Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] Domykanie się okien - pomocy


gwiazddka
05-08-2009, 19:38
Witam,

Mam pytanie czy da się zaprogramować centralny zamek tak aby po zamknięciu samochodu okienka się domykały - słyszałem od kumpla, że w Oplu to jest możliwe. Ja nie jestem eletromechanikiem dlatego piszę. Jeżeli jest to możliwe to czy jest opcja domykania tylko przy drugim ryglowaniu drzwi.
Dzięki z góry za info.

Pozdrawiam.

rad1de
05-08-2009, 19:40
jest opcja

rad1de
05-08-2009, 19:41
o ile się nie mylę gdzieś to było na forum

mch12
05-08-2009, 20:05
szukajka,szukajka,szukajka chyba wczoraj coś o tym było bardzo dokładnie opisane

mario13
05-08-2009, 20:12
Panie wklep instrukcje obslugi do MK3 i sobie poczytaj.Na forum jest( w szukajce)
A szyby zamyka sie albo otwiera przez przytrzymanie odpowiedniego guziora w pilocie.
Pozdro

cosmo80
05-08-2009, 22:03
Nalezy jeszcze dodac ze tylko poprawnie zaprogramowane szyby beda sie domykaly.
O programowaniu szyb szukajka prawde Ci powie.

Jack001
06-08-2009, 07:41
Panowie!
Kolega chyaba chce wiedzieć, czy uzbrajając alarm lub w inny sposób zamykając samochów (kluczyk, pilot), szyby automatycznie się zamkną!

Osobiście nie słyszałem o takim automatycznym domykaniu szyb.
Jeżeli się mylę, to chętnie zapoznam się z tą opcją. Byłaby bardzo przydatna. Taki sobie bajer.

Starwarrior
06-08-2009, 07:48
Wiemy że chce wiedzieć, ale tak jak przedmówcy mówili, zanim zakładasz nowy temat przeszukaj forum przy pomocy opcji "szukaj"
-po to ona jest...

Każde mondeo Mk3 to ma, wystarczy nacisnąć guzik zamykania 2gi raz zaraz po pierwszym i przytrzymać do momentu aż zaczną się zamykać. Przy otwieraniu podobnie, tyle że drugi raz trzeba przycisnąć i trzymać guzik od otwierania...:P

Przydatny ekstras, nawet szyberdach otwiera/zamyka razem z szybami...

Lothien
06-08-2009, 08:45