citi19
13-01-2009, 12:39
Witam
Mam fieste mk3 1991 i silnik 1.1i
Prosze o porade :)
Problem jest taki ze jak odpale auto na zmimym silniku i dam gazu to na 4000 tys. obrotow sie muli, na goracym silniku jest normalnie. I niby jest ok ale po przejechaniu kilku km auto na 4 biegu ma muła a 5 to juz pewnie by zgasł, ale po kilku km znow dostaje mocy i jest ok. i w trakcie jazdy jest taki bicie, tak jak bym w prawym kole ale czemu auto słabnie wtedy? Moze to przegub??
Dzis sprawdzałem cisnienie na cylindrach i wyszło ze jest na jednym 7 a na 3 pozostałych po 4 a podobno powinno byc od 10 do 13, a na odpalonym silniku kolega mi poradził abym wyjoł korek wlewu aleju i jak bedzie rzygac olejem lub smarem to znaczy ze klawiatura zaworów jest do naprawy, powiedzcie mi czy to jest to a jezeli nie to jakie moga byc jeszcze przyczyny ze auto jest takie słabe
Mam fieste mk3 1991 i silnik 1.1i
Prosze o porade :)
Problem jest taki ze jak odpale auto na zmimym silniku i dam gazu to na 4000 tys. obrotow sie muli, na goracym silniku jest normalnie. I niby jest ok ale po przejechaniu kilku km auto na 4 biegu ma muła a 5 to juz pewnie by zgasł, ale po kilku km znow dostaje mocy i jest ok. i w trakcie jazdy jest taki bicie, tak jak bym w prawym kole ale czemu auto słabnie wtedy? Moze to przegub??
Dzis sprawdzałem cisnienie na cylindrach i wyszło ze jest na jednym 7 a na 3 pozostałych po 4 a podobno powinno byc od 10 do 13, a na odpalonym silniku kolega mi poradził abym wyjoł korek wlewu aleju i jak bedzie rzygac olejem lub smarem to znaczy ze klawiatura zaworów jest do naprawy, powiedzcie mi czy to jest to a jezeli nie to jakie moga byc jeszcze przyczyny ze auto jest takie słabe