Zobacz pełną wersję : [Focus 2004-2008] Programowanie kluczyka


BRUNO
10-12-2009, 21:32
Panowie mam problem z kluczykiem a mianowicie co jakiś czas podczas odpalania auta dioda immobilizera mruga szybko i nie odpalę auta.
DWA wyjścia:
albo zakoduje od nowa i za drugim razem możne trzecim odpalę.
albo odczekam postukam kluczykiem i działa.

Co to może być?..naiwne pytanie ale może spotkaliście się z taka sytuacja i macie 100% odpowiedz.

alo68
10-12-2009, 21:47
Mi w jednym kluczyku całkowicie się rozprogramował immobilizer musiałem go zakodować w ASO, usługa 170zł :)

CIABAH
11-12-2009, 15:02
no mi powiedzieli w aso 190 ;/

Fadamaka
12-12-2009, 19:07
Czasem mi się bateria rozładuje w kluczyku i wtedy z nową baterią nie uruchomię auta tym kluczykiem. Biorę wtedy kluczyk zapasowy i nim otwieram i zamykam auto, a ten z nową baterią trzymam blisko tego zapasowego i tak się znów zakodowuje i działa jak należy. Tak zresztą jest napisane w instrukcji:)

foka2006
06-02-2010, 00:17
Witam,

W jaki sposób mogę się dowiedzieć, czy w mojej Foce jest odbiornik sygnałów z pilota w klamkach?
Kupiłem wersję GHIA, ale oba kluczyki są manualne. Chciałbym to zmienić dla wygody, ale nie wiem czy warto ryzykować i kupić scyzoryk "na próbę".
Piszecie, że kodowanie kluczyka w serwisie kosztuje. A co powiecie o tym, co znalazłem w instrukcji Focusa nt. kodowania kluczyka ze stacyjki:

PROGRAMOWANIE PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA
Możesz zaprogramować maksymalnie osiem pilotów zdalnego sterowania dla Twojego pojazdu (łącznie z tymi, które były dostarczone z pojazdem). Podczas procedury programowania nadajniki zdalnego sterowania
muszą pozostawać wewnątrz pojazdu. Zapnij pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń i zamknij wszystkie drzwi, aby sprzeczne brzęczyki sygnalizacyjne nie rozbrzmiewały podczas programowania
• Aby zaprogramować nowe nadajniki zdalnego sterowania, obróć kluczyk
zapłonowy w położenie II cztery razy w ciągu sześciu sekund.
• Ustaw kluczyk zapłonowy w położeniu 0. Sygnał akustyczny potwierdzi możliwość zaprogramowania nadajników zdalnego sterowania w ciągu 10 sekund.
• Naciśnij dowolny przycisk na nowym nadajniku zdalnego sterowania.
Potwierdzeniem będzie sygnał akustyczny. Powtórz ten ostatni krok ze wszystkimi nadajnikami zdalnego sterowania, włącznie z oryginalnym. Nie wyjmuj kluczyka z włącznika zapłonu podczas naciskania przycisku na tym nadajniku zdalnego sterowania.
• Ponownie włącz zapłon (kluczyk w położeniu II) lub odczekaj 10 sekund nie
programując kolejnego nadajnika zdalnego sterowania, aby wyjść z trybu
programowania kluczyków. Do otwierania i zamykania pojazdu możesz teraz użyć tylko nadajników zdalnego sterowania, które właśnie zaprogramowałeś.

Próbował ktoś (np. na surowym kluczu), czy to działa?
Jeśli mam centralny zamek w aucie, to co będzie po włączeniu przycisku z pilota przycisku otwierania bagażnika? Otworzy właśnie tylko klapę?

LeonMP
06-02-2010, 00:35
No tak ale koledze foka nie odpala silnik czyli problem w immo aty cytujesz instrukcje programowania pilota c.z. Najlepiej wpierw sprawdzić defekty w sterowniku silnika i body komputerze. Przecież przyczyn może być wiele.

hania_snk
13-02-2010, 09:18
U mechanika taka zabawa kosztowała 20 zł. Problem polegał na tym, ze pilot sie rozprogramował. Mechanik zrobil dokładnie to samo co wyżej było opisane i pilot działa wręcz idealnie :surprise:

zebcio
21-05-2010, 22:08
Witam
próbowałem zakodować kluczyk (surowy) ale się nie udało
postępuje tak jak opisane (4 razy załanczam zapłon, wchodzi w stan programowania - nowy kluczyk po przyciśnięciu dowolnego przycisku - brak reakcji zero sygnału, na starym kluczyku po przyciśnięciu dowolnego przycisku słychać sygnał co sugeruje że został zaprogramowany) ale teraz po takim kodowaniu są zmiany wcześniej przy zamykaniu 2 razy migały kierunki a przy otwieraniu 1 ale za to dłuższe mignięcie
teraz brak sygnalizacji kierunkami i niemam pewności czy autko jest zamknięte
może ktoś podpowie jak zakodować nowy kluczyk, a najbardziej mi zależy na ustawieniu migania kierunków (jak powrócic do poprzednich ustawień może ktoś zna sposób)
za każdą pomoc z góry dzięki

Sender
22-05-2010, 07:24
dokladnie opisane jest kodowanie kluczyka w oryginalnej instrukcji od fokusa. jezeli chcesz mam wersje instrukcji w komputerze moge ci przeslac daj mi tylko emaila. pozdrawiam.

zebcio
23-05-2010, 21:28
Witam chętnie przeczytam instrukcje jeżeli jest to możliwe to proszę o przesłanie podaje adres: mirekj4@op.pl

bikej
07-09-2012, 11:20
witam,
sory, ze rozgrzebuje stary temat, ale mam pytanie odnosnie immo w kluczyku. Poniewaz mam focusa mk2FL z jednym, i do tego zniszczonym, kluczykiem to dokupilem sobie na allegro swiezy za 150zl. Kodowanie pilota przebieglo bezproblemowo, natomiast pozostaje immobiliser. I tu sa schody, bo w ASO chca za to 220zl. Duzo. Moje pytanie, czy nie da sie jakos przelozyc odpowiedniego ukladu z jednej obudowy do drugiej? Jak to wyglada?:]

I jeszcze dolacze pytanie, czy mozna miec w focusie dwa dzialajace piloty? Bo teraz mam tak, ze jak zaprogramuje drugi to ten pierwszy przestaja dzialac i na odwrót. Moge miec tylko jeden dzialajacy pilot. To normalne??

Kiras
19-01-2013, 12:24
Witam,
Chciałbym podnieść pytanie użytkownika powyżej.

Mam dokładnie ten sam problem, tyle że ze strachu przed blokadą immo nie zdecydowałem się na kodowanie pilota.
Próbowałem skopiować kluczyk w punkcie dorabiania kluczy (tam też szlifowano mi grot nowego, dokupionego kluczyka) ale urządzenie wyrzuciło błąd kopiowania.
ASO jest drogie w tym względzie i wolałbym go uniknąć.

Macie jakąś radę?

tedi_k
19-01-2013, 12:58
Że jest rada na doprogramowanie kluczyka do IMMO, to napisane jest nawet na tej samej stronie w innym wątku: http://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=1941084&postcount=52
Piloty do centrala zawsze trzeba programować WSZYSTKIE na raz, czyli jak się zabierzemy za programowanie piltów to trzeba wprogramować oba.

farmi
19-01-2013, 16:50
http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=55374 tu masz wszystko co dotyczy programowania i immo i pilota w foce wprawdzie do MK I ale i pewnie do MK II też będzie oki

tedi_k
19-01-2013, 18:24
http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=55374 tu masz wszystko co dotyczy programowania i immo i pilota w foce wprawdzie do MK I ale i pewnie do MK II też będzie oki

IMMO w FF1 i FF2 są zupenie różne. Nie da się "ręcznie" doprogramować kluczyka do IMMO FF2. Tylko poprzez komputer. tak więc nadal aktualny jest mój link: http://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=1941084&postcount=52

Opis doprogramowywania pilota/pilotów do centrala zawarty jest w instrukcji obsługi samochodu - warto czasem zerknąć do własnej instrukcji.

aksokol
25-02-2013, 20:36
Moje pytanie, czy nie da sie jakos przelozyc odpowiedniego ukladu z jednej obudowy do drugiej?Witam,
Chciałbym podnieść pytanie użytkownika powyżej. Można sam przekładałem
Resztę napisał Tedi_k apropos Wielki Szacun!

michtat
10-04-2013, 19:03
odświeżę trochę temat, żeby się upewnić.
W moim oryginalnym kluczyku pękła płytka i praktycznie nie działa otwieranie i zamykanie. Czy jak kupię używany kluczyk np taki (http://allegro.pl/focus-mk1-mk2-ii-c-max-mondeo-mk3-fusion-kluczyk-i3111255320.html) i przełożę z niego tylko płytkę z przyciskami do swojego - czyli pastylka immo zostaje moja, to wystarczy zaprogramować centralny wg tego opisu (http://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=1354848&postcount=5) i będzie ok?
Dopytuję, bo wg mnie tak powinno być, ale punkt w którym dorabiają kluczyki i programują immo twierdzą, że tak się nie da i chcą wszystko robić od początku do końca i koszt ok 400zł :D

kubaw20055
10-04-2013, 19:37
Oczywiście, że można przełożyć samą płytkę i zakodować pilota - wszystko będzie działać ;)

michtat
10-04-2013, 19:55
samemu wg tego opisu (http://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=1354848&postcount=5) ?
Sory, ale wolę się dopytać, bo aż mi się nie chce wierzyć, że w punktach dorabiania kluczy tak bezczelnie naciągają

mayak
10-04-2013, 19:58
Jak już zmieniać to na lepsze: poszukaj używanego kluczyka typu scyzoryk, jest dużo wygodniejszy

michtat
10-04-2013, 20:01
zgadza się, fajnie by było, ale przy scyzoryku dojdzie mi jeszcze dorobienie grota, a tu tylko wymiana płytki

aksokol
10-04-2013, 21:09
Jak już zmieniać to na lepsze: poszukaj używanego kluczyka typu scyzoryk, jest dużo wygodniejszy

jak w poście 16 http://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=1965104&postcount=16
pastylkę przełożyłem sam
ja kupiłem nowy około 180 zeta z docięciem

marcus19671
11-12-2013, 15:50
Chce zakodowac dodatkowy 3-ci kluczyk z immobilajzerem do mojego FF Kombi z 14.02.2007 roku.
Zauwazylem wiele roznych tekstow na forum na ten temat. Zaden jednak nie odnosi sie do sprzezenia kluczyka z zaplonem.
Odnosza sie do sprzezenia kluczyka z funkcjami otwierania/zamykania pojazdu oraz dodatkowymi przypisaniami funkcji do kluczyka.
Czy kto wsparlby mnie swoim know-how w tej materii?
:pomysl:

kubaw20055
11-12-2013, 16:38
Taki dodatkowy kluczyk, a konkretnie immo trzeba dopisać do pamięci samochodu odpowiednim programatorem w aso lub dobrym punkcie dorabiającym klucze ;) W skrócie zapłon i zdalne sterowanie to dwie różne rzeczy zamknięte w jednym kluczyku. Samego pilota programuje się poprzez przekręcenie klucza 4x z poz. O do II i klikaniu po kolei po jednym przycisku na każdym pilocie

mayak
11-12-2013, 16:54
Chce zakodowac dodatkowy 3-ci kluczyk z immobilajzerem do mojego FF Kombi z 14.02.2007 roku.
Zauwazylem wiele roznych tekstow na forum na ten temat. Zaden jednak nie odnosi sie do sprzezenia kluczyka z zaplonem.
Odnosza sie do sprzezenia kluczyka z funkcjami otwierania/zamykania pojazdu oraz dodatkowymi przypisaniami funkcji do kluczyka.
Czy kto wsparlby mnie swoim know-how w tej materii?
:pomysl:

Mogę Ci zaprogramować ten kluczyk

marcus19671
11-12-2013, 17:19
hm...
no wlasnie, to ze sa to dwie rozne funkcje jest ogolnie wiadome. Zaprogramowanie zdalnego sterowania jest w instrukcji ksiazki serwisowej. Zajelo mi to moze 1 min i otwieranie, zamykanie funkcjonuje bez zarzutu.

Jak juz w moim poczatkowym poscie wspomnialem nie wiem jak sprzac zaplon z kluczykiem?
Do tego nie odniosl sie niestety nikt? - poza checia dokonania tego, za co dziekuje jednego z forumowiczow, ale byloby to zbyt daleko od mojego aktualnego miejsca pobytu.
To, ze robia to w ASO wie kazdy posiadacz samochodu - nie jest, to rowniez oszalamiajaca informacja z punktu widzenia mojego problemu.

Chodzi oczywiscie o koszta, wiec wydawalo mi sie, ze bede mogl nabyc know-how od kogos na forum i dokonac tego samemu.

Byloby milo, gdyby ktos posiadajacy taka wiedze wsparl mnie.

Dziekuje

kubaw20055
11-12-2013, 17:44
Wiedza to jedno, ale bez dobrego sprzętu raczej szanse powodzenia są niewielkie, jeśli nie zerowe

mayak
11-12-2013, 17:47
Kup IDSa lub jego chiński klon oraz generator in-code'ów to będziesz mógł kwestie związane z immoibilizerem robić samemu

tedi_k
11-12-2013, 18:20
...Byloby milo, gdyby ktos posiadajacy taka wiedze wsparl mnie.
...

Co to za wiedzę chce kolega posiąść? Jak się odpali IDSa to mniej więcej po 3-4 godzinach ćwiczenia już ogólnie wiadomo co zrobić... Jeszcze tylko dostęp do kalkulatora kodów in-out i się robi...
Podać krok po kroku którędy w menusach IDSa trzeba iść?

marcus19671
11-12-2013, 19:11
Nareszcie dostalem konkretna odpowiedz od Mr. Mayak, bez zbednego nadmuchiwania sie, ze konieczny jest sprzet, ktorego oczywiscie nie zdobede dla jednego kluczyka i bede musial zaplacic komus w mojej okolicy.
Dziekuje bardzo za rzeczowowsc.
Nie bede sie tutaj rozwodzil na temat kodow stalych i kroczacych, ale jedna odpowiedz mam dla Mr. tedi k:
mysle, ze chodzi o te tajemnicza wiedze zwana "technika adlera", gdzie puchna palce od wybierania opcji (od mnogosci) na nabytym sprzecie obojetnie czy bedzie to sprzet diagnostyczny, czy automatyczny generator kodow.
Ta tajemnicza, z pogranicza mistyki, lezaca w paluszkach, a nie w innych obszarach ciala generujacych kreatwne, awangardowe rozwiazania, wiedza jest z pewnoscia domena ludzi, ktorzy myla wiedze posiadania z jej posiadaniem.
Uwazam temat za zamkniety

tedi_k
11-12-2013, 20:29
...awangardowe rozwiazania, wiedza jest z pewnoscia domena ludzi, ktorzy myla wiedze posiadania z jej posiadaniem.
...

Elokwencja niestety nie zawsze oznacza inteligencję... Inteligencja to na przykład umiejętność wpisania w polu "szukaj" allegro zwrotu "programowanie kluczy Ford" (z ewentualnym zaznaczeniem opcji coby w opisach przedmiotów też szukało...) lub podobnego i już po 25 sekundach analizy wysnucia wniosku, że potrzebny jest sprzęt oraz nawet informacja jaki to sprzęt...
Takie skorzystanie z inteligencji pozwala następnie nie "nadymać" się na forum, że dostało się odpowiedź dokładnie odpowiadającą treści zadanego pytania...

mayak
13-12-2013, 09:02
muszę sobie zapisać powyższy tekst na przyszłość (jeśli tedi nie liczy za dużo za copy rights)

Dla tych co już kupią IDSa, to tu jest kluczykowe foto-story:

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/424560_373065836038269_100000045688291_1440281_191 8454127_n.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/408149_373065859371600_100000045688291_1440282_187 6975646_n.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/418683_373065896038263_100000045688291_1440283_775 07213_n.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/430886_373065916038261_100000045688291_1440284_171 6646630_n.jpg
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/419968_373065936038259_100000045688291_1440285_121 2473003_n.jpg
good luck :D

pietrek111
23-07-2014, 20:38
Witajcie!Mój problem jest następujący:wypralem kluczyk w pralce( FOCUS mk2)próbowałem go otworzyć i osuszyć ale niestety zniszczyłem,więc zacząłem szukać co należy poczynić zakupiłem używany kluczyk przyłorzyłem pilota,4 razy od 0 2 pik w konsoli pik w pilocie i hurrra dziala auto sie otwiera zamyka...super...ale nie kręci silnik pomocy co teraz a nie posiadam CZERWONEGO kluczyka tylko czarny jajko z 3-ema przyciskami.jakies pomysly???zgóry dziekuje.POZDRAWIAM

tedi_k
23-07-2014, 23:08
Pilot to pilot a IMMO to osobna "pastylka"... Pilota przełożyłeś ale nie do końca rozumiem gdzie i jak oraz jakiego? "Scyzoryk"? w "scyzoryku" pastylka jest w tej części z grotem.

Antkus
26-07-2014, 14:57
Mam Focusa II 1.6 Tdci 90km. 2007, odkodowałem sam, łącznie z imobilliserem. Pomogę w Krakowie.

ixx
20-11-2014, 15:18
Wczoraj przestał działać mi pilot, mogę otworzyć/drzwi tylko kluczykiem, pilot od centralnego nie reaguje. Dziś kupiłem i wymieniłem baterie.

Robiłem wszystko wg instrukcji programowania klucza z instrukcji obsługi i do chodzę do momentu kiedy rozbrzmiewa sygnał bo 4krotnym przekręceniu programowanego kluczyka.
wg. instrukcji po sygnale akustycznym, w momencie jak kluczyk jest w stacyjce wciskam dowolny guzik i powinno śmigać
Tak robię ale nic nie reaguje na wciskanie guzików.

Gdzie robie błąd??

Czy konieczna jest wizyta w punkcie Forda?

Chyba że jest ktoś z okolic Częstochowy???



PROGRAMOWANIE PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA
Możesz zaprogramować maksymalnie osiem pilotów zdalnego sterowania dla Twojego pojazdu (łącznie z tymi, które były dostarczone z pojazdem). Podczas procedury programowania nadajniki zdalnego sterowania
muszą pozostawać wewnątrz pojazdu. Zapnij pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń i zamknij wszystkie drzwi, aby sprzeczne brzęczyki sygnalizacyjne nie rozbrzmiewały podczas programowania
Aby zaprogramować nowe nadajniki zdalnego sterowania, obróć kluczyk
zapłonowy w położenie II cztery razy w ciągu sześciu sekund.
Ustaw kluczyk zapłonowy w położeniu 0. Sygnał akustyczny potwierdzi możliwość zaprogramowania nadajników zdalnego sterowania w ciągu 10 sekund.
Naciśnij dowolny przycisk na nowym nadajniku zdalnego sterowania.
Potwierdzeniem będzie sygnał akustyczny. Powtórz ten ostatni krok ze wszystkimi nadajnikami zdalnego sterowania, włącznie z oryginalnym. Nie wyjmuj kluczyka z włącznika zapłonu podczas naciskania przycisku na tym nadajniku zdalnego sterowania.
Ponownie włącz zapłon (kluczyk w położeniu II) lub odczekaj 10 sekund nie
programując kolejnego nadajnika zdalnego sterowania, aby wyjść z trybu
programowania kluczyków. Do otwierania i zamykania pojazdu możesz teraz użyć tylko nadajników zdalnego sterowania, które właśnie zaprogramowałeś.

Próbował ktoś (np. na surowym kluczu), czy to działa?
Jeśli mam centralny zamek w aucie, to co będzie po włączeniu przycisku z pilota przycisku otwierania bagażnika? Otworzy właśnie tylko klapę?

ixx
21-11-2014, 12:07
Czy ktoś ma jakiś pomysł?? Sądziłem że na forum są chętne do pomocy osoby.

aksokol
21-11-2014, 17:23
Programowanie nowego pilota zdalnego sterowania

1. Włóż kluczyk do włącznika zapłonu.
2. Obróć kluczyk z położenia 0 do położenia II, a następnie z powrotem do położenia 0 cztery razy w ciągu sześciu sekund.
3. Pozostaw kluczyk w położeniu 0 i naciśnij dowolny przycisk na pilocie zdalnego sterowania w ciągu 10 sekund. Otrzymasz potwierdzenie pomyślnego wykonania programowania za pośrednictwem sygnału
akustycznego lub diody LED.

Wskazówka:
Można teraz zaprogramować kolejne piloty zdalnego sterowania.
4. Naciśnij dowolny przycisk na każdym dodatkowym pilocie zdalnego sterowania w ciągu 10 sekund jeden od drugiego.

Dodam od siebie nie miałem żadnego potwierdzenia sygnałem i lub diodą LED.

tedi_k
21-11-2014, 20:37
Nadajnik centrala (w pilocie) to urządzenie elektroniczne. Ma prawo "paść". Całą resztę układu łatwo sprawdzić doprogramowując pilot zaufanego znajomego. Operacja jest bezpieczna dla znajomego, bo pilot może być doprogramowany do dowolnej liczby samochodów.

ixx
23-11-2014, 07:36
czy jeśli kupie taki pilot, to da się go doprogramować.
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-scyzoryk-ford-s-max-c-max-focus-nowy-i4817868989.html

Czy może jest jakieś tańsze rozwiązanie...

Obecnie mogę zamknąć/ otwożyć z zapasowego pilota, także wina leży w starym pilocie.

mayak
23-11-2014, 07:44
Uzywka na forumowej giełdzie będzie taniej

ixx
23-11-2014, 07:57
Uzywka na forumowej giełdzie będzie taniej

Niekoniecznie bo np:

1 sztuka stan dobry , kompletny (transponder Texas 4D63) + nowy grot - 179 zł/szt. + koszty wysyłki (list polecony priorytetowy 8,50 lub pobranie 16,40)

a na aukcji sam pilot 140zl

mati188
25-12-2014, 22:23
Hello. Dzisiaj wszystkie przyciski w pilocie nagle przestały mi działać. Imobilajzer działa i samochód odpala bez problemu. Auto zamykam i aktywuje alarm ręcznie kluczykiem. Wymieniłem baterię ale nic to nie dało dlatego chcę spróbować zaprogramować kluczyk (może się rozprogramował) ale mam dwa pytania :)

1. Nic mi się nie stanie z imobilajzerem jak zacznę kodować przyciski od centralnego w kluczyku?
2. W instrukcji kodowania jest mowa o nowych kluczykach a co z ponownym kodowaniem w używanym kluczyku, tak samo to zadziała?

radek70
26-12-2014, 00:21
Hello. mam dwa pytania :)

1. Nic się nie stanie, IMMO i RKE to są dwa niezależne układy.
2. Używany kluczyk (pilot) dopisujesz jako "nowy". Tak można robić w nieskończoność. Używany staje się nowym, bo zostały przypisane nowe kody ID RKE.

Jak nie działa po wymianie baterii, to można spróbować podoginać blaszki od niej. Jak to nie pomoże to elektronika do wymiany. Scyzoryk czy zwykły?

mati188
26-12-2014, 10:02
1. Nic się nie stanie, IMMO i RKE to są dwa niezależne układy.
2. Używany kluczyk (pilot) dopisujesz jako "nowy". Tak można robić w nieskończoność. Używany staje się nowym, bo zostały przypisane nowe kody ID RKE.

Jak nie działa po wymianie baterii, to można spróbować podoginać blaszki od niej. Jak to nie pomoże to elektronika do wymiany. Scyzoryk czy zwykły?


Dzięki za odpowiedzi, ponowne zaprogramowanie kluczyka pomogło i pilot już działa :)

slodki_82
08-02-2015, 10:19
witam chcialbym odgrzazc kotleta na chwile,a mianowicie chodzi o doprogramowanie immo trzeciego kluczyka typu scyzoryk (dwa pierwsze to scyzoryk i drugi zwykly tylko z immo.) Korzystałem z metody odpalania kluczykiem jeden po drugim i faktycznie trzeci tez odpalil auto i pojechalem na jazde probna (podczas jazdy mrugala dioda) po powrocie i wylaczeniu silnika i probie ponownego odpalenia juz nic nie pamietal (c.z. bez problemu)

kubaw20055
08-02-2015, 10:24
witam chcialbym odgrzazc kotleta na chwile,a mianowicie chodzi o doprogramowanie immo trzeciego kluczyka typu scyzoryk (dwa pierwsze to scyzoryk i drugi zwykly tylko z immo.) Korzystałem z metody odpalania kluczykiem jeden po drugim i faktycznie trzeci tez odpalil auto i pojechalem na jazde probna (podczas jazdy mrugala dioda) po powrocie i wylaczeniu silnika i probie ponownego odpalenia juz nic nie pamietal (c.z. bez problemu)


Samochód odpalił bo inny zakodowany kluczyk znajdował się w pobliżu stacyjki. W mk2 nie ma możliwości zakodowania immobilisera za pomocą 2 oryginalnych kluczy ;) W takim przypadku pozostaje aso lub ktoś z komputerem i podstawową wiedzą ;) Poza tym programowanie pilota i immo to 2 zupełnie niezależne czynności ;)

slodki_82
08-02-2015, 10:38
Samochód odpalił bo inny zakodowany kluczyk znajdował się w pobliżu stacyjki. W mk2 nie ma możliwości zakodowania immobilisera za pomocą 2 oryginalnych kluczy ;) W takim przypadku pozostaje aso lub ktoś z komputerem i podstawową wiedzą ;) Poza tym programowanie pilota i immo to 2 zupełnie niezależne czynności ;)

(c.z. jest poza tematem) zdziwilo mnie to poniewaz caly czas mialem wszystkie kluczyki przy sobie,ale co bys powiedzial jakbym zalozyl dwa kluczyki na jedno kolko ten zwykly i nowy scyzoryk? (tak naprawde potrzeebuje dwa dzialajace scyzoryki) czy mialo by to racje bytu?

kubaw20055
08-02-2015, 10:42
Myślę, że jeśli kluczyki mają działać bez wizyty w aso i programowania immo to najlepiej byłoby przełożyć zakodowaną pastylkę ze zwykłego kluczyka do kluczyka z pilotem. Jest to trudne, ale oczywiście wykonalne ;)

Pabgta
19-08-2015, 19:15
Witam. Mój FF mk2 stał ponad miesiąc w bezruchu i padł całkowicie aku. Musiałem zakupić nowy, jednak po podłączeniu silnik nie kręci. Przy próbie zakodowania kluczyka (nie oryginalny) po sygnalizacji dźw. lapka kontrolna szybko miga a na wyśw. pojawiaja sie wyzerowany licznik. Wciskając przycisk na pilocie nie ma efektu. Centralny zamek działa bez problemu. Nadmienię, że taką samą sytuację miałem ze dwa lata temu i wtedy jakoś udało sie odpalić. Czy to jest kwestia z ciągle nie powiązanym immo z kluczykiem czy co? Pozdr.

radek70
19-08-2015, 19:40
Co oznacza wyzerowany licznik? Jeżeli kreski na wyświetlaczu i sygnalizacja nie rozpoznanego immo to padły Ci zegary. Poszukaj "zimne luty" odznaczając "pokaż posty" w forumowej szukajce z prefiksem Focus 2004-2008.

Pabgta
19-08-2015, 20:50
Dzięki za odp.
Tak kreski poziome a kontrolka miga szybko. Dodam, że zanim zakupiłem nowy aku próbowałem ze starym. Przy ładowaniu grzał się mocno i wypuszczał parę, a po niby naładowaniu i podpięciu samochód zareagował zapaleniem wszytstkich lamp. W zasadzie bez reakcji na zapłon. Z nowym wszystko wydaje się ok tylko ten immo. Czyli speca od kodowania kluczy nie ma sensu angażować? Te zegary to pewna sprawa? Tak jak pisałem ze dwa lata temu miałem bardzo poddobną sprawę i jakoś ruszył po próbie kodowania.

radek70
19-08-2015, 21:07
Raczej zegary. Auto długo stało, więc wytrąciły się tlenki metali w gnieździe licznika na zimnych lutach, co pogorszyło połączenie. Zegary naprawia się, albo wymienia. Jest mało wiarygodny test. Puknąć pięścią w daszek zegarów z wyczuciem. Może zaskoczy na chwilę...

Pabgta
19-08-2015, 21:25
Ok dziękuję. Spróbuję. Wkleję jeszcze tylko dla pewności jak to u mnie wygląda.

radek70
19-08-2015, 21:42
Tak to wygląda.

Pabgta
19-08-2015, 21:50
metoda uderzenia w daszek zegarów niestety nie zadziałała. Dodam że radio też nie działa. Czy jest gdzieś na forum info. jak krok po kroku wyciągnąć zegary i przelutować piny?samochód mi padł w garażu podziemnym więc jestem uziemiony:(

Pabgta
20-08-2015, 09:05
Udało się wyciągnąć zegary. Jednak luty wydają się być w dobrym stanie. Czy wg. Was ich stan wymaga przelutowania?
http://i.imgur.com/68cpsbj.jpg

radek70
20-08-2015, 10:47
Słabo widać. Tak wyglądają zimne luty.

krystianen
20-08-2015, 13:07
Spróbuj tak jak Radek pisał poszukać zimnych lutów. Jeżeli to nie pomoże to czeka sie cała procedura z wymiana zegarów. Moze przy tej okazji warto zastanowic sie nad wymiana na poliftowe. Koszty programowania te same a licznik polifotwy daje wiecej mozliwosci.

Pabgta
27-08-2015, 11:35
Samochód wylądował w warsztacie. Z Informacji od mechanika problemem nie były zegary tylko alternator który powodował zwarcie i uniemożliwiał rozruch. teraz lwestia co z alternatorem.

rafura
02-09-2015, 15:53
witam
z dnia na dzień przestało działać otwieranie c.z. z pilota w kluczyku, wymieniłem baterię (choć stara miała dopiero pół roku), próbowałem zakodować kluczyk ponownie, wszystko przebiega jak w instrukcji jest sygnał dźwiękowy do kodowania i jest sygnał jak wcisnę jakiś przycisk na kluczyku, ale niestety po zakończeniu operacji nic nie działa. W związku z tym mam pytanie czy w aucie mógł się zepsuć jakiś odbiornik sygnału?, bo nie wiem czy jest sens kupować nowy kluczyk niewiedząc czy będzie działał? pozdrawiam

kula65
08-09-2015, 19:32
Kolego foka2006 to mój pierwszy post wiec witam wszystkich. Chciałem podziękować za instrukcje programowania pilota, właśnie mam spokojniejsza noc. Pilot nacisnalem kilka razy jakoś i się rozprogramowal - szybki wgląd na forum i po kłopocie. Dzięki :-)

trop3r
11-01-2016, 12:05
Witam. Widocznie po wymianie baterii rozkodował mi się klucz. Jak programuje się go do Mk2? Dziękuję za pomoc.

radek70
11-01-2016, 12:59
Przekręcasz szybko kluczyk cztery razy, wciskasz jakikolwiek przycisk na pilocie i musi piknąć.

Konrad Gerard
06-11-2016, 17:10
U mnie sytuacja wyglądała tak, że chciałem wymienić baterię, bo otwieranie działało dopiero za 3, czasami za 4 kliknięciem no i oczywiście po wymianie już nie chodziło wcale, kodowanie przebiegało poprawnie, był sygnał dźwiękowy itd. Niestety mimo to pilot nie chodził. Otworzyłem raz jeszcze kluczyk i zauważyłem, że jedna z tych blaszek prawdopodobnie nie stykała, gdy ją tam poruszałem i zamknąłem kluczyk to od razu zaczął pilot działać, czyli wychodziło by na to, ze nawet nie musiałem ponownie kodować, bo wina była styków, że nie dotykały, a to już obala tę kwestię mówiącą, że trzeba szybko wymieniać baterię bo sie rozkoduje, a tu minęła dobra godzina zanim doszedłem do sedna problemu :)

Mam takie jedno pytanko - czy z tego drugiego kluczyka, który jest bez pilota, możemy normalnie odpalać samochód czy to jest tylko taki wzór, żeby na wypadek utraty głównego klucza dorobić taki?
Zastanawiam się nad dorobieniem takiego z pilotem, klasycznego lub "scyzoryka", a to z tego względu, że jak przy tym moim obecnym kluczyku grzebałem, otwierałem po kilka razy śrubokrętem to strasznie się ten otworek na środku wyrobił i te boczne zatrzaski, także widzę, że na samej płytce zrobiłem śrubokrętem małą skazę. Na szczęście pilot chodzi, bo gdybym naruszył jakiś układ to byłby pies pogrzebany.

radek70
06-11-2016, 17:31
Ten "zwykły" kluczyk odpali samochód i otworzy mechanicznie centralny w drzwiach kierowcy. Klucz ten posiada tylko pastylkę IMMO przypisaną do Twoich liczników. Pilot to osobny układ/płytka z którą miałeś do czynienia po demontażu. Możesz dopisać każdy klucz z transponderem 4D63, nawet używany po docięciu grota.

Konrad Gerard
06-11-2016, 18:21
Możesz dopisać każdy klucz z transponderem 4D63, nawet używany po docięciu grota.

O właśnie to mnie uspokoiło :) W takim razie będę mógł bez problemu dorobić sobie drugi. Dzięki!

radek70
06-11-2016, 18:39
Konrad Gerard , ważne aby dopisać IMMO do liczników, a nie zrobić klona. Jeżeli masz chęć, możesz sobie poczytać tu: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=140310 . Szczególnie wpis tedi_ k #25, o różnicy pomiędzy klonem a dopisanym IMMO.

koniar
11-11-2016, 10:44
Podbiję ten temat, ponieważ szukam sposobu na rozwiązanie podobnego problemu.
Też przestał działać stary pilot i za pośrednictwem tego forum znalazłem osobę sprzedającą piloty. Kupiłem samego pilota bez grota. Mam kluczyk, który nie jest składany, wg instrukcji obsługi jest to typ nr.2 (tu chyba niektórzy nazywają go łezką).
Niestety nowy pilot także nie daje się zaprogramować w opisany w instrukcji sposób. Samochód przechodzi w stan programowania (po przekręceniu kluczyka z pozycji 0 do II cztery razy w ciągu sześciu sekund), ale po wciśnięciu guzika na pilocie nic się nie dzieje.

Żeby było ciekawiej, to po umieszczeniu nowego pilota w oryginalnym uchwycie (tym w którym jest umieszczony kluczyk), samochód przestaje reagować na oryginalny kluczyk - nie kręci rozrusznik. Przez pewien czas myślałem nawet, że padł akumulator, ale po osadzeniu w grocie starego pilota samochód odpalił od razu.
Spotkał się ktoś z czymś takim? Jakiś pomysł jak to rozwiązać i jaka może być przyczyna?

mayak
11-11-2016, 10:50
Procedura "4razy przez 6sek." dotyczy TYLKO sterowania centralnym zamkiem a nie programowania immobilizera!!

koniar
13-11-2016, 13:53
Faktycznie, nie przekładałem immobilisera. Z tym się już uporałem i samochód odpala na nowym pilocie. Niestety jednak nie da się nadal zaprogramować nowego pilota :/

Kaflar
26-11-2016, 09:10
A ja mam problem z z drugim kluczem. Nie działa pilot. Po przekręceniu w zamku otwiera wszystkie drzwi ale nie da się przekręcić w stacyjce. Wymieniłem baterie ale nie pomogło. Pomocy.

Wysłane z mojego Tab2A7-10F przy użyciu Tapatalka

Kaflar
26-11-2016, 09:12
A ja mam problem z z drugim kluczem. Nie działa pilot. Po przekręceniu w zamku otwiera wszystkie drzwi ale nie da się przekręcić w stacyjce. Wymieniłem baterie ale nie pomogło. Pomocy.

Wysłane z mojego Tab2A7-10F przy użyciu Tapatalka
Dodam że mam Focusa mk1 2002r

Wysłane z mojego Tab2A7-10F przy użyciu Tapatalka

technik08
26-11-2016, 09:56
Porównaj wzrokowo groty kluczyków . Być może masz uszkodzenie grota , które nie pozwala na przekręcenie stacyjki , albo namieszane zapadki w zamku pozwalające otworzyć go innym kluczem niż oryginalny . Nie wiem jak jest w foce , ale są auta które do stacyjki wykorzystują wszystkie nacięcia grota , a do drzwi tylko część z nich .

yasiu.brzeg
26-11-2016, 11:32
Kup osobnego grota i dopasuj u dorabiaczy kluczy.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

krsphr
26-02-2017, 17:31
Witam, próbuję zaprogramować kluczyk, robię jak w instrukcji cztery razy od poz. 0 do 2, za czwarty razem jak wracam do 0 powinien być sygnał/piknięcie od samochodu, ale go nie ma, centralny w drzwiach z kluczyka działa, pilot/scyzoryk działa (sprawdzony z innym focusem, programuje się) GEM 7M5T-......-DC.
Co jest nie tak?, gdzie szukać problemu?

koval_84
13-03-2017, 16:04
A czy da sie zaprogramowac pilota od innego alarmu

Bump:

Lukasz2525
14-05-2017, 21:54
Witam, wytłumaczcie mi jak działa immo w pilotach "bezkluczykowych". Miałem zimne luty, szybko migające immo, obecnie nie mogę odpalić auta, jutro próbuję drugim pilotem oraz trzecim zwykłym kluczykiem.

W pilocie znajduje się mały wyciągany kluczyk do awaryjnego otwierania drzwi lub maski i w nim jest pastylka immo. Awaryjnie można włożyć go też do "stacyjki", gdy nie mamy pilota. Ale z tego co pamiętam, to po wyjęciu tego kluczyka z pilota i wyrzuceniu go, auto normalnie odpalało z samym pilotem w aucie, w tej chwili nie mam jak sprawdzić dla pewności. Poza tym kluczyk nie łączy się w żadnej sposób z elektroniką w pilocie. Czy pilot ma swoje immo? Na jakiej zasadzie to działa, czy trzeci kluczyk "matka" odpali mi auto i czy będę musiał teraz kodować piloty z komputera ?

cross2332
29-06-2017, 22:37
Podepnę się do pytania... Kolega w Anglii ma fokę mk2 z 2006.
Dostał tylko jeden kluczyk... Jest to po prostu goły kluczyk, ale z funkcją KeyLess...
I tu pytanie.
Czy można dokupić nowy klucz, który będzie pilotem ?
I czy programowanie tego kluczyka wymaga docięcia grotu i wkładania go do stacyjki, według ogólnej procedury?
Czy wystarczy, że tym swoim kluczykiem wprowadzi immo w tryb kodowania, a naciśnie przycisk na nowym pilocie?

nie chce nicka
01-05-2018, 12:57
Witam. Czytałem całe forum i nie spotkałem sie z tym problemem jeszcze. Mianowicie, gdy programuje kluczyk tak jak jest opisane : przekręcam 4 razy jest piii potem naciskam na dowolny przycisk też jest piii co oznacza, że pilot jest zaprogramowany. Kiedy nacisnę przycisk zamknij albo otwórz żeby sprawdzić czy sie zaprogramował to nic sie nie dzieje, próbowałem wszystkiego z kluczykiem wyginać styki, próbowałem wszystkie sposoby i nic. Macie jakieś pomysły, może bezpiecznik? Czytałem, że to bezpiecznik 55 ale nie mam takiego w moim Focusie.

Z góry dzieki za rade i przepraszam jeśli gdzieś temat już był.

ciuss
13-06-2019, 18:15
Witam kupiłem używany kluczyk w bardzo przyzwoitym stanie i chciałem swój przełożyć do nowej "skorupy" ale nie wiem jak rozebrać cześć z grotem bez uszkodzenia jej aby wyjąć nadajnik do immo czy jest to możliwe ????

Antej
13-06-2019, 18:19
Czy mamy zgadywać jaki kluczyk chcesz otwierać czy moze opiszesz go lub dodasz zdjęcia.
Wystepowały trzy rodzaje.

ciuss
13-06-2019, 18:32
Sory fakt taki oto
https://allegro.pl/oferta/kluczyk-pilot-ford-focus-mk2-c-max-5wk48791-3-7935161674?snapshot=MjAxOS0wNi0xMFQwOTowMTozMy4xNj BaO2J1eWVyOzM0ZjYyNGRmZTI2ZjhjMDVhMzRiZDBkN2YzOWE2 NDZiNzJhYmEyNzExZjkwYmVhYmJmZjlhZDU2NGQwNWVlZTk%3D

EW1
13-06-2019, 18:48
https://www.youtube.com/watch?v=kNpq_I1UsVk

Może to pomoże ...

ciuss
13-06-2019, 18:54
https://www.youtube.com/watch?v=kNpq_I1UsVk

Może to pomoże ...

Dzięki za pomoc ale właśnie to nie jest problemem, chodzi o ta cześć z grotem

EW1
13-06-2019, 18:55
Gdzieś było o tym ale to już użyj google

ciuss
13-06-2019, 18:57
Gdzieś było o tym ale to już użyj google
jedyne co znalazłem to wypowiedz kolegi w tym poście że jest to możliwe aczkolwiek ciężkie do zrobienia.

Antej
13-06-2019, 19:00
podgrzać i rozpołowić

grot w scyzoryku siedzi na zawleczkę, więc łatwo wyjąć (stosunkowo łatwo)

immo jest w środku sklejonych połówek

EW1
13-06-2019, 19:01
https://www.youtube.com/watch?v=4fnpyhcxyog

Przecież masz w googlach jak grot wymienić

ciuss
13-06-2019, 19:04
podgrzać i rozpołowić

grot w scyzoryku siedzi na zawleczkę, więc łatwo wyjąć (stosunkowo łatwo)

immo jest w środku sklejonych połówek

Grot i płytka juz przełożone, zostało tylko własnie albo przełożenia immo albo nowe programowanie ale nie mogłem tego otworzyć spróbuje podgrzać i się zobaczy. Pięknie dziękuje Antej

Antej
13-06-2019, 19:07
jak przekładałeś grot tzn że musiał to być scyzoryk do scyzorka

To trzeba było przełożyć tą nasadzaną część obudowy z grotem i immo do nowej z pilotem centralnego.

Chyba że był gdzieś skrót myślowy, ale to znów, nie wymagaj od nas że będziemy czytać w Twoich myślach. Tym się zajmuję od 8 do 16tej.

ciuss
13-06-2019, 19:12
jak przekładałeś grot tzn że musiał to być scyzoryk do scyzorka

To trzeba było przełożyć tą nasadzaną część obudowy z grotem i immo do nowej z pilotem centralnego.

Chyba że był gdzieś skrót myślowy, ale to znów, nie wymagaj od nas że będziemy czytać w Twoich myślach. Tym się zajmuję od 8 do 16tej.

Nie nie skrót myślówy ale mój stary kluczyk jest tak zdziadany że nie mogłem na niego patrzeć. Najpierw chciałem spróbować zrobić jak najlepiej. Jeśli nie uda mi się otworzyć normalnie zrobię jak piszesz.

Antej
13-06-2019, 19:16
Popatrz na budowę scyzoryka i zobacz gdzie pracuje obudowa przy przekręcaniu w stacyjce a potem zastanów się jak osłabiasz połączenie rozklejając połówki.

kubaw20055
13-06-2019, 19:35
Kluczyk jest klejony, pisałem o tym kilka lat temu. Trzeba część z grotem włożyć do piekarnika na 3-5 minut w temp. 220 stopni i obudowa się rozpadnie. Cała reszta pokazana jest jak na dłoni po rozłożeniu obudowy na 2 części;)

Darek_J
01-09-2019, 16:08
Pytanie w temacie. Mam Focusa Mk2. Dwa oryginalne kluczyki. Jeden jest z pilotem od centralnego zamka, drugi to tylko kluczyk. Chcę kupić na alegro za 50zł używany kluczyk z pilotem i zaprogramować go zgodnie z opisem w instrukcji samochodu (wkładam do stacyjki i wykonuję odpowiednią kombinację). Czy jeśli w ten sposób zaprogramuje oba piloty, mój stary i kupiony, to będę miał dwa funkcjonalne komplety kolczyków? Czy ten zakupiony pilot będzie otwierał auto, a zwykły kluczyk bez pilota je uruchamiał? Czy zwykły kluczyk (bez pilota) odblokowuje immobilajzer?

Antej
01-09-2019, 16:51
immo nie zrobisz bez komputera,pilot centralnego wg instrukcji.

kubaw20055
02-09-2019, 07:53
"Zwykły" kluczyk zawsze ma wklejony transponder i normalnie można nim odpalić samochód.

Darek_J
02-09-2019, 11:06
Antej, kubaw20055 dziękuję. Dzowniłem dzisiaj do serwisu Forda i mnie postraszyli, że jeśli będę próbował samodzielnie zaprogramować piloty zgodnie z procedurą z książki obługi samochodu (mój stary i zakupiony na aledrogo), to jeśli ten zakupiony będzie niesprawny, nie zaprogramują się oba i zablokuję sobie samochód (laweta do serwisu Forda). Myślicie, że to prawda?

hindus
02-09-2019, 11:20
Zgadza się, potrzebujesz 2 sprawnych transponderów ale dowiesz się czy są sprawne dopiero przy próbie ich zaprogramowania czyli po usunięciu istniejących kluczy. Ale nie wydaje mi się, żeby ta procedura była zapisana w książce obsługi samochodu (instrukcji?) bo to jest procedura serwisowa którą obsługuje Forscan - a to nie jest oficjalne narzędzie od Forda.

Odnośnie lawety to bym polemizował, wystarczy dostać drugi sprawny kluczyk i ponowić próbę programowania. Tańsze i łatwiejsze.

Procedura programowania pilota centralnego (przy pomocy włączania i wyłączania zapłonu) nie ma wpływu na możliwość odpalenia samochodu.

Antej
02-09-2019, 11:39
Ano nieprawda.
Dodanie trzeciego immo do auta nie jest niebezpieczne, a rozmawiamy tu tylko o kluczach a nie wymianie licznika.

I dalej twierdzę ze instrukcja do FF mk2 nie podaje jak dodawac immo,bo tego nie robi sie juz samemu tylko przez komputer.
Pilit centalnego to inna bajka.

wyjasnienia chociazby w # 70

Darek_J
02-09-2019, 11:40
Precyzyjna odpowiedź. Dziękuję hindus. Czyli jeśli podczas programowania okaże się, że kluczyk (pilot) z aledrogo jest niesprawny, będę mógł uruchamiać silnik i zamykać auto zwykłym oryginalnym kluczykiem (tym bez pilota)? Będę też dzięki temu kluczykowi mógł podjąć próbę ponownego zakodowania mojego starego pilota w parze z kolejnym ponownie zakupionym na aledrogo?

Bump: Antej, bez urazy, ale wydaje mi się że nie zrozumiałeś mojego zapytania. Ja tu pytam o programowanie pilota (nie immobilajzera), bez pomocy komputera. Chyba, że ja nie zrozumiałem Twojej odpowiedzi.

tedi_k
02-09-2019, 12:09
... jeśli będę próbował samodzielnie zaprogramować piloty zgodnie z procedurą z książki obługi samochodu (mój stary i zakupiony na aledrogo), to jeśli ten zakupiony będzie niesprawny, nie zaprogramują się oba i zablokuję sobie samochód (laweta do serwisu Forda). Myślicie, że to prawda?

Bzdura.
Piloty można sobie programować "do upojenia i ekstazy". Te, które w danym cyklu programowania sie dopisały - te działają a te, które w danym cyklu programowania nie uczestniczyły albo nie zaprogramowały się - te nie działają. I tyle.

hindus
02-09-2019, 12:11
Chyba się wzajemnie nie rozumiemy :D Mamy 2 niezależne systemy

A. Programowanie pilota centralnego zamka (do otwarcia samochodu) - przy pomocy metody opisanej w instrukcji (zapłonem) - można zaprogramować 1 lub więcej pilotów
B. Programowanie immobilizera (do odpalenia samochodu) - przy pomocy Forscana i komputera - można zaprogramować 2 lub więcej kluczyków (a dokładniej - pastylek immobilizera bo to one są rozpoznawane)

Kluczowe (hehe :P ) jest tutaj rozróżnienie pilota (radiowego) od kluczyka z pastylką immobilizera.

Serwis mówi prawdę w odniesieniu do immo i programowania 1 oryginalnego i 1 dodatkowego kluczyka. Ale to nieprawda w stosunku do pilota. Jak kupisz nowy klucz z pilotem (zintegrowanym), możesz bez problemu dopisać jego pilot do centralnego zamka (zapłonem), ale do zaprogramowania immobilizera żeby nim odpalić auto będziesz potrzebował porządnego kabla i komputera (albo kolegi z ww.). U Ciebie nie ma problemu bo masz 2 oryginalne klucze (każdy ze swoim immo) więc nawet jak trzeci będzie uszkodzony to zaprogramowanie tylko 2 wystarczy żeby odpalić auto.

tedi_k
02-09-2019, 12:14
Chyba się wzajemnie nie rozumiemy :D ...

Kolega powyżej cały czas pisze o pilotach i daje wyraźnie do zrozumienia, iż odróżnia je od IMMO. Piszmy na temat...

hindus
02-09-2019, 12:18
Ale pytał też o immobilizer, Antej też pisał o immo i serwis też najwyraźniej mówił o immo bo przecież instrukcja programowania pilotów jest dostępna w instrukcji to jak można byłoby uceglić wg. niej samochód? Stąd to sprostowanie - moim zdaniem jak najbardziej w temacie.

tedi_k
02-09-2019, 12:21
..... Czy zwykły kluczyk (bez pilota) odblokowuje immobilajzer?

Dajmy już pokój... Pytanie było precyzyjne i nie ma co dzielić włosa na czworo, czy kolega "jest ogarnięty"... Przecież widać, że jest... O ASO niestety to rzadko się da powiedzieć... 8)

Darek_J
02-09-2019, 12:27
Koledzy, dzięki Waszym odpowiedziom, nie mam więcej pytań w tym temacie. Dziękuję.

Antej
02-09-2019, 12:56
Antej, bez urazy, ale wydaje mi się że nie zrozumiałeś mojego zapytania.
A Ty chyba nie czytasz.

Pytanie #95



odpowiedź była od ręki,#96
immo nie zrobisz bez komputera,pilot centralnego wg instrukcji.
więc po co ostatnie 10 wpisów?

tomekz699
06-01-2022, 16:18
Witam
Próbuje zmienić licznik z zwykłego przedlifta na przedlift z komputerem. Licznik działa, ale w forscanie podczas wgrywania kluczyka wyrzuca błąd przy 13 lub 15% błąd programowania kliczy PATS. Liczba dogranych kluczy w liczniku to 0. Próbowałem na różnych wersjach forscan. Próbuje to zrobić poprzez viaken stn1170 V3. Wgrałem do niego najnowszy soft. Też nie pomogło. Kluczyki to nie klony. Jeden Ori , drugi dorobiony, ale w starym liczniku identyfikuje się indywidualnie. Nie mam już pomysłu. Proszę o pomoc

Antej
06-01-2022, 16:25
Licznik z kugi?

tomekz699
06-01-2022, 16:37
Licznik z kugi?

Przedliftowy. Takich w do kugi nie dawali. Zielony wyświetlacz komputera

Antej
06-01-2022, 17:02
moze licznik walnięty

tomekz699
06-01-2022, 17:08
moze licznik walnięty

Manetka działa, można przełączać w opcjach, w teście nic się nie działo. Ciężko powiedzieć. Trzeciego licznika nie posiadam.

Antej
06-01-2022, 17:29
nie cytuj postów odpowiadając bezpośrednio po nich


w tej chwili masz sparowany stary licznik z PCM, ale pestki immo trzeba na nowo do niego dodać i auto odpali

jak da radę dodać pestki do starego licznika, to nowy jest uszkodzony

jak nie, to i tak nie odpalisz auta, a problem jest raczej w aucie niż w narzędziach do kodowania

tomekz699
06-01-2022, 22:16
Wsadziłem z powrotem stary licznik i samochód jeździ. Będę szukał kolejnych zegarów. Dzięki za pomoc

EDIT: Zakupiłem inny licznik. Zaprogramował się w około 15 minut razem z inicjalizacją. Czyli tamten był uszkodzony

Preket
25-01-2023, 20:39
Witam. Zakupiłem niedawno mk2 z 2005r. Chciałbym odpalić oemowy centralny zamek.
Do auta dostałem dwa kluczyki które nie były zintegrowane z pilotem i resztki pilota który był w tym aucie.
Procedura z zapłonem on/off x4 kończy się sygnałem po którym powinienem wcisnąć przycisk na pilocie i powinien się zaprogramować. Nie ma takiego sygnału - sprawdzałem na 3 pilotach z nowymi bateriami.
Pytanie za 100pkt. Czy piknięcie po przekręceniu kluczyka 4 razy oznajmia ze mam centralkę czy tylko to że jest możliwość programowania modułów?
Zastanwiam się czy ktoś nie pomieszał czegoś przy zakładaniu alarmu bo sądząc po pilocie to jakiś wynalazek - chociaż auto od nowości miało 1 właściciela i to takiego nie majtrujacego :)
Załączam zdjęcia pilotów jakie kupiłem, a na dole bez obudowy ten który dostałem autem.

W ostateczności dokupię najtańszy zestaw centralnego ale zastanawia mnie czy nie wystarczy do programować pilotów lub dokupić OEM modułu o ile go nie ma.

Ok rozwiazalem problem. Nie było anteny pod lampa oświetlenia.


Bhttps://zapodaj.net/690bb375941cb.jpg.html

hindus
25-01-2023, 22:31
Popraw link do foty ( https://zapodaj.net/690bb375941cb.jpg.html )

Antej
25-01-2023, 22:41
Prawdopodobnie biedna wersja Focusa.
Czyli najprostszy GEM i brak anteny do pilotów.
Poliftowy GEM rozwiąże taki problem.
Po VIN wyjdzie co było z fabryki.

sermen
26-09-2023, 20:42
Witam. Chciałem zamówić pilot z kluczykiem od majfriendów do MK2 2006. Wiem, że ma być to 4D63 - w opisie jest że to jest wersja 4D63/80bit - taki będzie pasował?

konieczko5
27-09-2023, 08:53
...

sermen
29-09-2023, 10:26
Kupić, wymienić grot i zaprogramować forscanem?

W takim kluczyku można to zrobić?

konieczko5
29-09-2023, 10:52
...

sermen
29-09-2023, 12:14
Do smaxa zamawiałem z ali wersję na scyzoryku, z docięciem wyszło 60pl. W foce mam właśnie kluczyk zintegrowany - Myślałem, że piloty nie mogą być różne. Dzięki