Zobacz pełną wersję : Multexim - ASO - Katowice


suwka
29-08-2009, 11:06
Witam

Czy był ktoś ostatnio w Multexim w Katowicach??
Widziałem tutaj na forum wiele negatywnych postów na temat tego ASO, ale posty są troche stare. Zastanawiam się czy poprawiła się tam obsługa.

Muszę wybrać się na roczny przegląd w ramach gwarancji, a że kupiłem samochód w Multeximie to rozważam tam pojechać.

pozdrawiam

fiesta_st
30-08-2009, 20:57
Na pewno nie potrafią wyważyć kół ... inne usługi - nie korzystałem.
Kupowałem używane Mondeo od http://www.pewneuzywane.pl/ i w pakiecie było założenie nowych kapci właśnie w Multeximie.

PepecK
05-09-2009, 21:19
A jak oceniasz ten zakup - jesteś z niego zadowolony? możesz polecić pewneużywane? mają rozsądne ceny? są uczciwi?

bsh
09-09-2009, 12:37
Ja odradzam - ale mialem stycznosc z serwisem blacharsko-lakierniczym.
Po kolei:
oddalem Mondeo MK3 po stluczce. Uszkodzenia - klapa tylna, swiatla tyl, podloga bagaznika - generalnie dostalem w tylek od autobusu, brak powaznych zniszczen.
Data oddania do serwisu - 22.06.2009, ustalilem z doradca termin na 13.07.2009 (twierdzil ze auto bedzie gotowe na 06.07.2009 - ale jechalem na urlop wiec dostali extra tydzien) mialem byc bezwzglednie informowany o jakichkolwiek zmianach tego terminu.
13.07.2009 - dzwonie do serwisu zeby ustalic godzine odbioru:
1. Wogole nie wiedzial typ co sie z autem dzieje, po chwili powiedzial ze bedzie za 2 tygodnie!!! Na moje pytania dlaczego odpowiedzial ze dodatkowa wycena byla (o ktorej informowal mnie przy zostawianiu auta - i twierdzil ze sie wyrobia) ze czesci nie doszly.
Po chwili klotni przez telefon kazano mi przyjechac po auto zastepcze - tutaj tez sie nie popisali bo dostalem Fusiona uderzonego w tyl (nie widac bylo nic poza wgnieceniem na klapie, ale nie otwieral sie przez to bagaznik), zgodzilem sie na takie auto bo czyms musze jezdzic. Przy okazji widzialem swoje auto stojace na parkingu na tylach zakladu w dokladnie takim stanie w jakim zostawilem.
2. Przez tydzien nie dostalem zadnej informacji co sie dzieje, dzwonilem do nich i dowiedzialem sie ze auto gotowe wczesniej (ze jutro moge podjechac po odbior).
3. Odbior auta nr.1 - przy ogledzinach auta okazuje sie ze tapicerka bagaznika nie zostala wymieniona (a pierwszy rzeczoznawca wyraznie zaznaczal mi ze zakwalifikowal do wymiany) na to doradca sie zdziwil i powiedzial ze nie byla do wymiany! Po kolejnej chwili klotni kazalem sobie przedstawic wycene - i oczywiscie byla w niej wymieniona tapicerka. Pan doradca w tym momencie mowi "przeciez gdyby doszla to bysmy zadzwonili" i sugeruje odbior auta i pozniejsze podstawienie na wymiane tapicerki, oczywiscie odmawiam. Dodatkowo zauwazam slupki w tapicerce ktore tez nie sa wymienione - informuje doradce ze przyjade z rzeczoznawca na dopisanie.
Stawiam sie z rzeczoznawca - slupki do wymiany (nie zauwazylem ze wpisal tylko lewy, o tym pozniej).
Kolejne dni ciszy - nikt sie ze mna nie kontaktuje, przy moich telefonach dostaje info ze nie wiedza kiedy przyjdzie tapicerka i beda dzwonic. Oczywiscie nie dzwonia - przy kolejnym kontakcie z mojej strony dostaje informacje: "niestety, tapicerka przyszla polamana - musimy zamowic jeszcze raz" Tutaj juz wolalem osobiscie sie stawiac w Multeximie.
Przy kolejnej rozmowie pytam jak dlugo trwala przesylka za pierwszym razem - doradca pokazuje mi zamowienie z dnia 22.06.2009 - w tym momencie to juz prawie miesiac!! Ponownie nie odbieram auta i czekam na czesci - dostalem tez info ze doradca "uprzejmie" zamowil 2 slupki tapicerki pomimo zatwierdzenia tylko lewego.
kolejny moj telefon - chyba nie trzeba mowic ze oni nigdy nie dzwonia - po tygodniu tapicerka jest!? Na pytanie dlaczego za 1 razem miesiac a teraz tydzien pada odpowiedz: "bo teraz szlo szybkim zamowieniem".

Podsumowujac - samochod stal ponad miesiac, naprawa trwala tydzien, zadnego "przepraszam", na moje pytania kto jest winny - pada odpowiedz FORD, gdy pytam z kim rozmawiam jak nie z przedstawicielem Forda - "z firma Multexim"!!!
Gdzy chcialem rozmawiac z przelozonym doradca powiedzial mi ze za dwa tygodnie wraca, a do tego czasu nie ma nikogo z kim moge porozmawiac o sprawie. ZENADA!!!

Pomimo wielokrotnych wizyt i telefonow na moj koszt, nie dostalem zadnego zadoscuczynienia, nawet paliwa do zastepczego nie odpuscili jak oddawalem nie chcieli przyjac z pustym bakiem, po klotni trwajacej ponad 2 godziny wspanialomyslnie mogli mi nabic klime. Dodatkowo po wyjezdzie z salonu mruga mi kontrolka drzwi - wracam.
Powiedziano mi zebym przyjechal nastepnego dnia - bylem, obslugiwal mnie pracownik serwisu nissana (niebo a ziemia w porownaniu z poprzednim doradca - kawa, informacje co sie dzieje z autem, naprawa usterki w terminie ustalonym wczesniej - okazalo sie ze lajzy nie ustawily dobrze czujnika klapy).

Moja rada - OMIJAC!!! OSTRZEGAC ZNAJOMYCH I NIEZNAJOMYCH!!!

kat
09-09-2009, 13:01
Od czasu do czasu mam watpliwa przyjemnosc obcowac z panami z dzialu czesci.A ze zamawiam doslownie pierdoly i mam juz gotowy numer w rece to obsluga mnie to dla nich koszmar,bo nie moga mi nic wmowic i udowodnic,bo wiem co chce i do czego to sluzy.Panowie robia wszystko zeby mi udowodnic, ze sie myle.
Ja odradzam,czekanie calymi godinamy na pierdole i paragon

kosa666
10-09-2009, 19:32
a to który na śląsku polecacie??? boss chorzów??

deel
10-09-2009, 20:08
Szumilas sosnowiec ewentualnie CityCar gliwice (w katowicach city nie testowalem)


BOSS'a odradzam
Multexim - to nawet nie bede pisał

Obecnie sprawdzam Armade :)

dyha
10-09-2009, 20:29
Jeden będzie zadowolony z danego serwisu, inny już nie. Bardzo indywidualna kwestia. Czasami coś "zaiskrzy" w kontakcie pomiędzy klientem a pracownikiem i wszystko idzie jak po maśle nawet w serwisie ze "złą renomą" a czasem nawet w wychwalonym można zaliczyć wtopę. Choć nie kwestionuję, że lepiej unikać tych które mają nie najlepszą opinię;)

takitam
10-09-2009, 20:35
polecam szumilas at w Sosnowcu, trzeciego forda u nich serwisowałem i ok, super obsługa, i są bardzo szybcy, nie trzeba długo czekać.

pilar
08-10-2009, 18:47
niezabardzo lepiej w nowym serwisie w mysłowicach oni sie jeszcze starają

Axell
13-03-2011, 22:51
Uwaga na serwis FORD Multexim Katowice:!!::!!:
Od stycznia jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Focusa II 2007r. I od razu miałem „przyjemność” zapoznania się z wysoką jakością obsługi serwisowej w ASO. W moim aucie serwis robił przegląd.... przez ponad tydzień!!!
Okazało się że szyba przednia musi zostać wymieniona bo ma odprysk(którego sami nie zauważyliśmy??????) i trochę to trwało... pomijając wymienienie szyby i założenie starej uszczelki to wszystko by grało...
Gdyby nie fakt ... że podczas przeglądu jakiś cfaniak wpisał nam a nie wymienił FILTRA POWIETRZA... do tego olej po 150km czarny jak smoła!!! I żeby było śmieszniej... WODA W ZBIORNIKU PŁYNU SPRYSKIWACZA...
Jedno wielkie oszustwo... SERWIS ???? Chyba minęli się z powołaniem.....
wszystkim którzy oddają im auto życzę powodzenia... a najlepiej SPRAWDZAJCIE WYMIENIONE CZĘŚCI !!!!
Ja pozdrawiam AUTORYZOWANYCH ZŁODZIEJI... oby moje auto już u was nie stanęło...:!!:

Właściciel Forda Focusa II Kombi
(„przeglądanego” na początku stycznia 2011
ten co kradł części pewno auto skojarzy:P )