Zobacz pełną wersję : Gdzie naprawiać fordziki ;) w Świętokrzyski. Polecani mechanicy,elektrycy i blacharze
A więc drugi post też już jest :razz:. Tym razem gdzie warto naprawiać swoje maleństwa ;) [nie zawsze drogo], a jakich zakładów się wystrzegać. Oczywiście wasze doświadczenia będą bardzo mile widziane te dobre :) jak i te złe :zly2:.
Pozdro dla wszystkich ze strefy :607:!!!
1) elektryk u którego warto zrobić i naprawić elektryke Biesag p.Zapała
2) elekrtyk pierwsza brama od strony centrum przed lecznicą zwierząt ale ma zawsze dużo pracy warto zadzwonić wcześniej i się umówić tel.607409110 Ściegiennego 201
Ciekawy jestem czy ktoś coś jeszcze dopisze, no tak Kielce zasypało to i ludzie mają ciężko z dotarciem do komputera.:p
No powinno być odwrotnie ;) skoro wszystkich zasypało!!!
Ja Kielc niestety za dobrze nie znam jeśli chodzi o zakłady gdzie dobrze robią :oops:???
Ja teraz to nie wiem bo jakiś czas nie jestem na bieżąco z mechanikami i sklepami ale kilka znam jak tylko odnajdę te kontakty zaraz dopiszę niech będzie że to zasługa nas dwóch my tylko ciągniemy tą naszą strefę.
Pozdrawiam.
Raz pojechałem do Łukawskiego na Zalesie, bo podobno naprawdę dobrze robią i z ty się mogę zgodzić i tyle, ale też nieźle kasują :shock: i powinni się nauczyć trochę lepszej kultury :027:.
Za wymianę rozrządu i tarcz z klockami na tyle (ich części) skasowali mnie 1500 zł :542:
No tani nie są ale i nie tacy dobrzy pojechałem raz do nich na diagnozę mojego esiego okazało się że nie mają jakiejś końcówki do kompa.
Dla mnie to pomyłka co to za serwis nie rozumiem tego, wysłali mnie gdzie indziej i tam go zdiagnozowałem.
Nie chcą kasy zarabiać to nie.
Nieźle cię skroili ale cóż płacisz nie za części nie za robociznę płaciłeś za reklamę serwisu bo wiesz jak jest serwis to kroją równo nie patrzą.
No tak jak napisałem nie są zbytnio uprzejmi.
W każdym bądź razie byłem u nich pierwszy i ostatni raz.