Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] Fotel kierowcy - elektryczna regulacja wysokości
Witam forumowiczów.
Mam problem z elektryczną regulacją fotela (kierowcy), tzn. parę dni temu poprostu przestał działać. Po wciśnięciu guziczka (od regulacji góra/dół silniczek słychać jak chodzi no ale fotel się już nie podnosi ani nie obniża, został w pozycji max do góry (co przy moim wzroście jest dosyć niewygodną pozycją).
Pytanie co to może być ?? I czy ktoś zna jakiś ekspertów od takich rzeczy z okolic Wodzisławia Śl., Rybnika, Żor, Jastrzębia, Raciborza. byłem jak narazie w 3 miejscach w swojej okolicy i nikt nie chciał się podjąć tematu.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Witam
Poszły zębatki.
Trzeba nowe:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=651117770
pozdrawiam
Arturek
Witam
Poszły zębatki.
Trzeba nowe:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=651117770
pozdrawiam
Arturek
Dzięki za szybką i konkretną odpowiedź.
I jeszcze jedno pytanie, jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o takie sprawy, czy "chwytać" się samemu takiej naprawy? tzn. jeśli jest to naprawa typu, odkręcić parę śrubek itp. to myślę że dam radę.
Przy takiej wymianie nie ma jakiś niespodzianek ???
Hmm.. polecam inny sposób naprawy - zakup fotela z pełną elektryką (8 funkcji) ceny są w granicah 250/300zł.
A jak sie ma kwestia podlaczenia takiego fotela :?: Czy to jest taka sam wtyczka jak do fotela z regulacja elektryczna gora-dol. Czy moze trzeba cos przerabiac :?:
I jeszcze jedno pytanie, jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o takie sprawy, czy "chwytać" się samemu takiej naprawy? tzn. jeśli jest to naprawa typu, odkręcić parę śrubek itp. to myślę że dam radę.Powinieneś dać rade gość wysyła bardzo szczegółową instrukcję ze zdjęciami, niedawno też kupowałem.
czy "chwytać" się samemu takiej naprawy?