Zobacz pełną wersję : [Mondeo 1996-2000] Nie ma mocy.


XCin
17-08-2009, 17:24
Witam. Mój Dieselek nie ma mocy. Jak włącze klime to już mogę zapomnieć o ruszeniu autem, a bez klimy dopiero od 2.5 tys obrotów zaczyna jechać (na każdym biegu). Podczas jednostajnej jazdy są odczuwalne krótkie przyspieszenia auta jakby się coś odblokowywało na 2s i znowu muł. Wydawało mi się, że to filtr paliwa (Mondziaka kupiłem dość niedawno, więc nie wiem jaki jest stan filtra), ale mechanik powiedział, że to wina pompy paliwa. Rano mam delikatne problemy z odpaleniem, ale nie muszę męczyć. Jak jest ciepły to już bez problemu. Chciałbym się przekonać, lub usłyszeć inne rady.
Nie jestem z mechaniki "the best", więc proszę o dość dokładne opisy.

Pozdro.

uro2
17-08-2009, 17:28
Zacznij od wymiany filtra paliwa i powietrza.Rozumiem że zapala ok,tylko nie chce jechać.A jak jest bez klimy?

wytryh
18-08-2009, 11:13
dołączam się do tematu, mój też jest taki jakiś mułowaty ale zdarza się jak jadę na 3 spokojnie jak nagle sam przyspieszy jak rakieta i znów muł, wymienione wszystkie filtry. A co do odpalania to jak jest zimny to pali na cyk ale jak się rozgrzeje to muszę pedał wciskać, b inaczej to nie da rady, pozdro

maciekevi
18-08-2009, 11:55
dołączam się do tematu, mój też jest taki jakiś mułowaty ale zdarza się jak jadę na 3 spokojnie jak nagle sam przyspieszy jak rakieta i znów muł, wymienione wszystkie filtry. A co do odpalania to jak jest zimny to pali na cyk ale jak się rozgrzeje to muszę pedał wciskać, b inaczej to nie da rady, pozdro

objawy takie, jak na włączonej klimatyzacji. Kolego popraw profil nie ma TDI, jest TD!

maciekevi
18-08-2009, 11:57
zacznij od wymiany filtrów paliwa, i może skorzystaj z jakiś dodatków do paliwa, dostępne na stacjach benzynowych. Może wtryski nie dozują odpowiedniej mieszanki, może zawory nie mają odpowiedniej kompresji. Ale zacznij od najprostszych rzeczy, i kolejno eliminuj podejrzenia.

Emmm
18-08-2009, 12:31