Zobacz pełną wersję : [Mondeo 1996-2000] dziwny dźwięk przy obrotach 1300


agnieszka m
05-05-2009, 13:07
witam serdecznie jestem kobietą i nie znam się za dobrze na autach, Mam mondeo 99 diesel pojemność 1.8 tdci , bardzo proszę o pomoc. a mianowicie przy obrotach 1300 słychać takie dziwne dźwięki nigdy tego nie było , czasem zdarza się też iż przy odpalaniu słychać ten dźwięk. A tak poza tym wszystko działa jeździ normalnie przyspieszenie. ten dźwięk jest co prawda tylko przez chwilę bylam u mechanika i powiedział mi że tak nie powinno byc i zapisał mnie na naprawę auta dopiero za 2tygodnie;/

proszę pomóżcie
pozdrawiam
agnieszka

Wojtek
05-05-2009, 14:19
Sie ma.
Żebyśmy mogli pomóc Ci zdiagnozować usterkę musisz podać więcej danych. Tj. z którego miejsca wydobywa się ten dzwięk ( mniej więcej ) , Jaki to jest dzwięk ( syczenie , rezonans ,dzwonienie , uderzenie itp. ) Czy to jest również na ciepłym silniku , czy tylko na zimnym. Inaczej trudno pomóc , ponieważ możliwości jest zbyt dużo.
Pozdrawiam

Emmm
05-05-2009, 14:54
przy obrotach 1300 słychać takie dziwne dźwięki nigdy tego nie było , czasem zdarza się też iż przy odpalaniu słychać ten dźwięk
Bardzo dziwne, zważywszy na różne prędkości obrotowe. Musisz dokładniej opisać, czy dźwięk słychać we wnętrzu auta, czy na zewnątrz, podczas jazdy, na postoju, ... ?bylam u mechanika i powiedział mi że tak nie powinno byc i zapisał mnie na naprawę auta dopiero za 2tygodnie, a powiedział jaką stawia diagnozę i za ile? Z mechanikami radzę ostrożnie, zwłaszcza z takimi, którzy nie wiedzą co, ale wiedzą, że źle.
Pozdrawiam

dempsej
05-05-2009, 15:26
Witam,