Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2007-2014] 1.8TDCI 125KM, czy Focus 2.0TDCI 136KM
Witam,
Szykuje sie powoli do nabycia koregos z tych dwoch pojazdow (kombi).
Waham sie pomiedzy Mondeo silver x z silnikiem jw., a Focusem goldx lub paltinium x. Ceny tych aut sa zblizone.
Pytanie do wlascicieli Mondeo: czy ten silnik nie jest za slaby do tego -duzego przeciez i ciezkiego - samochodu? Da sie nim przyjemnie i plynnie podrozowac (musze nadmienic, ze jestem typem kierowcy, ktory duzo i chetnie wyprzedza). Jak sobie 125KM radzi z masa mondeo i jak to przeklada sie na spalanie?
I jeszcze jedno: czy warto doplacac do skrzyni 6-biegowej? Z tego co widzialem na papierze to wcale nie zmniejsza ona sredniego zuzycia paliwa. A wrecz z szostka jest on ciut wyzsze (chyba, ze blad byl w tabelce).
Chetnie poczytam jakies sugestie, opinie, itp.:]
Pozdro
[lekko zmodyfikowany post wrzuce do forum focusa]
dziwne pytanie, mondeo jest wieksze a focus mniejszy, wez to co spelni Twoje potrzeby.
dziwne pytanie, mondeo jest wieksze a focus mniejszy, wez to co spelni Twoje potrzeby.
Ktore z moich konkretnych pytan (np. o osiagi, spalanie lub ilosc biegow) jest dziwne?:]
Akurat kwestia wielkosci jest dla mnie malo istotna.
Zależy od indywidualnych wymagań każdego użytkownika. Dla mnie 115 KM jest już wystarczające i na pewno nie rozpatrywałbym wyboru między tymi dwoma autami pod względem tyko mocy silnika.
damian0016 18-11-2009, 12:49 ja gdybym brał to autko dla siebie wybrałbym mondeo
Zależy od indywidualnych wymagań każdego użytkownika. Dla mnie 115 KM jest już wystarczające i na pewno nie rozpatrywałbym wyboru między tymi dwoma autami pod względem tyko mocy silnika.
Jezdzilem oboma (tylko z innymi silnikami niestety). Jednym i drugim jedzilo mi sie dobrze. Roznicy w wielkosci nie odczuwalem (na siedzeniu kierowcy oczywiscie:).
CHcialbym poznac subiektywne opinie uzytkownikow nt. tego, czy te 125KM wystarcza do sprawnego poruszania sie po drogach i przede wszystkim ILE TO PALI?