Zobacz pełną wersję : [Galaxy 1994-2000] Błąd 65535 nie do usunięcia? 1.9TDI 90KM


gall
04-02-2009, 10:58
Witam
Mój problem polega na tym iż wczoraj podczas skanowania silnika VAG-COM409-1 odkryłem 2 błędy a mianowicie: 575 oraz 65535 , 575 po poczytaniu na forum to przeładowanie turbiny więc pewnie czeka mnie czszczenie zaworka n75 ale 65535 to nie wiem co to jest? mało tego 575 usunęłem a 65535 nie daje się usunąć.... odkryłem też że skanując POLSKI VAG 4.9 nie widzi żadnych błędów. W moim aucie są też problemy typu brak ogrzewania o którym też czytałem żę to wina dogrzewacza brak moc tylko ciągnie do 3000 obr./min i 120 km/h max..Intryguje mnie jednak błąd 63535 którego nie mogłem sksować.Więc jeśl ktoś miał podobny przypadek lub coś wie na temat 65535 to prosze o informacje pomocną gdyż zanim się zabiore sie do naprawy dogrzewacza oraz zaworu n75 to może ktoś mi podpowie co to jest 65535 INTERNAL CONTROL MODULE MEMORY ERROR 35 10 INTERMITTENT...?? być może to ten nie możliwy do skasowania błąd jest przyczyną tych niedomagań ....
POZDRAWIAM

bary
04-02-2009, 11:51
blad 65535 - uszkodzony sterownik.

dami17
04-02-2009, 12:17
Błąd 65535 oznacza wewnętrzne uszkodzenie sterownika.
Przyczyn może być wiele np: zabrudzone styki ,uszkodzona pamięć ,może to być wina przewodów , w każdym razie bez fachowca i dobrego sprzętu się raczej nie obejdzie ale pooglądać możesz ,może uda ci się coś wypatrzyć.

błąd 65535 to błąd który występuje w wielu modułach (ABS, Centr. jedn sterująca, poduszka powietrzna, klimatyzacja, licznik, immo, xenony, parktronic i pewnie jeszcze kilka innych)
Niestety za każdym razem opis tego błedu jest taki sam: Uszkodzona jednostka sterująca

Młynek
04-02-2009, 12:51
Miałem dokładnie te same błedy. Niepotrzebnie wymieniłem zawór n75. Problemem był przewód ciśnienia znajdujący się wewnątrz sterownika silnika oraz przewód idący od sterownika, do rury łączącej intercooler z turbiną.
Dokładne informacje jak rozwiązałem problem znajdziesz TUTAJ: viewtopic.php?f=25&t=64019 (http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?f=25&t=64019)

Koszt naprawy 36 zł (koszt wężyka)

gall
04-02-2009, 14:06
Czyli jak rozumiem ten błąd może być przyczyną niedomagań mojego auta..??? Brak ogrzewania , niedziałający podgrzewacz oraz spadek mocy..?

gall
04-02-2009, 14:11
Wyjął bym ten sterownik ale niewiem gdzie się znajduje jak wygląda no i oczywiście czy domowym sposobem dam rade to coś zdemontować?????
Jednym słowem mam duży i kosztowny problem....:{

gall
04-02-2009, 14:15
Aha zpomniałem dodać że w aucie znajduje sie BOX który daje większą moc może to jego sprawka?Jest założony na złączu pompy wtryskowej a jeden przewodzik idzie do przepływomierza.

dami17
04-02-2009, 14:48
Sterownik znajduje się za licznikiem , jak go wymontujesz to zobaczysz sterownik.
Raczej uda ci się go wymontować "domowymi sposobami" :fcp2

Dogrzewacz ma własny sterownik więc to nie ma nic wspólnego (o dogrzewaczu poczytaj na forum ,pewnie świeca do wymiany albo coś innego).

BOX może wywoływać błąd ,spróbuj go odpiąć .

Klaif
04-02-2009, 21:14
Czyli jak rozumiem ten błąd może być przyczyną niedomagań mojego auta..? Brak ogrzewania , niedziałający podgrzewacz oraz spadek mocy..?
w zalezności w jakim bloku mialeś błąd. Ja miałem ten błąd w bloku dogrzewacza. jeżeli masz ten błąd w bloku silnika... to coś ze sterownikiem silnika, jak w bloku dogrzewacza, to masz coś ze sterownikiem dogrzewacza.... [ja tak mialem wymieniłem dogrzewacz i ok.]

mekess
04-02-2009, 22:43
Witam. Tak się wtrącę. Sterownik dogrzewacza bym tu wykluczył, jest to MK I, a więc VAG nie widzi tego sterownika.

Klaif
05-02-2009, 05:51
Witam. Tak się wtrącę. Sterownik dogrzewacza bym tu wykluczył, jest to MK I, a więc VAG nie widzi tego sterownika.
niestety dla autora tematu masz racje. nie zauważyłem rocznika

radzioradzio
19-04-2010, 17:08
Witam

Ostatnio zauważyłem dziwne niedomagania. Jakby spadek mocy.

Na 4 biegu max 3K obrotów gaz do dechy i nic więcej. Muł jak nigdy.

Podpiąłem kompa PL wag 2.5, 4.9 żadnych błędów.
Jednak pod Vagiem 409.1 czy jakoś tam wyskoczył mi błąd 65535 w sterowniku silnika i jak u Kolegi założyciela tematu nie mogę go usunąć.
Tak to wygląda

65535- Internal Control Memory Module Error
35-10 intermittent


Czy już rozwiązaliście tego typu problemy.?
Mam zabrać się za ten sterownik?. czy może zacząć od czegoś innego.
Po ostatnim przeglądzie mechanik mówił mi o kiepskim turbo nie wiem jak to wyczaił.
Ponoć rzuca olejem. Ale 15 kkm i nic nie ubyło od wymiany do wymiany.

Homer00
19-04-2010, 20:14
Witam ja mam to samo jutro rozbieram sterownik i chyba jeszcze sprawdze czy przewod co idzie od sterownika ten wezyk nie jest gdzies uszkodzony.

Młynek
20-04-2010, 08:25
Jak już rozbierasz to niezależnie od stanu wężyka wymień go, koszt żaden a oszczędzisz sobie nerwów i roboty na przyszłość, a wymiana wężyka idącego od sterownika do komory silnika - dolotu zajmie Ci 5-10 minut.

szantis
20-04-2010, 08:50
Odnośnie tego błędu to należy sprawdzić pozostałe sterowniki-pewnie w którymś się błąd powtarza. Nie musi to być błąd spowodowany wężykami itd. U mnie notorycznie ten błąd jest dopisywany do sterownika silnika poprzez sterownik klimatyzacji. Z tego co udało mi się na forum wyczytać błąd ten w sterowniku klimatyzacji wywoływany jest np. przez zabrudzony/zablokowany wentylatorek nadmuchu powietrza na czujnik temperatury.

Qbeck
20-04-2010, 18:45
u mnie był ten wężyk dobry,lecz proponuje rozkręcić sam sterownik gdyż tam też znajduje się wężyk ok 4-5cm i go też sprawdzić. U mnie był pęknięty,po wymianie problem zniknął.

le-mar
20-04-2010, 21:15
a u mnie ...
Address 02: Auto Trans
Controller: 09B 927 750 AG
Component: G5 Getriebe 09B 0039
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
wiec skrzynia ???
- na razie jest git

jacek27no
21-04-2010, 21:49
Witam serdecznie jestem tu nowy i niebardzo wiem jak sie tu poruszac A wiec moze ktos mi tu cos podpowie Nabylem wlasnie galaxa i czesto podczas jazdy miga mi kontrolka od swiec zarowych

jacek27no
21-04-2010, 21:52
wogule to ma jakies dziwnie zroznicowane spalanie przy takim samym stylu jazdy

radzioradzio
23-04-2010, 01:12
Witam ja mam to samo jutro rozbieram sterownik i chyba jeszcze sprawdze czy przewod co idzie od sterownika ten wezyk nie jest gdzies uszkodzony.

Udało Ci się coś z tym zrobić.

malaki
23-04-2010, 11:11
Ja pozbylem sie tego blędu jak naprawilem przekaźnik zasilający kompa nr 109

radzioradzio
22-08-2010, 22:19
witam

Mam od jakiegoś czasu zmulonego gala. Wyskakuje błąd w sterowniku 65535.
Powraca.
Zrobiłem logi podczas jazdy. grupa 011, 003, 008.

Może mi coś poradzicie na ich podstawie.

http://wrzucacz.pl/file/4941282507633

PABLOZ
22-08-2010, 22:27
Lepiej wrzuć logi tutaj - wtedy można je zobaczyć bez Excela.

http://vaglog.rtnet.pl/

radzioradzio
22-08-2010, 22:45
http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_20489.html

PABLOZ
23-08-2010, 07:43
Jakieś dziwne te logi :P
Do pełnej diagnostyki potrzebne będą:

statyczne:
000,001,003,004,007,011,013
BS:
000,003,004
Dynamiczne ( na 3 lub 4-tym biegu 1500-4000 obr/min):
000,001,003,004,008,010,011

Do działu Diagnostyka

Maciek79
23-08-2010, 14:16
Co Wam po logach ,skoro silnik pracuje w trybie awaryjnym? Błąd 65535 to uszkodzony sterownik.

Sprawdź przede wszystkim zasilanie, masę, otwórz go i sprawdź czy pamięci dobrze siedzą, czy rurka od czujnika ciśnienia nie puszcza syfu w sterownik.

PABLOZ
23-08-2010, 16:06
Co do wężyka w ECU - można go sprawdzić w grupie 010 - ciśnienie atmosferyczne powinno być stałe i ok. 1000 mbar.Przy przyśpieszaniu nie powinno się zmieniać.

szantis
24-08-2010, 06:35
Co Wam po logach ,skoro silnik pracuje w trybie awaryjnym? Błąd 65535 to uszkodzony sterownik.

Sprawdź przede wszystkim zasilanie, masę, otwórz go i sprawdź czy pamięci dobrze siedzą, czy rurka od czujnika ciśnienia nie puszcza syfu w sterownik.



Taaaa :027: tylko który sterownik jest uszkodzony :) Błąd 65535 zapisywany jest w jednostce ECU po zarejestrowaniu błędu wewnętrznego również z innych modułów .np sterownika klimy, abs'u itd. Musisz powchodzić vagiem w inne moduły i sprawdzić czy jeszcze w któryms nie jest zarejestrowany bład.
Doodam ciekawostkę ,że bład ten jest np wskazywany , gdy wentylatorek nawiewu panelu climatronica się przyciera/blokuje :P
Tak jak wspomniałeś może również byc przyczyna wężyk w ECU.

Maciek79
24-08-2010, 06:57
Taaaa :027: tylko który sterownik jest uszkodzony :) Błąd 65535 zapisywany jest w jednostce ECU po zarejestrowaniu błędu wewnętrznego również z innych modułów .np sterownika klimy, abs'u itd. Musisz powchodzić vagiem w inne moduły i sprawdzić czy jeszcze w któryms nie jest zarejestrowany bład.
Doodam ciekawostkę ,że bład ten jest np wskazywany , gdy wentylatorek nawiewu panelu climatronica się przyciera/blokuje :P
Tak jak wspomniałeś może również byc przyczyna wężyk w ECU.

Nie do końca jest tak jak piszesz. Błąd 65535 jest zapisywany w konkretnym module który jest uszkodzony. Jak masz uszkodzony moduł klimy, to 65535 będziesz miał w klimie ( i tylko w klimie) a nie w silniku i samochód nie będzie zamulony.

Sam łapię od czasu do czasu 65535 w swoim climatroniku i nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika. Klima z tym błędem też działa prawidłowo, a wiatraczek już czyściłem.

radzioradzio
24-08-2010, 16:33
Błąd jest tylko w bloku silnika.
Klima manual. W żadnym bloku dogrzewacz, abs, imo poduchy nie mam tego błędu.
Niebawem zrobię ligi jak należy. Statyczne i dynamiczne na 3 biegu. Te zrobiłem jadąc autem na każdym biegu.

radzioradzio
29-08-2010, 15:10
Co do wężyka w ECU - można go sprawdzić w grupie 010 - ciśnienie atmosferyczne powinno być stałe i ok. 1000 mbar.Przy przyśpieszaniu nie powinno się zmieniać.

Na podstawie tych logów możesz mi powiedzieć o stanie wężyka w ECU?
Ruszyłem i jechałem na różnych biegach każdy do 3 tysi obrotów może czasmi przeciągnąłem wiecej.

http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_21011.html

Stefano
29-08-2010, 17:22
Sprawdź szczelnosć wężyka dochodzacego do sterownika silnika.

szantis
30-08-2010, 06:35
Po logu widać ,że albo "stacjonujesz" w Alpach lub padniety czujnik cisnienia atmosferycznego. Czujnik pewnie taki -> motorolla 8 905 958 460 60-120kPa.
Normalnie ten czujnik to ok. 70 zł na alledrogo kosztował ale tutaj masz taniej http://www.motoallegro.pl/czujnik-cisnienia-60-12kpa-motorola-x-czujnik-i1179670360.html

Młynek
30-08-2010, 08:32
Czujnik ciśnienia atmosferycznego znajduje się także w sterowniku ECU. Przy pękniętym wężyku wewnątrz sterownika spaliny dostają się do komputera i wariuje czujnik ciśnienia atmosferycznego. Ja miałem dokładnie taki przypadek. Wymiana samego wężyka pomogła.

Ostatnio też, po wymianie filtra paliwa pojawił mi się problem z odcięciem turbiny przy 3000 obrotów. Okazało się, że mechanik zciągnął wężyk z zaworu N75. VAG wykazywał m.in. 65535.

szantis
30-08-2010, 09:05
Czujnik ciśnienia atmosferycznego znajduje się także w sterowniku ECU. Przy pękniętym wężyku wewnątrz sterownika spaliny dostają się do komputera i wariuje czujnik ciśnienia atmosferycznego. Ja miałem dokładnie taki przypadek. Wymiana samego wężyka pomogła.

Ostatnio też, po wymianie filtra paliwa pojawił mi się problem z odcięciem turbiny przy 3000 obrotów. Okazało się, że mechanik zciągnął wężyk z zaworu N75. VAG wykazywał m.in. 65535.


Spójrz na grupę 010 i pokaz mi gdzie czujnik "wariuje"-wskazuje "Alpy" i nic więcej , nawet nie drgnie przy rożnych obrotach (ciśnieniu w dolocie)....Poza tym z wężyka z dolotu raczej spaliny lecieć nie będą , jak już to olej z turbiny :P

Młynek
30-08-2010, 11:36
O "Alpach" nie ja pisałem, a co do spalin itp. to u mnie pęknięty był wężyk w ECU i w samym sterowniku było widać przydymienie, a że wężyk w komorze silnika też był przetarty stawiałem na spaliny itp. ale być może to był olej jak piszesz.

W każdym razie VAG pokazywał błąd czujnika ciśnienia atmosferycznego a po wymianie wężyków wszystko wróciło do normy i błędu od ponad roku nie wykazuje, a turbina działa jak trzeba :)

bobo75
31-08-2010, 16:53
Gdy występuje błąd 575 oraz 65535 należy wyjąć sterownik i wymienić w nim przewód ciśnieniowy na 99% jest pęknięty dodatkowo należy przy pomocy benzyny ekstrakcyjnej wymyć wszystkie styki sterownika, benzyna odparuje ale dla pewności dodatkowo suszę go suszarką. Dotyczy modelu MK1.

PABLOZ
31-08-2010, 21:12
bobo75 - potwierdzam w 100%.

radzioradzio
02-09-2010, 17:45
tu jeszcze zrobiłem ligi dynamiczne grupy 3 ,8, 11 na 3 biegu
proszę o ocenę

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_21427.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_21428.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_21429.html

PABLOZ
02-09-2010, 20:40
Do sprawdzenia wężyka w ECU trzeba zlogować blok [10] na wyłączonym silniku , a potem przy zwiększaniu obrotów do ok 2000-2500 - może być nawet na postoju.

Ciśnienie barometryczne powinno wynosić zawsze ok 1000 .

radzioradzio
05-09-2010, 16:21
Nikt nie powie?? Co może być.

szantis
05-09-2010, 16:43
ECU już otworzyłeś? wężyk sprawdzony? Sprawdzony czujnik ciśnienia w ECU ?

PABLOZ
06-09-2010, 08:38
Radzio - założyłeś temat 6 miesięcy temu i nic nie zrobiłeś.

Po logu [10] widac ,że ECU praktycznie nie ma odczytu ciśnienia atmosferycznego - to na 100% masz walnięty czujnik lub wężyk w ECU.

Zacznij od tego co ci radzono już kilka razy - wujmij ECU i wymień ten wężyk ( koszt to 2 PLN ).Jak nie pomoże to czujnik do wymiany.

Mniej forumowania - więcej działania.

Ile jeszcze razy musimy ci pisać to samo?

radzioradzio
06-09-2010, 17:01
Miałem dokładnie te same błedy. Niepotrzebnie wymieniłem zawór n75. Problemem był przewód ciśnienia znajdujący się wewnątrz sterownika silnika oraz przewód idący od sterownika, do rury łączącej intercooler z turbiną.
Dokładne informacje jak rozwiązałem problem znajdziesz TUTAJ: viewtopic.php?f=25&t=64019 (http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?f=25&t=64019)

Koszt naprawy 36 zł (koszt wężyka)


Powiedzcie mi gdzie zdobyć takowe wężyki. Głownie ten w kompie auta.
Jak już rozpapram auto wolę mieć je na podmianę.

szantis
06-09-2010, 18:05
Kup wężyki do przelewów wtrysków , dobre wzmacniane w gumie to koszt ok 10 zł/m , zwykłe wzmacniane w oplocie "parcianym" koszt ok 5 zł/m.

PABLOZ
07-09-2010, 07:51
Dokłdnie taki założyłem u siebie w kompie - chyba ok. 10-15 cm wężyka paliwowego w takim parcianym oplocie.

radzioradzio
07-09-2010, 15:20
Jeszcze dwa ostatnie pytania ;).

Te wężyki jaką mają średnicę wewnętrzną. fi 6mm?? bo koleś w sklepie miał różne.
Jak odpinaliście licznik i kompa to odłączaliście akumulator wcześniej.

szantis
07-09-2010, 16:56
Średnica wewnętrzna dla rurek przelewowych to fi-3,2 mm. Ja przy wyjmowaniu licznika i kompa nie odpinam akumulatora.

radzioradzio
25-09-2010, 16:08
Witam ponownie.

Komp naprawiony nie wchodzą żadne błędy. Wymieniłem wężyk i profilaktycznie czujnik ciśnienia atmosferycznego.
Dodatkowo jak już ruszyłem temat wymieniłem wężyk od kompa do kolektora.

oto logi na 3 biegu od 1200 "but" do 4200

gr 3 --- http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin15_23272.html
gr 8 --- http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin15_23273.html
gr11 --- http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin15_23274.html
gr 10 --- http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin15_23275.html

Co możecie powiedzieć na ich podstawie.
Jak jeszcze jakieś zrobić piszcie.

malaki
25-09-2010, 18:13
Kata wybij bo spodu nie masz:P

radzioradzio
25-09-2010, 20:13
Bardziej łopatologicznie kolego. Dobrze rozumiem katalizator wywalić??
Po czym wnioskujesz?

malaki
26-09-2010, 07:09
Wnioskuje po twoich logach w grupie 11.Właściwe ładowanie turbiny uzyskujesz po przekroczeniu 2000rpm.

Maciek79
26-09-2010, 07:57
Miałem podobnie z tym słabym wstawaniem turbiny. Korekcja dawki paliwa z 4 w stronę 3 w vagu rozwiązała ten problem. Turbina powoli wstaje nie przez katalizator, tylko zbyt małą ilość spalin (zakładając że WG i N75 sprawny)

malaki
26-09-2010, 08:50
Zgadzam się z tym ze zwiększenie dawki przyśpieszy wstawanie turbinki.
Przepływające spaliny przez wydech spowalnia czysty katalizator a co dopiero przytkany.
Zawsze można zrobić test.Rozpiąć wydech przed katem i sprawdzić

radzioradzio
26-09-2010, 11:05
(zakładając że WG i N75 sprawny)

Co to jest to WG ??

dwoje19
26-09-2010, 16:42
Korekcja dawki paliwa z 4 w stronę 3 w vagu rozwiązała ten problem.
Podnosisz dawkę więc ecu musi podnieść ciśnienie, ale to nie jest rozwiązaniem problemu.

Maciek79
26-09-2010, 20:27
Podnosisz dawkę więc ecu musi podnieść ciśnienie, ale to nie jest rozwiązaniem problemu.
To nie tak. Ecu nie podnosi żadnego ciśnienia. Ecu daje trochę więcej paliwa po korekcie dawki, dzięki czemu turbo zaczyna wstawać jak należy.

Maciek79
26-09-2010, 20:29
Co to jest to WG ??
wastegate - zawór upustowy na turbinie. Może się np. nie domykać do końca

szantis
26-09-2010, 21:27
Jeżeli robiłeś logi tak jak wskazuje 010 to zrób jeszcze raz......pedał gazu ma być wbity w podłogę , a nie sobie chodzi.....
Tak ....najlepiej wydech rozłączać, katalizator wycinać....Panowie nie tędy droga.....

malaki
27-09-2010, 14:56
Kolego szantis nic nie wniosłeś swoją wypowiedzią,przypomnę ze ostatnie dyskusje dotyczyły ciśnienia doładowania.
Jeśli znasz właściwą drogę podniesienia doładowania to chętnie poczytam:568:

endriu.kom
27-09-2010, 15:08
wastegate - zawór upustowy na turbinie. Może się np. nie domykać do końca

Turbina o zmiennej geometrii nie posiada zaworu upustowego.

Maciek79
27-09-2010, 18:32
Turbina o zmiennej geometrii nie posiada zaworu upustowego.

90KM TDI, którego dotyczy ten temat nie posiada zmiennej geometrii tylko WG.

szantis
27-09-2010, 20:48
Kolego szantis nic nie wniosłeś swoją wypowiedzią,przypomnę ze ostatnie dyskusje dotyczyły ciśnienia doładowania.
Jeśli znasz właściwą drogę podniesienia doładowania to chętnie poczytam:568:

Jako wywołany do tablicy...nic nie wniosłem? Grupa 010 jest w/g Ciebie w porządku (log jest prawidłowy ???) Idąc dalej ...jakie jest wypełnienie dla n75 grupa 011 ??? Kolega zgodzi się ,że za niskie ?

endriu.kom
28-09-2010, 10:08
jakie jest wypełnienie dla n75 grupa 011 ??? Kolega zgodzi się ,że za niskie ?
I co to oznzcza?.

szantis
28-09-2010, 15:11
Trzeba skrócić sztangę turbiny najlepiej tak aby wypełnienie N75 było w okolicach 60 %. Jak skrócisz za mocno tj. wypełnienie powyżej 65-70 % to może N75 nie zdążać zbijać i będą notlaufy. Spróbowałbym skrócić na początek sztangę o 1 obrót śrubą regulacyjną.
PS. Skrócenie sztangi spowoduje również szybsze wstawanie turbiny.

radzioradzio
02-10-2010, 17:17
Jeżeli robiłeś logi tak jak wskazuje 010 to zrób jeszcze raz......pedał gazu ma być wbity w podłogę , a nie sobie chodzi.....




zrobiłem jeszcze raz log kanału 10 3 bieg 1200-4200 obr

http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_23922.html

PABLOZ
03-10-2010, 15:34
Jak widać przewód w ECU jest szczelny.

radzioradzio
07-10-2010, 11:35
Spróbowałbym skrócić na początek sztangę o 1 obrót śrubą regulacyjną.
PS. Skrócenie sztangi spowoduje również szybsze wstawanie turbiny.

Gdzie i jak to zrobić może mi podpowiecie. Spróbować można, czemu nie. Zawsze też można wrócić do tych samych ustawień.

szantis
07-10-2010, 12:20
Od dołu z kanału tylko. Kluczyk 10'ka luzujesz kontrująca nakrętkę sztangi, potem wkręć śrubę regulacyjną sztangi o 1 obrót. Dokręć kontrę.

radzioradzio
22-10-2010, 18:44
Kata wybij bo spodu nie masz:P


Tu logi z odpiętym katalizatorem :(

http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_25939.html

PABLOZ
22-10-2010, 22:19
Bez kata turbo pompuje minimalnie wcześniej - ale nie jest to wielka różnica.
Czy bardziej wciska w fotel?

radzioradzio
22-10-2010, 22:27
Czy bardziej wciska w fotel?


Trochę lepiej jednak nie tak czego bym oczekiwał. Na wyższych ciągnie jak ciągnął.
Ale żeby wciskać w fotel... ;)