Zobacz pełną wersję : Jakie kontrolki powinny się świecić????


sirbomba
07-08-2005, 19:35
Witam
Jestem cienki w tych sprawach:) mam takie pytanie jakie kontrolki powinny się swiećić po przekręceniu kluczyka?? (scorpio 89 2.0 dohc gaz automatyczna skrzynia wspomaganie abs ) licznik bez obrotomierza??
Mi się zapala olej,ładownaie i ręczny.??????? Czy nei powinna się zapalać od abs i sondy??? bądz też inne??

Adam_2000
07-08-2005, 21:11
Po włączeniu zapłonu powinny zapalać się prawie wszystkie kontrolki.
Które dokładnie ?... to zależy od wyposażenia, modelu i rocznika auta.
Na pewno ABS, poduszka, ładowanie, ręczny (poziom płynu), TCS, rezerwa (jeżeli jest) :))

sirbomba
07-08-2005, 22:07
u mine pali sie tylko olej,ładowanie ,ręczny :( Czym to może być spowodowane żę reszta się nie świeci???? bezpieczniki są ok Są tam jakieś żąrówki które mogły by się przepalić??? POzdro

kuba
11-08-2005, 17:08
Jak napisał Adam wszystko zależy od tego jakie masz wyposażenie. Niewątpliwie powinna się jeszcze świecić lampka od ABS, nie wiem jak ze wspomaganiem- u mnie np. nie ma od tego lampki,a jak było w skorupach to nie wiem. Na 99,9% lampki są na żarówkach które mogą się przepalić...

Pozdro

Kuba

Marcin
11-08-2005, 18:31
Na pewno ABS, poduszka, ładowanie, ręczny (poziom płynu), TCS, rezerwa (jeżeli jest)

Adamie, poduszka i TCS to nie w tych latach produkcji.... kolega ma na myśli 89' a nie 98' :wink:

trawnik
11-08-2005, 21:55
witam kolego powiedziałbyś mi gdzie w takim silniku jak twój czyli 2.3 16v jest czujnik temperatury co wyświetla na desce rozdzielczej bo mi przestało pokazywać temperaturę
pozdrMarcin,

Marcin
12-08-2005, 07:48
jak chcesz to mogę Ci nawet fotosa machnąć, coby łatwiej było

kjofol
17-08-2005, 09:36
Sirbomba:
Po przekręceniu powinny się palić wszystkie kontrolki, czyli, abs, klocki, stop/reczny, ladowanie, olej, poziom plynu w chlodnicy, poziom plynu w spryskiwaczu, swiatla dlugie, tzw "samochodzik" jesli go masz.
Jezeli pali Ci sie tylko ladowanie, olej i reczny to na 100% masz padniety modul ktory znajduje sie pod deska na podszybiu po stronie pasazera.
Sciagasz frontowa ramke zegarow, sciagasz oslone plastikowa deski na ktorej sa wloty nawiewu, odkrecasz srubki mocujace deske po bokach, pod ta plastikowa maskownica tez sa chyba 2 sruby i po obu stronach zegarow tez dwie. Wyciagasz deske do siebie (musi wyskoczyc z zatrzaskow). Nad schowkiem masz takie aluminiowe pudelko, odkrecasz je, odlaczasz wtyk, rozbierasz (odginajac blaszki srubokretem) i sprawdzasz czy nie ma jakis przerw na lutach, stopkach itp. Obejrzyj tez dokladnie odlaczona wczesniej wtyczke, czy ktoras zlaczka nie jest uszkodzona.
U mnie wystarczylo przylutowac jedna stopke i jak reka odjal.
Przed rozebraniem popukaj w urzadzenie po przekreceniu kluczyka i zobacz czy sie zapalaja kontrolki, jesli tak to na 100% ma jakis "zimny lut" lub luzna stopke.
A moze byc tak ze sie calkiem spier.....
pozdrawiam