bartekb
01-11-2005, 21:52
Witam
Od krótkiego czasu jestem posiadaczem eskorta z roku 1996 kombi 1.6 16 v zetec i .... juz mam kłopot - może ktoś z Was mi pomoże ustalić usterkę.
Po pierwsze w baku jest znaczne ciśnienie , nie jest to podciśnienie związane z praca pompy paliwa lecz ciśnienie , objawia się to tak , że po odkreceniu korka słychać sykniecie ulatniających się oparów , a ostatnio zaskoczyło mnie to bardziej - po odkręceniu korka z baku trysneło paliwo (ok 1 litra) , a było go w baku ok 10 litrów czyli nie dużo stad wniosek że ciśnienie jest znaczne - na teraz jeżdze bez korka ale jaka może być przyczyna takiego zachowania ???
Po drugie mam kłopot z wolnymi obrotami ale tylko przy nagrzanym silniku. Gdy jest zimny obroty są ok tzn ok 1000 obr. natomiast gdy temperatura wzrośnie (wskazówka temperatóry jest w połowie i wyżej) obroty również rosna i tak na wolnych ma od 1500 do 2000 obr. - co może być przyczyna ???
Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz
Od krótkiego czasu jestem posiadaczem eskorta z roku 1996 kombi 1.6 16 v zetec i .... juz mam kłopot - może ktoś z Was mi pomoże ustalić usterkę.
Po pierwsze w baku jest znaczne ciśnienie , nie jest to podciśnienie związane z praca pompy paliwa lecz ciśnienie , objawia się to tak , że po odkreceniu korka słychać sykniecie ulatniających się oparów , a ostatnio zaskoczyło mnie to bardziej - po odkręceniu korka z baku trysneło paliwo (ok 1 litra) , a było go w baku ok 10 litrów czyli nie dużo stad wniosek że ciśnienie jest znaczne - na teraz jeżdze bez korka ale jaka może być przyczyna takiego zachowania ???
Po drugie mam kłopot z wolnymi obrotami ale tylko przy nagrzanym silniku. Gdy jest zimny obroty są ok tzn ok 1000 obr. natomiast gdy temperatura wzrośnie (wskazówka temperatóry jest w połowie i wyżej) obroty również rosna i tak na wolnych ma od 1500 do 2000 obr. - co może być przyczyna ???
Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz