Zobacz pełną wersję : Jakie niespodzianki przy zakupie...


greenck
14-02-2009, 20:36
Witam, planuję zakupic Forda Fiestę, jestem młodym kierowcą, prawo jazdy mam od 2 lat i co tu ukrywać...nie bardzo znam się na autach :) Jako, że jestem studentem dysponuję dość ograniczonym budżetem, stąd auto najmłodsze nie będzie... Myślę o roczniku 91-95. Mam zatem pytania: Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę, jakie niespodzienki mogą mnie czekać przy zakupie, jakie są dla tego modelu typowe usterki i wady? I czy wogóle warto kupić takie autko?

MULAN
14-02-2009, 21:22
Spójrz na posty poniżej i jak łatwo wywnioskować, do bezawaryjnych to one nie należą :fcp5 Przy zakupie zwróć szczególną uwagę na blachę, ruda bardzo polubiła tą markę (najwięcej nadkola, progi i pod tapicerką w bagażniku), szczególnie jeśli chodzi o te roczniki, przed zakupem polecam udać się na diagnostykę, nie polecam xr-ek tym bardziej że budżet cienki. Moja też się psuje ale ogólne wrażenie jest pozytywne, ten samochód trzeba po prostu polubić, choć moja ma niecałe 9 lat przez ostatnie pół roku wydałem na nią ponad 1000zł na mechaników i klamoty ale niech cię to nie zniechęca. Fiesta to jedna wielka przygoda :fcp2

Marcin_Olsztyn
15-02-2009, 10:08
Typowe to korozja, reszta to loteria:) W sumie ciezko tu generalizowac, wszystko zalezy na jaki egzemplarz trafisz. Na szczescie czesci tanie, jak masz uczciwego mechanika to wszystko zrobisz nieduzym kosztem. Silnik 1.3 calkiem fajny, rozrzad na lancuchu. W Twoim profilu widze ze masz na mysli dosc leciwe auto, wiec do zrobienia zawsze cos bedzie.

trzeci
15-02-2009, 21:21
Ta lektura powinna Ci trochę podpowiedzieć :fcp1
CZYTAJ (http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=24691)

beny20
15-02-2009, 22:00