Walki rozrzadu na cos bardziej ostrego ale od czego podejda nie wiem , tez od 2.0?? bo to w sumie nadal rodzina zeteca.

maxx von sydow
20-09-2008, 11:06