Zobacz pełną wersję : [mk5] brak mocy przy niskich obrotach
witam
problem zaczął sie około roku temu poznął jesienia, jezdziłem na zwykłej benzynie 95, przy ruszaniu na jedynce i redukcji na dwojke od 1 do 2-2,5 tys, obr. auto strasznie się muliło (jak by tzw. "turbodziura")
pomyslałem wina świec, wymieniłem razem z przewodami (motocraft), dalej to samo, zacząłem tankowac na innych stacjach, nie pomogło,
tankowałem zawsze na shelu to i przerzuciłem sie na vpower no i pomogło.
a teraz to problem się nasilił jeszcze bardziej: przy każdej zmianie biegu zonk, żadna benzyna nie pomaga, pocieszeniem jest że ustępuje to czasami na 2-3 dni, ale coraz żadziej teraz, górne obroty są wporządku, może miał ktoś z użytkowników tego silnika podobne problemy i podzieli się jkimiś cennymi uwagami
z góry wielkie thx
pozdr
Magik123 01-01-2009, 12:25 Mozna zacząc od pomiaru sondy i przeczyszczeniu przepływomierza.
ok, jak przeprowadzic pomiar sondy, i jaki środek polecasz do przeczyszczenia przepływa ?? chociaż nie podejrzewam żeby to był przepływomierz, ale warto spróbować
Na początek wypnij przepływomierz. Tak można jeżdzić . Jak się nie poprawi - to nie on
jutro zrobie test bez przepływomierza,
a poki co to jak zrobic ten pomiar sondy ??
corneliusab 03-01-2009, 19:31 Przeczytaj to: http://fordclub.kei.pl/forum4/viewtopic ... e9f7525c5e (http://fordclub.kei.pl/forum4/viewtopic.php?f=8&t=9945&hilit=sonda+lambda&sid=5c8595d762480bd22479a2e9f7525c5e)
Pozdrawiam
Przeczytaj to: http://fordclub.kei.pl/forum4/viewtopic ... e9f7525c5e (http://fordclub.kei.pl/forum4/viewtopic.php?f=8&t=9945&hilit=sonda+lambda&sid=5c8595d762480bd22479a2e9f7525c5e)
Pozdrawiam
wielkie thx
a co do przepływomierza, to po odłączeniu powiedziałbym, że jest jeszcze gorzej, a na wolnych obrotach zaczyna nimi "szatkowac"
A nie powinien. Czyli coś się dzieje a przepływomierz jest ok. Zobacz jak się zachowuje silnik po wypięciu czujnika temp cieczy. Zapala normalnie?
corneliusab 04-01-2009, 17:20 Gdy ja u siebie sciagnalem kostke z przeplywki to nie bylo zadnego efektu, na ulamek sekundy zaraz po sciagnieciu kostki bylo lekkie "zajakniecie" silnika, a potem zaraz normalnie.
Pozdrawiam
Gdy ja u siebie sciagnalem kostke z przeplywki to nie bylo zadnego efektu, na ulamek sekundy zaraz po sciagnieciu kostki bylo lekkie "zajakniecie" silnika, a potem zaraz normalnie.
Pozdrawiam
odrazu po ściągnieciu miałem tak samo, a te objawy co opisałem były pozniej
Zobacz jak się zachowuje silnik po wypięciu czujnika temp cieczy. Zapala normalnie?
zapala normalnie
nie pisałem o tym wczesniej, bo myslałem, że to nieistotne, ale w aucie mam stożek
i po ostatniej rozmowie z kolega co ma taki sam silnik dało mi bardzo do myślenia, bo on po zamontowaniu stożka miał podobne objawy , a nawet gorsze.
bedzie demontaz, a wy co o tym sądzicie :fcp20
Janek_skc 08-01-2009, 20:32 Jak stożek firmy bylejakiej to wyżuć i wstaw oryginał.
Jak stożek firmy bylejakiej to wyżuć i wstaw oryginał.
na to żeby go zdemontowac to już sam wpadłem po sugestii kumpla, a poza tym firmy bylejakiej nie był, a nawet jak by, to co to ma do znaczenia ?? to nie filtr oleju
Magik123 09-01-2009, 16:18 na to żeby go zdemontowac to już sam wpadłem po sugestii kumpla, a poza tym firmy bylejakiej nie był, a nawet jak by, to co to ma do znaczenia ?? to nie filtr oleju
Eh, widac malo wiesz, proponuje pooddychac sobie w lakierni w masce za 2 zl i za 200zl to zobaczysz czym to sie różni.
na to żeby go zdemontowac to już sam wpadłem po sugestii kumpla, a poza tym firmy bylejakiej nie był, a nawet jak by, to co to ma do znaczenia ?? to nie filtr oleju
Eh, widac malo wiesz, proponuje pooddychac sobie w lakierni w masce za 2 zl i za 200zl to zobaczysz czym to sie różni.
a to teraz kolego zle strzeliłeś, jestem lakiernikiem samochodowym i takie porownania to sobie daruj, bo nijak sie nie maja do filtra :fcp20
popatrz na budowe najtanszego stozka, a na najtanszy zwykly wklad filtra (nie obstajac ze zwykle, najtansze stozki to cos dobrego, bi tak tego shitu bym nie kupił)
Janek_skc 09-01-2009, 18:27 podstawowe pytanie. Ile dałes za ten stożek bo jak poniżej 400zł to sobie możesz go zamontowac jako filtr do sprezarki :fcp1 A nie do samochodu.
podstawowe pytanie. Ile dałes za ten stożek bo jak poniżej 400zł to sobie możesz go zamontowac jako filtr do sprezarki :fcp1 A nie do samochodu.
buhahaha, to teraz stary pojechałes mi fest !!! :fcp15 "spreżarki" powiadasz, naprawde dobre :fcp26
od kiedy granica 400 plnów stanowi jakośc stożka :fcp20
no ale widocznie coś przegapiłem :fcp5
i za swój stożek bmc pod model dałem jedyne 70 euro, mogłem nie oszczedzac kupując drozszy, i byłoby ok, ale takiego nie znalazłem :fcp18
Janek_skc 10-01-2009, 15:29 I r o, Oj mało wiesz. Weź lepiej zajmij sie malowaniem samochodów a nie ich ulepszaniem mechanicznym bo Ci na dobre nie wyjdzie a jedynie szkoda silnika.
I r o, Oj mało wiesz. Weź lepiej zajmij sie malowaniem samochodów a nie ich ulepszaniem mechanicznym bo Ci na dobre nie wyjdzie a jedynie szkoda silnika.
jeżeli jesteś taki fachura internetowy, to trzeba było mi naprawde pomóc, a nie delikatnie mówiąc uszczypliwie odpowiadac na moje posty,
bo z tej wypociny na temat stożków powyżej 400zeta dalej nic nie rozumie, prosze o konkretne uzasadnienia, ale to konkretne, a nie typu filtry do sprężarek i tym podobne.
poza tym zamontowanie stożka to naprawde ulepszenie mechaniczne samochodu, może nawet ze 20 kucyków dodac, tak czytalem na allegro :fcp18 poważnie
ps.
powyzej szesnastu lat, nic nie jest mi szkoda :fcp4
Janek_skc 10-01-2009, 21:55 na allegro to mozna wszystko wyczytac. Jeśli coś zmieniałeś w samochodzie i nie jest to fabryczne to nie trzeba wymagac od forda idealnej pracy. Ktos to zaprojektował tak zeby było dobrze.Załozysz wszystko w orygninał i w tedy można debatować co i jak jest niesprawne. Na Twoim miejscu sprawdził bym sonde na pierwszym miejscu.
|
|