Zobacz pełną wersję : PHILIPS BLUEVISION
Zastanawiam się nad zmianą zwykłych żarówek na jakieś lepsze, np. na
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=58797615
Mam jednak pytanie: czy zarówki tego typu faktycznie poprawiają widoczność :?:
Jeśli ktoś ma takie to niech się wypowie w tym temacie.
Ja jeżdżę na Tungsram Megalight +60%
pewnie że poprawiają! miałem coś podobnego w... maluszku i była różnica duża na +
mam ksenonki i wlasnie dlatego na dlugie kupilem sobie Blue vision philipsa na dlugie. w celu zlikwidowania zoltej poswiaty jadac na swiatlach drogowych i jestem jak narazie bardzo zadowolony :) poczekaj jeszcze az sie wypowie Pzy ktory chwali sobie zarowki Lumiko. nie moge porownac blue vision z lumiko bo nie widzialem jak swieca lumiko ale z philipsow jestem zadowolony. :)
mam założone przedmiotowe żarówki. świecą pięknie, inna widoczność. jestem zadowolony. :) :) :)
mam założone przedmiotowe żarówki. świecą pięknie, inna widoczność. jestem zadowolony. :) :) :)
Dzięki, o taką opinię mi chodziło :)
Pewnie się pokusze o te żaróweczki.
poczekaj jeszcze az sie wypowie Pzy ktory chwali sobie zarowki Lumiko. nie moge porownac blue vision z lumiko bo nie widzialem jak swieca lumiko ale z philipsow jestem zadowolony. :)
Ja Lumiko stosuję tylko jako żarówki postojowe, z innymi Lumiko nie miałem do czynienia.
Na światła drogowe mam założone Philipsy, ale model VisionPlus +50%. Przy długich światłach zależy mi bowiem bardziej na widocznosci niż na "niebieskawej poświacie", natomiast VisionPlus +50% dają więcej światła niż BlueVision.
a na mijania pzy to co masz ??
a na mijania pzy to co masz ??
Mijania mam ksenonowe, więc że tak powiem inna kwestia :)
Chociaż tutaj też można podywagować 8)
Oryginalnie Ford pod marką Motorcraft sprzedaje tak naprawdę lampy wyładowcze Osram Xenarc.
Ich cechą charakterystyczną jest to, że świecą po rozgrzaniu dosyć ciepłą barwą - tzn. nie są takie niebieskie. Jeśli natomiast ktoś lubi rzucać się na drodze w oczy to zimniejszą barwę dają ksenonki Philips'a.
Pzy czyli mam rozumiec ze jak te ksenonki sie mi wypala to moge wstawic sobie zarniki Philipsa??
Pzy czyli mam rozumiec ze jak te ksenonki sie mi wypala to moge wstawic sobie zarniki Philipsa??
Tak, wszystkie lampy wyładowcze typu D2S (a taki typ "żarówek" ksenonowych jest stosowany w Mondeo) są ze sobą wzajemnie kompatybilne.
na allegro sa te zarniki za ok 100zl niektore nawet za 60zl a mnie straszono ze jak sie ksenon zuzyje to 700zl jeden zarnik!! czyzby na allegro byly jakies podrobki czy poprostu wszystko tak stanialo? i czy zarniki mamy tylko 35W bo takie tylko sa na allegro?
z gory dzieki za odpowiedz!! :)
na allegro sa te zarniki za ok 100zl niektore nawet za 60zl a mnie straszono ze jak sie ksenon zuzyje to 700zl jeden zarnik!! czyzby na allegro byly jakies podrobki czy poprostu wszystko tak stanialo? i czy zarniki mamy tylko 35W bo takie tylko sa na allegro?
Takie są teraz ceny - nowe lampy wyładowcze można kupić za 100 zł :)
Jeszcze dwa lata temu w ASO cena "żarówek" faktycznie wynosiła 700 zł - ile teraz nie wiem, ale podejrzewam, że nawet w ASO staniały...
Są dwa rodzaje lamp wyładowczych: D2S i D2R (odpowiednio do reflektorów soczewkowych i odbłyśnikowych).
Do Mondeo pasują lampy wyładowcze typu D2S. Wszystkie, które spotkasz mają moc 35 W.
spotkal sie ktos z zarowkami Hella Blue light lub Osram Cool Blue?? jak wrazenia jak swieca?? moze ktoras z nich bdzie bardziej przypominac ksenon niz Philipsa blue vision?? szczegolna nadzieje wiarze z Hella.
i jeszcze co do lamp wyladowczych to lepsze sa Philipsa czy Hella bo o ile sie nie myle to Opel jezdzi na ksenonkach Helli. z innego zrodla slyszalem ze Osramy seryjne w Mondeo tez beda swieciec bardziej na niebiesko jak sie troszke wypala nie wiem czy to prawda.
tak mniej więcej ile kosztują te philipsy blue ?? za sztukę?? albo jakies posrednie pomiędzy super niebieskimi a super jasnymi.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=67492306 mam te i maja duzo lepsze swiecenie. (niz zwykle co mialem poprzednio)nie oczywiscie 20 metrow lepsze bo to wiadomo ale bielsze swiatlo jest przyjemniejsze. widze spora roznice. tylko musze jeszcze ustawic lampy bo zycie je rozregulowalo. mozna smialo kupic przez allegro byly tak zapakowane,ze nawet jakby ciezarowka na nie najechala nic by im sie nie stalo. przejrzyj inne jego aukcje moze ma te co szukasz.
pozdrawiam
maciek
spotkal sie ktos z zarowkami Hella Blue light lub Osram Cool Blue?? jak wrazenia jak swieca?? moze ktoras z nich bdzie bardziej przypominac ksenon niz Philipsa blue vision?? szczegolna nadzieje wiarze z Hella.
i jeszcze co do lamp wyladowczych to lepsze sa Philipsa czy Hella bo o ile sie nie myle to Opel jezdzi na ksenonkach Helli. z innego zrodla slyszalem ze Osramy seryjne w Mondeo tez beda swieciec bardziej na niebiesko jak sie troszke wypala nie wiem czy to prawda.
w Lagunie miałem Osram - b.fajne wrażenia, tylko, ze spaliły się po 4 m-cach (może to kwestia spapranej instalki w aucie)
a obecnie dumam sobie, nad przeróbko mazdy mojej na ksenony, mam wszystko co potrzebne do prostej przeróbki, czyli reflektor soczewkowy z gniazdem idealnie pasującym pod żarówki ksenonowe, więc tylko azłożyć osprzęt i jazda (550zł), jedynym problemem jest brak poziomowania i spryskiwacze !!!
w ten sposób się zamotałem
Może i głupie pytanie ale po co w xenonach układ samopoziomujący i spryskiwacze.
Może i głupie pytanie ale po co w xenonach układ samopoziomujący i spryskiwacze.
samopoziomowanie po to, że strasznie oślepiają źle ustawione xenony, spryskiwacze po to, że jak są brudne szkła to rozpraszają strumień światła i na drodze nic nie widać
czyli nikt nie eksperymentowal jeszcze z Hella Blue light???
co do przepalania to podobno czesta przyczyna jest nieumiejetne wlozenie zarwki tzn dotkniecie jej gola reka. trzeba to robic przez chusteczke higieniczna bo brid z reki nie wiem jak ale przyczynia sie do jej szybkiego przepalenia co oczywiscie nie oznacza ze te wszystkie BLUE i PLUSY 50% sa tak samo trwale jak zwykle. ale zywotnosc ok 4 miesiecy to troche za malo.
kolega robil test i jedna zarowke wlozyl gola reka dotykajac banki a druga przez husteczke i ta wlozona gola reka przepalila sie po 2 tygodniach
tez slyszalem,ze te zarowki z bajerami szybciej sie przepalaja ale postanowilem zaryzykowac. jak sie przepali dam znac
pozadrawiam
maciek
rzecz normalna, że gołymi łapkami się tego nie dotyka !!! One mają te bajery typu +50% itd. okupione kosztem krótszego żarnika, co powoduje jej mocniejsze grzanie, a przez to i świecenie, ale zarazem szybsze przepalenie - uf........ po wykładzie
to sie dopiero okaze czy krocej swieca. moc mam ta sama co zawsze wiec grzac sie bardziej nie powinny. bynajmniej taka mam nadzieje i ze nie pekna mi lampy jak zdarza sie przy tych mocniejszych zarowkach kolo 100W.(tym bardziej,ze mam spryskiwacze reflektorow a plyn przeciez zawsze jest zimny)
pozdrawiam
maciek
Mam takie pytanie do posiadaczy spryskiwaczy reflektorów. Kiedy reflektory są spryskiwane?? automatycznie jakos to działa na zasadzie jakiegoś czujnika czy jest do tego jakiś osobny przycisk ??
Mam takie pytanie do posiadaczy spryskiwaczy reflektorów. Kiedy reflektory są spryskiwane?? automatycznie jakos to działa na zasadzie jakiegoś czujnika czy jest do tego jakiś osobny przycisk ??
Przycisk jest ten sam co do spryskiwaczy szyb. działa razem ze spryskiwaczami przedniej szyby, ale tylko wtedy gdy są włączone światła,przy trochę dłuższym przytrzymaniu 8)
no u mnie dokladnie tak samo(znaczy tym do szyb i wlaczone swiatla, nic dluzej nie trzeba trzymac) no i jeszcze wtedy wycieraczki w ruch ze 3 machniecia a sprysk chodzi dluzej od lamp niz ten od szyby. tylko ja mam zwykly "natrysk" na reflektor nie wiem jak to sie ma w wysokocisnieniowych
pozdrawiam
maciek
p.s. no i dla zdrowia pompek musze zawsze miec plyn w zbiorniku a idzie go duzo wiecej niz przy samej szybie
kupilem zarowki Hella Light Blue do auta matki i musze powiedziec ze pierwsze wrazenie bardzo pozytywne. swieca duzo jasniej od zwyklej zarowki co jest widoczne zarowno w reflektorze jak i przed autem. ale jeszcze nie jechalem na nich takze jak sie sprawuja na drodze to nie moge sie wypowiedziec chociaz mysle ze powinno byc lepiej niz na zwyklych tym bardziej ze na postoju tak jest :) aha cena u nas 25zl za sztuke a za Philipsa Blue Vision chca 45zl takze chyba lepiej kupic Helle tym bardziej jesli maja miec krotsza zywotnosci to taniej wymienic niz Philipsa.
jesli sa chetni to moge wstawic fotke jaka jest roznica Helli od zwyklej zarowki.
Ja mam od miesiąca BOSCH +50%, światła są na pewno dobrze ustawione, a ludzie czasami mi mrugają :D . Ja sam widzę, że reflektory dają jakby były prosto z fabryki. Zobaczymy jak długo żaróweczki wytrzymają :/ .
[quote="Bauma"]czyli nikt nie eksperymentowal jeszcze z Hella Blue light???
ja ekperymentowałem ...moim zdaniem najładniejsze "bezbarwne" inaczej białe i wyraziste światło, cool blue daja zbyt niebieskie światło dla porównania. Do tego postojowe blue vision i xenon reflektor wyglada najładniej - do tego oczywiscie diadem jako kierunek.
|