Zobacz pełną wersję : Proszę o porade w zakupie c-maxa!!!


gwozd_t
24-02-2009, 11:03
Witam,
Jestem nowicjuszem wiec prosze o wyrozumialosc.
Chciałbym kupić focusa c-maxa i prosze poradzcie mi co sądzicie o tym egzeplarzu.. http://www.allegro.pl/item565229111_ford_c_max_1_8_lpg.html
W porównaniu do innych c-maxów ten jest jakis dziwnie wyposażony bo nie ma chromów na kierownicy i obwódek chromowych na zegarach.
Czy warto.Prosze o porade.
gwozd_t

Koyot.
24-02-2009, 11:40
dla mnie jest kilka spraw ktore warto by wyjaśnić
1. moc silnika - nie bylo c-maxów z 110 km silnikami
2. trafna uwaga o chromach. nie widać ich na kierownicy na obwodkach zegarów oraz z przodu na grillu oraz pasek przy poduszce pasażera tez nie jest srebrny (ale moze tylko tak pada swiatlo lub jest to najtańsza wersja bez chromów)
3. na ostatnim zdjeciu jest jakies dziwne srebrne pudelko obok wlewu plynu do spryskiwacza u mnie tam nic nie ma a mam taki sam silnik jak na tym c-maxie moze to alarm ale nie wydaje mi sie albo jakis sterownik do gazu
4. dziwna dzwignia kierunkowskazów (ale moze nie ma kompa i dlatego taka inna niz u mnie)
5. mimo ze ma halogeny z przodu to na właczniku jest tylko oznaczenie p. mgielnego swiatla z tylu
6. lusterka i klamki nie w kolorze nadwozie (ale to moze miec zwiazek z najtańszą wersją i brakiem chromów)
7. brak xenonów!!!!!!!!

a z pozytywów to:
1. ma ogrzewaną przednia szybę
2. kupiony w Polsce mogę potwierdzic

poza tym sulejówke nie jest daleko wiec najlepiej wsiądz pojedz sprawdz zobacz!!

sterowiec68
24-02-2009, 11:46
To jest ambiente i to na polski rynek stąd Panowie brak pakietu chrom. Do tego ambiente bez inwencji twórczej kupującego. Brak kompa,z tyłu pewnie korbki w drzwiach. Lewy próg troszkę poobijany z odklejającą się taśmą zabezpieczającą. Ksenonów oczywiście brak. I znów ktoś zakłada gaz i po paru tysiącach pozbywa się samochodu. Bez sensu.Moim zdaniem szukaj dalej

Koyot.
24-02-2009, 11:51