Zobacz pełną wersję : Bak do pełna?


Marioosz
27-06-2005, 21:23
Cześć. Miałem dzisiaj taką sytuację. Zatankowałem bak do pełna. Potem byłem sobie wywarzyć koła bo mi drgała kierownica przy 120km/h. Wyważyłem tylko z przodu. Przyjechałem do domu, samochód postał pół dnia przed domem, a wieczorkiem wjechałem do garażu. Przeraziłem się jak zobaczyłem mokrą plamę pod autem (paliwo). Zaraz roztrzęsienie skąd ono się wzięło, wjechałem na kanał ale pod spodem sucho. Skąd to mogło się wziąć. Sam doszedłem do wniosku że może jak podnosili mi przód samochodu do ściągnięcia kół to samochód był pochylony i może wtedy. Tylko którędy. Nie znam się, w baku są chyba może jakieś odpowietrzniki, może nimi trchę się wylało? Co o tym sądzicie?

TOMEK07
27-06-2005, 23:32
mogła się wytworzyć w baku jeżeli wcześniej był pustu a temp. otoczenia duża poduszka powietrzna i trochę mogło wtedy wylecieć , a może korek nieszczelny?

PabloG
28-06-2005, 12:05
a odpowietrzenie zbiornika ?

Marioosz
28-06-2005, 12:28
Co? Odpowietrzenie - że co, bo trochę mało napisałeś?

hojnorek
28-06-2005, 14:10
a jesteś pewien że to było paliwo a nie np woda z klimatyzacji?

Bauma
29-06-2005, 18:53
zgadzam sie z hojnorek to mogla byc woda z klimy. bo paliwo jesli by cieklo to wyciek bylby nadal i napewno bys zobaczyl na kanale albo by ci smierdzialo paliwem pod autem czy w garazu.nie wiem jak foka ale ja w mondziu odpowietrzenie mam w korku od wlewu takze watpie zeby poszlo odpowietrzeniem. znowusz na stacji napewno nie zalales do pelna,czyli temperatura odpada bo takiego przyrostu az duzego by nie bylo, chyba ze lales caly dzien. ja zeby zalac na full mondeo biore karnister i bawie sie caly dzien bo paliwo stoi a po 15min ubywa i tak jak mam bak 58,5 litra na maksa wchodzi 64litry!! czy napewno ten wyciek to bylo paliwo? bo ja stawiam na wode z klimy a to naturalne ze sie skrapla

Skolmi
29-06-2005, 18:57
To jeszcze wymaga sprecyzowania, czy plama była z przodu, czy z tyłu autka.