dulu1
24-03-2009, 15:23
Witam!
Tym razem temat trochę niezgodny z forum, bo sprawa dotyczy VW T4, ale jest to dla mnie sprawa pilna i nie wiem gdzie indziej mogę się poradzić. A dokładniej to zaczęła mi cieknąć maglownica (przekładnia kierownicza) w w/w aucie. Dlatego poszukuje pilnie jakiegoś dobrego warsztatu który się zajmuję regeneracja takich rzeczy w zachodniopomorskim, lub wielkopolskim. Najlepiej gdzieś w okolicy Piły, Wałcza. Ewentualnie Poznań, Szczecin, Gorzów. Do tych miast mam w miarę blisko.
Znalazłem warsztat (podobno dobry), w Łodzi na Przędzalnianej 6, ale jak dla mnie jest to za daleko, wysyłka maglownicy to znowu minimum 3-4 dni postoju auta które jest mi bardzo potrzebne do pracy. Istnieje możliwość wysyłki zregenerowanej przekładni (wtedy musiałbym swoją im odesłać, po stwierdzeniu że nadaje się do regeneracji oddają kaucję wpłaconą z góry), ale podobno w tych modelach jest kilka typów maglownic, a żeby stwierdzić jaki to typ to trzeba ją wyciągnąć, także znowu przymusowy postój. W Łodzi za regeneracje, bądź maglownice po regeneracji(w tym wypadku jeszcze kaucja 650 zł) wołają około 550 zł.
Jeżeli ktoś mógłby polecić jak zakład to byłbym bardzo wdzięczny!Pozdrawiam wszystkich forumowiczy!
Tym razem temat trochę niezgodny z forum, bo sprawa dotyczy VW T4, ale jest to dla mnie sprawa pilna i nie wiem gdzie indziej mogę się poradzić. A dokładniej to zaczęła mi cieknąć maglownica (przekładnia kierownicza) w w/w aucie. Dlatego poszukuje pilnie jakiegoś dobrego warsztatu który się zajmuję regeneracja takich rzeczy w zachodniopomorskim, lub wielkopolskim. Najlepiej gdzieś w okolicy Piły, Wałcza. Ewentualnie Poznań, Szczecin, Gorzów. Do tych miast mam w miarę blisko.
Znalazłem warsztat (podobno dobry), w Łodzi na Przędzalnianej 6, ale jak dla mnie jest to za daleko, wysyłka maglownicy to znowu minimum 3-4 dni postoju auta które jest mi bardzo potrzebne do pracy. Istnieje możliwość wysyłki zregenerowanej przekładni (wtedy musiałbym swoją im odesłać, po stwierdzeniu że nadaje się do regeneracji oddają kaucję wpłaconą z góry), ale podobno w tych modelach jest kilka typów maglownic, a żeby stwierdzić jaki to typ to trzeba ją wyciągnąć, także znowu przymusowy postój. W Łodzi za regeneracje, bądź maglownice po regeneracji(w tym wypadku jeszcze kaucja 650 zł) wołają około 550 zł.
Jeżeli ktoś mógłby polecić jak zakład to byłbym bardzo wdzięczny!Pozdrawiam wszystkich forumowiczy!