Zobacz pełną wersję : [Galaxy 2000-2006] regulacja siły nadmuchu


lysyG
13-12-2008, 11:35
Długo nic mi się nie działo w Galusiu, no i stało się. Jak mam zamiar włączyć nawiew nie działa I i II stopień, III i IV działa bez problemów. W szukajce jest jeden post na temat jakiegoś rezystora dmuchawy, ale się urywa i nie ma odpowiedzi. Miał ktoś z was już taki problem?

wojtek60
13-12-2008, 12:21
nawiew nie działa I i II stopień, III i IV działa bez problemów
Jest dzielnik oporowy i powinna być przerwa.
IV stopień działa pełnym napięciem zasilania.
Przerwa powinna być między III a II stopniem.
Potrzebny omomierz i nie powinno być problemu ze znalezieniem przerwy (rezystora).

lysyG
13-12-2008, 14:57
A gdzie jest ten dzielnik oporowy? I o oc chodzi? :570:

viper11
13-12-2008, 17:12
Rezystory dmuchawy są z tego co pamiętam przy dmuchawie, za schowekiem pasażera.

Biernaś
13-12-2008, 17:35
Jak mam zamiar włączyć nawiew nie działa I i II stopień, III i IV działa bez problemów.


U mnie też tak było. Elektryk wymienił szczotki w silniku dmuchawy, która znajduje się za schowkiem pasażera.

Biernaś
13-12-2008, 17:35
Jak mam zamiar włączyć nawiew nie działa I i II stopień, III i IV działa bez problemów.


U mnie też tak było. Elektryk wymienił szczotki w silniku dmuchawy, która znajduje się za schowkiem pasażera.

wojtek60
13-12-2008, 21:11
Elektryk wymienił szczotki w silniku dmuchawyDziwne.
W przypadku braku kontaktu szczotek to żaden zakres nie powinien działać.

n owicjusz
14-12-2008, 09:12
Bedzie startowal i dorazu zwalnial z pukaniem zgodnym z predkoscia az stanie.Poza wtyczka wentylator pasuje od Mondeo(nie pomietam od ktorego modelu).sklanial bym sie do wymiany rezystora.
Pozdrawiam.

morris71
11-02-2009, 21:23
A ja mam problem z identyfikacja funkcji. Co powoduje wciśniecie pokrętła od regulacji siły nadmuchu. Zapala się pomarańczowa dioda na pokrętle ale żadnej zmiany nie odczuwam.

subratri
11-02-2009, 21:35
obieg zamkniety Ci sie wlacza
powinienes uslyszec stuk pod schowkiem "na rekawiczki" :fcp29
no i witamy na forum :)

morris71
11-02-2009, 21:42
Stuk słychać to chyba jakiś stycznik się załącza. Był okres,że po włączeniu słyszałem syk jakby powietrze uciekało ale teraz juz nie słyszę.

doktorek35
11-02-2009, 21:45
morris71 -.....i pewnie różnicy nie odczujesz bo być może masz uszkodzoną tzw uszczeleczkę w tym właśnie przełączniku od obiegu wewnętrznego.[częsta usterka]

subratri
11-02-2009, 21:46
Stuk słychać to chyba jakiś stycznik się załącza.

kurcze to nie tablica wielkiej mocy :D klapka od obiegu zamknietego opada i stuka :)
jak stuka to znaczy ze dziala

doktorek35
11-02-2009, 21:48
morris71-wyprzedziłeś mnie z odpowiedzią-czyli masz w porządku.obieg wewnętrzny działa poprawnie czego dowodem jest to co opisałeś.

morris71
11-02-2009, 21:53
Oki.Sprawdzę za najbliższym autobusem ruszającym pod górkę... :fcp18

torgi
11-02-2009, 21:59
Jak mam zamiar włączyć nawiew nie działa I i II stopień, III i IV działa Opornik do wymiany , dopiero co wymieniałem , za schowkiem pasażera, zielonego koloru był u mnie.Uzywka na alledrogo-ok130 zeta :fcp4 a nówka w WV -102 zeta :fcp2 pozdrawiam

Przemo5697
13-02-2009, 18:48
A wie ktoś czy jest łatwe dojście do tego rezystora? Czy da się dojść bez wyciągania pułki?

torgi
13-02-2009, 19:25
Trzeba rozebrac schowek , ale to nie jest trudne, inaczej nie da rady :fcp2

lysyG
16-04-2009, 09:01
Dzisiaj wyjąłęm rezystor dmuchawy, wymieniłem ten pierdzielnik (coś tam termiczny, koszt 3,50 pln) wsadziłem rezystor i .... I i II dalej nie działa. Oczywiście klima zapala się na niedziałających prędkościach, na III i IV wentylator chodzi a klima się nie załącza - ot ciekawostka dropsa. Ma kto pojęcie co się stało się?

subratri
16-04-2009, 19:12
profil (http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=63053) a później proszę zgłosić to otworzymy