Zobacz pełną wersję : jakie powinny być obroty


like_2008
21-01-2009, 20:15
Witam.
Mam pytanie odnośnie obrotów podczas jazdy na luzie, na postoj podczas skręcania.
Bo mi się wydaje że coś około 1300. W razie błedu proszę o informację. I jeszcze co za to odpowiada?

tomiscorpio
21-01-2009, 20:37
Wolne obroty jak cieply umnie trzyma kolo 1000

Podczas skrecania jest taki czujnik od podnoszenia obrotow od wspomagania.

1300 rpm wedlug mnie dosyc duzo.

like_2008
22-01-2009, 08:01
A u mnie z obrotami nic sięnie dzieje czasami nawet potrafi zgasnąć. A jak podczas jazdy na luzie?
A gdzie ten czujnik?

Struna
22-01-2009, 11:08
na luzie w zasadzie się nie powinno jeździć.

like_2008
22-01-2009, 12:16
W zasadzie masz rację, ale jak jadę na luzie to jakie obroty? Bo u mnie nieraz jak już prawie się zatrzymuje lub jak w korku jadę zaczynają strasznie obroty skakać.
Zmieniłem cewki, jeszcze czekam na świece, bo mi czasami na lpg strzelał. I przy przejściu na lpg lubiał zgasnąć, ale wyczuściłem filter na reduktorze i na razie spoko.
Co do tych obrotów to silniczek krokowy zwany potocznie, może nawalac?
Jak złapie temperature to tak dziwnie chodzi chwile ekstra a za chwile delikatnie kuleje.Bo najbardziej widać różnice jak się rozgrzewa w tedy dojść nim buja.

Struna
22-01-2009, 14:15
może byc "krokowiec" a może jakąś lewiznę silnik łyka.

tomiscorpio
22-01-2009, 15:08
no tak jak struna napisal.

Mozna zaczac od wyczyszczenia krokowca , przeplywki moze tez.

Zalozyc zobaczyc czy sa jakies roznice.

A potem szukac lewizny roznego typu

Struna
22-01-2009, 16:25
reset i adaptację tez warto sprawdzić czy aby nie pomoże. No i TPS też sprawdzić.

tomiscorpio
22-01-2009, 20:37
No odlaczyc aku( jak radio oryginalne sprawdz czy kod pamietasz :fcp2 ) w tym czasie wyczyscic przeplywke krokowca.

Umnie prawde mowiac dopiero pomoglo wyczyszczenie przepustnicy , taka dziureczka tam idzie z cyckiem , to dopiero jak porzadnie wypukalem benzyna , odlaczylem aku zaprogramowalem , to problem z oborotami znikl.

Jak sie okazalo na 3 miesiace , bo znow cos sie dzieje.

Idzie sie zaje z tymi obrotami....

Jeszcze mi zostaje sprawdzic te rozne odmy rurki za silnikiem pod kolektorem , tylko tam to widocznosc i dostep jak ....


A takie moje pytanko czy egr puszczajacy spaliny moze powodowac problemy z obrotami??

Bo wtedy sondy widzą inny odczyt i kołysza wszystkim.

Struna
22-01-2009, 22:08
egr może powodować problemy z obrotami.

like_2008
23-01-2009, 07:03
egr kiedyś zaślepiałem i nic nie pomogło.
Kupiłem wczoraj starter i sprawdzałem czy nie ma lewizny i nic nie wykryłem(ale jeszcze będę sprawdzał)
krokowca czyściłem

tomiscorpio
23-01-2009, 22:24
jaki starter?

akseljan
26-01-2009, 01:03
Sprawdź uszczelniacze na wtryskach.
Też mialem problem z skaczącymi obrotami, po wymianie uszczelek jest OKI
Powodzenia!

like_2008
26-01-2009, 20:47
Zmieniłem świece, teraz przynajmniej nie szczela lepiej .
Fajnie chodzi dopiero jak złapie temp, a za nim złapie temp to chodzi jakby nie na wszystkie cylindry.