slaweek
02-02-2009, 16:32
koledzy objaw jest taki! przy dodawaniu gazu slyczac tak jakby ocieranie. Dodatkowo zauważylem ze jak redukuje biegi slychac takjakby swistanie. Ma moze ktos jakies sugestie?
Zobacz pełną wersję : [Galaxy 2000-2006] Świszczenie przy dodawaniu gazu slaweek 02-02-2009, 16:32 koledzy objaw jest taki! przy dodawaniu gazu slyczac tak jakby ocieranie. Dodatkowo zauważylem ze jak redukuje biegi slychac takjakby swistanie. Ma moze ktos jakies sugestie? motorek26 02-02-2009, 18:02 sprawdź turbo i połączenia wszystkich rur od niego slaweek 02-02-2009, 19:33 sprawdzę. Generalnie strasznie dziwny objaw slaweek 04-02-2009, 20:17 Posprawdzalem i wszystko jest ok. dzwiek zdecydowanie wydobywa sie z prawej strony z okolic filtra powietrza czytaczforum 05-02-2009, 12:21 Jeżdże dużo Fiatem Ducato diesel.Przy dodawaniu gazu też słychać świst,Gdzieś na tym forum ktos też poruszał problem świstu i zgodnie wszyscy stwierdzili że to normalny odgłos sprężarki. makas1982 05-02-2009, 20:09 koledzy objaw jest taki! przy dodawaniu gazu slyczac tak jakby ocieranie. Dodatkowo zauważylem ze jak redukuje biegi slychac takjakby swistanie. Ma moze ktos jakies sugestie? Kolego sprawdz ten wontek viewtopic.php?f=25&t=73430&hilit=swist (http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?f=25&t=73430&hilit=swist) Tez to mialem to sa poczadki konca turbo za duzy juz i zaczyna sie zacierac bynajmiej ja to mialem identyczne objawy puzniej coraz czesciej bedzie slychac ,teraz czekam za turbo wstawiam nowe od 150 km zobacze jak bedzie to chodzilo? gregmaz 05-02-2009, 21:36 To wszystko zależy jaki konkretnie słyszysz odgłos tego świstu. Naturalna praca turba też charakteryzuje się wydawaniem dźwięku (gwizdu), którego wysokość nie idzie w parze z dźwiękiem obrotów silnika i to niektórzy odczytują jako nieprawidłowość a tak ma być. slaweek 11-02-2009, 15:26 Objaw jest wtedy gdy zdejmuje sie noge z gazu i to nie zawsze satchmo 14-02-2009, 08:24 Miałem kiedyś taki świst w TDCI Focus. Okazało się, że pęknięta jest gumowa rura dolotowa do sprężarki. Trudno było to zauważyć, bo pękła pod metalową obejmą. Wogóle te rury są dość wrażliwe. Kupiłem kawał grubej zbrojonej rury odpornej na olej w sklepie z hydrauliką i problem się skończył. Pozdrawiam slaweek 16-02-2009, 08:52 Gdzie znajduje sie ta rura devaluator 16-02-2009, 19:35 A to bardziej świszczy czy ćwierka. U mnie ćwierka... łożysko na kole pasowym kompresora klimy. Zawsze jak zimny. Powyżej 1500rpm przestaje. Gdy zmieniam bieg i obroty spadają do 1000 wtedy ćwierka, dodaję gazu i cisza. Po około 5min jazdy ustaje. Kedyś wymienię. A świszczenie też miałem. Powyżej 2000rpm, okazało się że pękła obudowa turbiny. Po naprawie już jest cisza i nie słychać, że turbo się włącza.... za to czuć :fcp12 slaweek 17-02-2009, 18:55 bardziej swiszczenie. u mnie podczas jazdy jakby to swiszczenie bylo mniejsze. Po wymianie rolki napinacza alternatora turbinke slychac pieknie. Acha dodam ze nie ma obiawow typu: wieksze spalanie, kopcenie, spadek mocy itp. |