Adriano85
20-07-2009, 17:29
Witam.
Podczas wymiany świec i przewodów WN zauważyłem, że 1 świeca była cała zalana olejem. Auto generalnie do tej pory normalnie paliło, tylko momentami jakby brakowało mu mocy, mulił się bądź też przerywało. Dlatego wymieniłem świece na Motocrafty Platinum + przewody EWR11.
Zastanawia mnie czy te dotychczasowe objawy były spowodowane przerywaniem czy w ogóle auto nie paliło na tym cylindrze i czy wymiana świec i przewodów rozwiąże problem (jeszcze nie miałem okazji się przejechać test generalny przeprowadzę jadąc dzisiaj do pracy).
Dodam jeszcze, że przewody te stare były tam z różnych parafii. Tj 1 i 2 były Fordowskie wyraźnie starsze, a 3 i 4 to już Motocrafty.
Cholernie mnie zastanawia czemu ta 1 świeca była zalana. Czy po prostu nie było iskry na tej świecy, a może to te stare przewody ? Chyba, że problem leży gdzieś głębiej.
Podczas wymiany świec i przewodów WN zauważyłem, że 1 świeca była cała zalana olejem. Auto generalnie do tej pory normalnie paliło, tylko momentami jakby brakowało mu mocy, mulił się bądź też przerywało. Dlatego wymieniłem świece na Motocrafty Platinum + przewody EWR11.
Zastanawia mnie czy te dotychczasowe objawy były spowodowane przerywaniem czy w ogóle auto nie paliło na tym cylindrze i czy wymiana świec i przewodów rozwiąże problem (jeszcze nie miałem okazji się przejechać test generalny przeprowadzę jadąc dzisiaj do pracy).
Dodam jeszcze, że przewody te stare były tam z różnych parafii. Tj 1 i 2 były Fordowskie wyraźnie starsze, a 3 i 4 to już Motocrafty.
Cholernie mnie zastanawia czemu ta 1 świeca była zalana. Czy po prostu nie było iskry na tej świecy, a może to te stare przewody ? Chyba, że problem leży gdzieś głębiej.