Zobacz pełną wersję : [Galaxy 2000-2006] utrata mocy.
witam!jest to juz drugi post na ten temat!okolo dwa tyg. temu moj galaxy 2001r 1.9tdi 115km stracil moc i tak mu zostalo do tej pory ,zostala postawiona diagnoza ze to turbina i trzeba wymieniac zrobilem to wstawilem turbine po regeneracji ale bez rezultatu byl tez sprawdzany zawor ERG,przeplywla i jeszcze wiele innych rzeczy.tylko co jest dziwne ze po podlaczeniu do kompa nie ma zadnych bledow i turbina czy ta moja stara czy ta nowa od czasu do czasu sie zalaczy ale tylko na chwile a pozniej znowu nic.
prosze o rady z dury dziekuje.
turbina czy ta moja stara czy ta nowa od czasu do czasu sie zalaczy
Może ta po regeneracji też do niczego.
A może awaria jest w sterowniku silnika. Ja tak miałem, ale zanim doszedłem do tego też było może turbina, może przepływka, zawór ERG, i na końcu został sterownik w którym jest wężyk sterujący ciśnieniem w turbine i był on pęknięty, po wymianie już ponad rok jazda bez awarii.( oczywiście wymiana samego wężyka )
sterownik w którym jest wężyk sterujący ciśnieniem w turbine i był on pęknięty
To w sterowniku silnika tj. komputerze jest jakiś wężyk? 8-O . I gdzie on jest połączony?.
Tak w sterowniku jest wężyk. A doszedłem do tego sam, po wymianie sterownika na inny
( mechanik twierdził że sterownika się nie naprawia) mój uszkodzony zabrałem do domu i z ciekawości zajżałem do środka, a tam oprócz elektroniki jest wężyk który jest podłączony do końcówki wystającej z komputera.Miał on malutkie pęknięcie , ale to wystarczyło aby odcinało turbine. Oczywiście mowa o sterowniku znajdującym się za zegarami.
a wczesniej podpinales vaga?i nie wykrylo zadnego bledu?
Tak VAG był podpinany i u jednego fachowca wychodziło że przepłyka lub N75, dopiero drugi powiedział że błąd sterownika nazywało się to chyba ( błąd ciśnienia doładowania) numeru błędu już nie pamiętam.
Ale objaw był taki że po odpaleniu silnika było ok i dopiero po jakimś czasie odcinało turbinę i po zgaszeniu i ponownym odpaleniu też chwile ok i tak w kółko.
Ja się męczyłem z tym chyba z miesiąc.
zmostkuj czerwony wężyk z niebieskim w n75 i sprawdź, jeżeli będzie dobrze to n75 :)
Ewentualnie sprawdź jeszcze wężyki czy nie są walnięte
to juz bylo sprawdzane moze macie jak inne pomysly??????????????????
n owicjusz 08-06-2009, 16:00 Sprawdz wszystkie wezyki.jest ich troche.
darabont 08-06-2009, 20:00 U siebie miałem coś podobnego jak go kupiłem.Przyczyną był przepływomierz.Po wyczyszczeniu specjalnym środkiem w celu sprawdzenia uspokoiło się.Od ponad 2 lat spokój dlatego przepływki nie wymieniam.
U mnie mam podobnie,dokładniej opisane jest tutaj: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=70225&highlight=g%B3o%B6niejsza+praca+silnika
Co Wy na to?
marecki123 27-06-2009, 20:36 Witam mam podobny problem kupiłem galaxa bo zawsze chciałem taki miec podczas jazdy w pewnym momecie przestał ciągnąc jedzie ale powoli sie buja.Jestem w niemczech a tu za naprawe zawołaja z 500 euro wyczytałem ze to moze byc zawór n-95 ale niemoge go znalezc juz patrzyłem moze ktos mi pomoze bo nieidzie jezdzic
Może być zawór ale N75 a nie N95,Turbina,przepływka,filtr paliwa,powietrza itp.
marecki123 27-06-2009, 22:17 To niezaciekawie niewiadomo od czego tu zacząc a gdzie sie znajduje ten zawór?
|