Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] na czym polegał lifting na przełomie lat 2003/2004?
Witam,
Czy wiecie może na czym polegał lifting w Fordzie Mondeo 2003/2004. Widzę, że część samochodów z 2003 roku i wszystkie z 2004 roku mają widoczną zmianę wizualną w środku (mam na myśli radio, pokrętła od klimatyzacji itd.). Czy jesteście wstanie wskazać na czym jeszcze polegał lifting w tych latach ? Na ile on wpłynął na poprawę jakości samochodu ?
Dziękuję i pozdrawiam,
BolFrank 23-02-2009, 11:34 Dodano biale kierunkowskazy, poprawiono rowniez pompe jak i wtryski w TDCi ...
z przodu jest inna atrapa, inny zderzak z innymi halogenami, z tylu sa swiatla tez z bialymi kierunkowskazami. co do zmian pod maska to specjalnie sie nie orientuje.
Lift miał miejsce na przełomie czerwca 2003 roku. Zmieniono wnętrze na bardziej nowoczesne oraz materiały z których wykonana jest deska oraz boczki drzwi. Zmieniono przednią atrapę nad zderzakiem oraz sam zderzak. Zderzak tylni pozostał bez zmian. Dopiero w późniejszych liftach dodano odblaski na tylni hokej. Kierunki boczne zostały zmienione na białe.Lusterka zrobiły się wkiększe. W silnkach TDI coś tam pozmieniali ale nie znam się na tym. Jeśli zaś chodzi o silnik 2.5 V6 to zmieniono skrzynię na 6 biegową bez potrzeby podnoszenia kapturka aby wrzucić wsteczny. W niektórych bardziej wypasionych wersjach pojawiły się lusterka z lampką oraz z automatycznym składaniem. Dodano tam równierz chrom w podszybiu, klamkach oraz na blendzie tylnej klapy. Chyba tyle jeśli jeszcze coś to poprawcie ;]
Ford chwalił się, że podczas liftu wymienił w mondeo kilkaset części (smiali się z tego nawet w programie "Top Gear", ale które hmmm zagadka.
W silnkach TDI coś tam pozmieniali ale nie znam się na tym
Oczywiście mowa o TDCi :)
Snajper_881 23-02-2009, 19:06 FOX2, a Ty masz TDCI 125KM?? Fajno...
FOX2, a Ty masz TDCI 125KM?? Fajno...Nie wiem jaki wydźwięk ma Twoja wiadomość, ale tak, mam TDCI 125KM w/g VINu. Dokładne oznaczenie:
Data produkcji: 28.10.2003
Silnik: 2.0 Duratorq DI HPCR (125HP):027:
Norma emisji: etap IV ograniczania emisji
Byłem lekko zaniepokojony, zapytałem na naszym forum o taki obrót sprawy.
Powiedzmy, że odpowiedź znalazłem TU (http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/786051/)
Może ktoś będzie równie zdziwiony faktem braku 5Koni ... ukradł -->:619:
łajtniga 24-03-2011, 17:41 Witam , to mój pierwszy post
szukałem i szukałem info na temat mondeo po lifcie lecz nic nie znalazłem cyo by mnie zaspokoiło
proszę o napisanie co zostało zmienione, ulepszone, poprawione w mondeo mk3 po 2004r po lifcie (interesi mnie tylko benzynka)
nie interesuje mnie wygląd zeewnętrzny oraz zmieniony wygląd deski rozdzielczej/panelu głównego... ciekawi mnie jakosć materiałów, ich spasowanie, mniejsza awaryjność ?
czy tylko zmieniono wygląd a reszta to samo ?
proszę bardzo o pomoc i pozdro
a_iverson 24-03-2011, 19:12 awaryjność zależy od tego jak będziesz go użytkowała, natomiast po lifcie mk3 były trochę lepiej wyciszone, ale tylko trochę...
łajtniga 24-03-2011, 20:54 czyli awaryjność i materiały oraz ich spasowanie bez zmian ????
oczywiscie samochód bedzie ożywany więc nie mogę wpłynąć na poprzednie użytkowanie ;/
Pod koniec 2004 zmodyfikowano kolektor dolotowy, a konkretnie słynne klapki. Dodatkowo (podobno, gdyż ja tego nie odczułem) ograniczono korozję dolnych rantów drzwi.
Po pierwszym FL pojawił się silnik 1,8 o mocy 125KM (poprzednio 110). Kilka pierdół zmieniono na desce rozdzielczej - lampki.
Parapety (listwy na dolnej krawędzi szyby) jak korodowały tak korodują - wykwity podnoszące gumy.
Zlikwidowano pierścień przy lewarku zmiany biegów i regulację cięgien od wybieraka skrzyni biegów. Przejściowo (przynajmniej wiem, że w kombi) tyle klocki hamulcowe się różniły od tych przed FL i do chyba, któregoś miesiąca 2004 r. < trzeba mieć to na uwadze). W niektórych egzemplarzach z powodów ekonomicznych nie montowano osłony silnika zarówno tej od góry jak i ten od dołu - szczególnie w benzynach.
Po FL zmieniono oprogramowanie panelu climatronica (ten poprawiony ma ikonkę nadmuchu na szybę pomarańczową/żółtą), ale i tak wg mnie climatronic w mondeo działa do dup... (do samego chłodzenia nie ma się co czepiać).
Coś jeszcze zmodyfikowano przy wentylatorze chłodnicy, nie pamiętam dokładnie.
To tyle co na szybko przyszło mi do głowy:)
SrebnaStrzała 24-03-2011, 22:22 W Dieslach dodano interfejs OBD II
łajtniga 25-03-2011, 07:52 więc awaryjność , wykonczenie/spasowanie elementów i materiałów takie same ?
czytałem że ktoś pisał że poprawiono w nim tak duzo że prawie nic się nie psuje teraz ??
prosze bardzo o pomoc
jendrekmak 25-03-2011, 08:16 szukałem i szukałemzależy od tego jak będziesz go użytkowała
ale to ...
ktoś pisał że poprawiono w nim tak duzo że prawie nic się nie psuje teraz ?? awaryjność czy przed czy po lifcie porównywalna do innych marek. tragedii nie ma ale też nic wyjątkowego. poza tym pytasz o auta 6-8 letnie a to już głównie zależy od właściciela (oby tylko jednego). korozja czy przed czy po praktycznie taka sama. zawieszenie bez zmian.
łajtniga 25-03-2011, 08:20 dajmy na to że ktoś uzytkował tak normalnie, nie to katował nie to pielegnował jak pedancik
jeśli chodzi mi o awaryjnosc - to czy nadal jakies pierdulki się psują , no i o wykończeniu chyba ktoś moze powiedzieć czy materiałach ?
jendrekmak 25-03-2011, 08:26 no i o wykończeniu chyba ktoś moze powiedzieć czy materiałach ?bez różnicy, zmienił się tylko wygląd
łajtniga 25-03-2011, 08:38 ale to ...
awaryjność czy przed czy po lifcie porównywalna do innych marek. tragedii nie ma ale też nic wyjątkowego. poza tym pytasz o auta 6-8 letnie a to już głównie zależy od właściciela (oby tylko jednego). korozja czy przed czy po praktycznie taka sama. zawieszenie bez zmian.
auto około 2005 roku zapewne bym szukał, kwota 30 k do wydania w benzynie więc się znajdzie
lecz jak kolego z góry napisał że wykończenie takie same to odpuszczam ta markę :mad: przymierzam się do BMW chyba albo AUDI :diabelek:
Witam,
ja właśnie jestem użytkownikiem poliftowego Mondeo z przełomu 2003/04.
Z tego co czytałem o wadach wersji sprzed liftu i o mankamentach tych autek, to u mnie wygląda to w następujący sposób (silnik benzyna 1.8, 110 KM, hatchback):
1/ brak jakiejkolwiek korozji. Raz na kwartał przeglądam dokładnie autko w poszukiwaniu kwiatków, ale jak na razie nie znalazłem,
2/ lepsze wyciszenie - tutaj jednak należy zauważyć jak już w kilkuletnich autach zaczynają padać uszczelki i ranty gumowe przy szybach i zaczyna w autku świszczeć.
3/ Ranty gumowe przy szybach - tak jak w poprzednikach wybulwiają i odchodzą od szyby. Do wymiany bardzo często już po 4-5 latach użytkowania.
4/ Climatronic - jakoś dziko jest zrobiony, tzn. chłodzi fajnie, ale grzanie w zimie to męczarnia. Np. przy ustawieniu na 20'C dogrzeje do tej temperatury, a potem zaczyna chłodzić. Przy ECO wali po szybie i po nogach bardzo zimnym powietrzem, przez co czasami trzeba przestawiać na 25'C i czekać aż złapie znowu normalną temperaturę.
5/ Poprawione hamulce - podobno. U mnie sprawują się całkiem dobrze.
Co do awaryjności, to nie miałem jakichś poważnych awarii uniemożliwiających jazdę, ale raczej sypią się pierdoły, np.
1/ szybkie zużycie łożysk.
2/ Padające autoalarmy.
3/ Nie najwyższej jakości zawieszenie - czasami coś się posypie, ale nie wiem czy to bardziej wada autka czy naszych dróg.
4/ U mnie w 7 letnim autku zaczynają dawać w tyłek plastiki, tj. zaczynają skrzypieć.
5/ Przy zalaniu bardzo słabego paliwa włącza się kontrolka silnika - EGR. Miałem już tak 3 razy. Paliwo zużywałem potem lałem Shella (wzbogaconego), przeganiałem autko na wysokich obrotach na 3-cim biegu, odłączałem aku i kontrolka gasła. EGR sprawdzany i nie ma potrzeby jeszcze go czyścić albo wymieniać, co gorsze.
6/ Relatywnie szybko padające żarówki - no ale to raczej subiektywna opinia.
To chyba tyle. Ogólnie nie mogę powiedzieć złego słowa. Jeszcze mnie nie zawiódł. Ogólnie polecam.
łajtniga 25-03-2011, 08:50 no i właśnie te cholerne pierdułki i słabe spasowanie elementów mnie denerwuje
kupisz pewne auto (czyli oryg przebieg, serwisowany, bezwypadkowy) to nie powinno nic poważnego sie psuc, lecz takie małe duperele też kosztują swoje i więcej roboty niż kasy może, np mrygające żarowki w panelu czy nie otwierające sie drzwi bagaznika itp itd...
jendrekmak 25-03-2011, 09:04 Poprawione hamulce - podobnopodobno? przód taki sam prze cały okres produkcji a tył zmieniony 09.2004
np mrygające żarowki w panelu cała konsola środkowa po lifcie jest na diodach i raczej się nie psują.
łajtniga 25-03-2011, 09:17 lecz użyte materiały i ch spasowanie takie same ;/ a to oznacza trzrzrzrzrrzaski :D
jendrekmak 25-03-2011, 09:19 nie zauważyłem. u mnie nic nie trzeszczy. generalnie w mondeo nie było specjalnego problemu z trzaskami we wnętrzu. hałasują mi tylko rzeczy które wkładam do kieszeni w drzwiach i to wszystko
Przede wszystkim kupuj wersję Ghia, tutaj zawsze jest lepiej wszystko wykonane w środku.
jendrekmak 25-03-2011, 09:23 trochę przesadzasz. różni się tylko przyciskami bo np. ma esp a "golas" nie ma. to jest tylko lepsza wersja wyposażenia a nie dokładniejszy montaż
łajtniga 25-03-2011, 09:42 u kolegów trzaski są...
wiadomo że każdy chwali swoje i nie dostrzega często poważnych problemów
a proszę powiedzieć jeśli chodzi o korozję, bardzo jej się bać w autach ? np taka mazda 6 ma bardzo poważne problemu z nią... jak z nia jest ?
Ja mam z 2001 roku. Rdza jest ale tylko na dole drzwi. Nigdzie więcej nie zaobserwowałem. W środku nic nie trzeszczy.
Wydaje mi się że nie można uogólniać. Bo kolegom trzeszczy, a inny ma nadkole zardzewiałe. Tu chodzi konkretnie o każdy model. Jak trafisz na bezwypadkowy to rdzy nie powinno być nigdzie więcej jak tylko na drzwiach a w poliftach, a zwłaszcza już w ostatnim w ogóle nie powinno jej być. Jak był gdzieś robiony i słabo zabezpieczony to wówczas wyjdzie. Co do trzeszczenie również podobnie, jak coś było już rozkręcane to może mieć jakieś luzy później. Mocna muzyka tez może do tego doprowadzić. Ogólnie to trzeba trafić na zadbany egzemplarz i nie powinno być problemów.
A z tymi materiałami w przed i po lifcie to byłbym raczej ostrożny. Bo tak na pierwszy rzut oka to nie widać aby ich jakość był poprawiona, ogólnie nie są one złe, ale w poliftach zmienili w środku nie wiele w kształtach, a co dopiero jakośc materiałów
jendrekmak 25-03-2011, 10:25 u kolegów trzaski są...bo mają np. przekładki z anglików a jest tego sporo ostatnio.
zarówno w focusie jak i w mondeo u mnie nic nie trzeszczy a oba mają nalatane ponad 300 tys. km. kiepski montaż był u forda w latach 90-tych po wejściu focusa a potem mondeo zmieniło się to diametralnie. nie twierdzę, że rewelacja ale bardzo przyzwoity poziom
łajtniga 25-03-2011, 10:28 no ok, a jeśli mamy wybór między np audi albo bmw e39 ? to chyba lepiej zainwestować więcej kasy i kupic coś porządnego ?
jendrekmak 25-03-2011, 10:33 auto to tylko auto. zależy na jaki egzemplarz trafisz i tyle. u mnie warunkiem koniecznym jest kombi. a4 dla mnie jest za mała i za drogie są remonty zawieszenia. bmw mam uraz do cen części jak miałem serię 3, poza tym teraz bmw już mi się nie podoba z zewnątrz i w środku chociaż należy docenić to co pod maską
ethernal 25-03-2011, 10:49 Łajtniga, ja mam egzemplarz przedliftowy i mam zrobiene ok. 240tyś km i jestem zachwycony co do spasowania materiałów itp. Na desce nic mi nie skrzypi, zawieszenie jak sie o nie dba jest ciche, wygodne a zarazem wystarczajaco twarde - super trzymanie na zakrętach. Na prawdę kupując to auto spodziewałem się znacznie mniej po nim. A tu taka miła niespodzianka "in plus".
PS. Szwagier ma E46 w siesel`u: materiały na desce trochę gorsze, mniejszy i poza tym nic specjalnie "in plus" w stos. do mojego Mondka, a dba o swoją maszynę jak pedancik :D
łajtniga 25-03-2011, 10:55 Łajtniga, ja mam egzemplarz przedliftowy i mam zrobiene ok. 240tyś km i jestem zachwycony co do spasowania materiałów itp. Na desce nic mi nie skrzypi, zawieszenie jak sie o nie dba jest ciche, wygodne a zarazem wystarczajaco twarde - super trzymanie na zakrętach. Na prawdę kupując to auto spodziewałem się znacznie mniej po nim. A tu taka miła niespodzianka "in plus".
PS. Szwagier ma E46 w siesel`u: materiały na desce trochę gorsze, mniejszy i poza tym nic specjalnie "in plus" w stos. do mojego Mondka, a dba o swoją maszynę jak pedancik :D
jesteś tego taki pewny że jeśli chodzi o wykończenie możesz równac forda do bmw ? a napisz proszę taki sam post na forum audi czy bmw
http://www.bmw-sport.pl/index.php
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php
dojadą Ciebie tak że sucha nitka nie zostanie :)
proszę nie wypisywać takich głupot i tyle, bo jedyne w czym wygrywa ford to ilośc miejsca z e46
jendrekmak 25-03-2011, 11:04 nie żebym nie doceniał bmw (zawieszenie i silniki) ale akurat e46 pod względem wykończenia to jeszcze poprzednia epoka w bmw. nie ma porównania do mondeo. akurat ostatnio miałem okazję porównać i na podstawie wrażenia z wnętrza w ciemno biorę mondeo.
Łajtniga a siedziałeś w mondeo mk3 i w BMW e46?? Może podobać Ci się stylizacja ale jakość materiałów i wykończenia to zupełnie inna rzecz. i Moim skromnym zdaniem ta bmka jest daleko z tyłu. Mam tez w domu paska 99 r i on moim zdaniem od MDO jest lekko słabszy pod tym względem ale nadal dużo lepszy od e46.
łajtniga 25-03-2011, 11:12 po lifcie e 46 ? na pewno to te samo auto o którym mówimy ?
siedziałem w a4 b6 - i powiem że wsiadasz i czujesz że auto ma dusze, materiały miekkie, miłe w dotyku, i nie ma porównania z fordem i nikt mi nie wmówi że mondeo ma lepsze ani wykończenie materiały a nawet prowadzenie !!!! trzeba się takim czymś przejechać bo z auto świata nie dowiecie sie wszystkiego
w e46 po 2001 r bardzo duzo sie zmieniło, tylko że trochę za mało miejsca tam jest, szybciej bym wolał e39
jendrekmak 25-03-2011, 11:13 wnętrze e46 w prostej linii pochodzi z e30 czyli lata 80. zmieniły się trochę detale ale całość wygląda bardzo podobnie. dla laika wręcz tak samo.
po lifcie e 46 ? na pewno to te samo auto o którym mówimy ?
siedziałem w a4 b6 - i powiem że wsiadasz i czujesz że auto ma dusze, materiały miekkie, miłe w dotyku, i nie ma porównania z fordem i nikt mi nie wmówi że mondeo ma lepsze ani wykończenie materiały a nawet prowadzenie !!!! trzeba się takim czymś przejechać bo z auto świata nie dowiecie sie wszystkiego
w e46 po 2001 r bardzo duzo sie zmieniło, tylko że trochę za mało miejsca tam jest, szybciej bym wolał e39
Skoro jesteś tak bardzo przekonany do audi i bmw to dlaczego pytasz o mondeo. Nawet nie wiesz że w mondku tez masz miękkie materiały na desce, w standrdzie masz klimę, prawie każdy egzemplarz ma z tyłu elektrykę, kurtyny, esp itd. W Audi z tego rocznika tego nie ujrzysz esp, tcs, system wspomagania hamowania, chyba że w bogatej wersji ale to juz nie te pieniądze. Jeśli chodzi o prowadzenie....no cóż jak napisałeś Auto Świat wszystkiego nie powie...mondeo jest w czołówce swojej klasy pod tym względem, a jakbyś nie wiedział to fokus np zawsze był pionierem jeśli chodzi o prowadzenie
jendrekmak 25-03-2011, 11:28 i nikt mi nie wmówi że mondeo ma lepsze ani wykończenie materiały a nawet prowadzenie !!!! nikt cię nie przekona skoro chcesz mieć bmw. i tak, po lifcie też jest wnętrze straszne i trąci bardzie muzeum niż nowoczesnym autem. to już lepiej kup A4. BMW kupuje się dla silnika i prowadzenia ale czy akurat e46 to już nie jestem pewien i piszę tu o normalnych wersjach a nie topowych. chcesz sobie poszaleć to kup Focusa 2 St225 a nie mondeo.
łajtniga 25-03-2011, 11:34 focua nigdy w życiu bym nie chciał bo to szrot jak dla mnie, wszystko się w nim sypie
ja spytałem wpierw o awaryjnośc i wykończenie po lifcie no a wychodzi temat o porównaniu kilku marek
tak z czytstej ciekawości - więc już lepiej audi a4 od bmw 3 ? a e39 warto brać pod uwagę czy nie ?
minus zimą bo u nas w Polsce to ciężko o dobrze odśniezone drogi ;/ a te systemy wspomagania tak na prawdę nic nie są warte. mała zaspa i stoisz tym rwd ;/
łajtniga, jak stać Cię, to kup A6 po roku 2001, ale za podobne wyposażenie i moc zapłacisz znacznie więcej i niestety 90% ofert w rozsądnych cenach to z silnikiem 2.5, który nie polecam, powypadkowe albo z problemami formalnymi - wiem, bo sam szukałem przeszło pół roku.
A4 mnie nie przekonuje, a E46 to straszna tandeta jak na te lata (chyba, że trafisz na zadbany 2003-2004 r.). Tylko nie licz na takie spalanie, jak w Mondeo TDCI. :-)
siedziałem w a4 b6 - i powiem że wsiadasz i czujesz że auto ma dusze, materiały miekkie, miłe w dotyku, i nie ma porównania z fordem i nikt mi nie wmówi że mondeo ma lepsze ani wykończenie materiały a nawet prowadzenie !!!! trzeba się takim czymś przejechać bo z auto świata nie dowiecie sie wszystkiego
w e46 po 2001 r bardzo duzo sie zmieniło, tylko że trochę za mało miejsca tam jest, szybciej bym wolał e39
łajtniga - mam nieodparte wrażenie, że jesteś trollem, który przyszedł z forum audi, a już prędzej bmw. Spytałeś n/t Mondeo i dostałeś wiele odpowiedzi, a jak jesteś przekonany do bmw to nie marudź, tylko kupuj.
PS.
ten wątek pierwotnie dotyczył zmian po FL, a nie wyższości "świąt" jednych nad drugimi
focua nigdy w życiu bym nie chciał bo to szrot jak dla mnie, wszystko się w nim sypie A w czym się nie sypie?? jak dbasz tak masz. Albo jak ktoś dbał, tak ty naprawiasz. A systemy...hmm zdziwiłbyś się...anty poślizg przy ruszaniu zawsze możesz wyłączyć, a kontrola trakcji to baaaaardzo dobra rzecz. E39 jest konstrukcyjnie jeszcze starsze niż e46. Tak na prawdę to po 2005 roku zaczęły się ładne BMki, w których środek wygląda już na prawdę elegancko, materiały do tego użyte są już bardzo dobre, a także standardowe wyposażenie to jest już pokaźna lista. Ale to dopiero od E90 :) jak to przyrównać do mondeo mk3?? chyba tylko wymiarami :) A z kolei wcześniejszej 5 nie brałbym pod uwagę. A 4 B6 jest już dobrym samochodem, ale wyposażeniem nie razi. Podobnie dynamika i spalaniem benzynowych silników. Bo co tam niby jest 1,8 turbo, bo 2.0 Fsi znacznie więcej pala. Nie wspominając już o wielkości wnętrza.
jendrekmak 25-03-2011, 11:45 Tylko nie licz na takie spalanie, jak w Mondeo TDCI. :-) pytał o benzynę. jeśli miał bym wybrać między benzynowymi bmw 3 a audi A4 po roku 2001 to bym wybrał A4 1,8T Avant albo V6 3,0. pomijam S4 bo to już inna klasa i inne pieniądze
Proszę mnie też źle nie zrozumieć co do skrzypienia plastików. Są to efekty polskich dróg, a nie złego wykończenia Mondka. Jeżeli ktoś chcę nie mieć trzasków na dziurach, to niech sobie deskę betonem zaleje, albo czołg kupi, tam sama stal :)
A tak na poważnie, na w miarę normalnej drodze jest cisza i spokój. Faktem jest, że pewna laseczka przyładowała mi w przednie nadkole od pasażera i poduchy wywaliło, co oczywiście zrobiłem w ASO, no ale mój Mondek nie jest bezwypadkowy, co zawsze przyznaję.
A co do Audi, BMW w VW, to wcale nie są lepsze. Tak jam koledzy mówią zależy od egzemplarza. Kolega miał w A3 (2003 r.) problemy z elektryką i wdał majątek zanim doszli do usterki, nie mówiąc już o samej wymianie wadliwego elementu.
Co to VW, to moi rodzice kupili w 2007 r. w salonie Passata (model 2006) i tak im się pierniczył, że po setnej wizycie w ASO (na gwarancji) zażądali zwrotu pieniędzy (sprawa wygrana dopiero w sądzie). Tata po 1,5 roku użytkowania Passata miał 3-cią książkę serwisową bo w poprzednich 2 zabrakło miejsca.
Także wszystko zależy od egzemplarza. Ja tam Mondka bym za Audicę nie oddał :)
A co do napraw, to jest jedna podstawowa zasada:
JEŻELI NIE STAĆ CIĘ NA OPŁACANIE EKSPLOATACJI AUTA I KUPNO DO NIEGO CZĘŚCI, TO KUP STARSZE AUTO Z TAŃSZYMI CZĘŚCIAMI.
Coś za coś :)
Pozdrawiam.
Po
SrebnaStrzała 25-03-2011, 15:24 JEŻELI NIE STAĆ CIĘ NA OPŁACANIE EKSPLOATACJI AUTA I KUPNO DO NIEGO CZĘŚCI, TO KUP STARSZE AUTO Z TAŃSZYMI CZĘŚCIAMI.
Ja wole stwierdzenie:
Myślisz ze dlaczego Ford jest najtańszy? bo różnice trzeba odłożyć na późniejsze naprawy :D
ethernal 25-03-2011, 18:17 Teraz mam juz pewność że łajtniga to troll/prowokator i nie należy z nim polemizować bo to nic nie da. W zyciu nie siedział w Fordzie, a w Mondeo albo Focusie to już na pewno...
Co do zawiesznia: Audi i VW to ma znacznie gorsze zawieszenie i bardziej awaryjne od Mondeo. E46 jest podobna pod względem zawieszenia do Mondeo i jest dość trwałe. Ale jeśli chodzi cenę cześci zamiennych do Fordów są przewaznie tańsze.
FrogsterPL 25-03-2011, 18:21 Po pierwszym FL pojawił się silnik 1,8 o mocy 125KM (poprzednio 110).
To ciekawe, że ja mam Mondeo przedliftowe (wyprodukowane pod koniec kwietnia 2003 roku) i mam silnik 1.8 125 KM :P
W ofercie były oba silniki jednocześnie, ale 1.8 110 KM był dostępny tylko w wersji Ambiente. Nie wiem, czy potem ten silnik wycofali z oferty, czy nie; w każdym razie potem wszedł jeszcze ten 1.8 SCi 130 KM (ale nie zastąpił 1.8 125 KM).
łajtniga 25-03-2011, 20:44 diesel nigdy w życiu :) nie lubię tego i tyle
a6 tylko 6 egzemplarzy z moim wymaganiem więc nie szukam tego auta, no i ta dupa ... a fuuu brzydka jakaś mi, zaokrąglona i wogóle bez smaku
spalanie przezyje w benzynie :)
no każdy chwali swoje wiem o tym coś ;)
nie jestem prowkatorem, pytałem tylko o to czy poprawiono materiały i awaryjnośc po lifcie a skończyło się na porownaniu róznych marek
jareczek1980 25-03-2011, 22:44 kup audi lub bmw jeśli tak zależy ci na materiałach, bo jeszcze jakiś kolega ci powie, że są gorsze i wylądujesz w psychiatryku. Nie wierzę, że zadajesz pytanie na forum forda o bmw i audi
łajtniga 26-03-2011, 16:08 ale wy dziwni jesteście fordowicze, spytałem się czy po lifcie zostały zmienione materiały i awaryjność, nie pisałem że koniecznie bmw i audi chce tlyko, a wy już swoje wypisujecie.
edit.
wnioskuje ze nic nie zmieniono pod względem spasowania i użytych materiałów oraz nie zmniejszono awaryjności owego auta. to tyle chciałęm wiedzieć
... Po pierwszym FL pojawił się silnik 1,8 o mocy 125KM (poprzednio 110)...
Nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Jak to się pojawił? To według Ciebie przed liftem w latach 2001 - czerwiec 2003 wcale nie było silników benzynowych o mocy 125KM?
|
|