Zobacz pełną wersję : [Galaxy 2000-2006] Czy można zakodować dodatkowy kluczyk - IMO?


lechusikol
21-01-2010, 20:52
Witam forumowizców . Moje pytanie dotyczy tego czy istnieje możliwość zakodowania nowego kluczyka służącego do mechanicznego otwarcia auta i odpalenia silnika . Z tego co mówi instrukcja , taka możliwość istnieje i można to zrobić samemu. Jednak w serwisie BEMO MOTORS wSzczecinie , otrzymałem informację , że może to zrobić tylko serwis . Czy ktoś z Was już to robił ? załączam fragment instrukcji .

marwyk
22-01-2010, 07:46
no masz instrukcje to kupuj 3 kluczk i koduj

subratri
22-01-2010, 09:44
Z tego co mówi instrukcja , taka możliwość istnieje
a ta instrukcja to od galaxy na pewno czy od innego forda?? bo mi się coś kojarzy że były z tym problemy.
temat napewno przewalił się już przez forum.



PS
edytuję temat Twojego wątku ale ostatni raz.

lechusikol
22-01-2010, 11:07
[QUOTE=subratri;1339757]a ta instrukcja to od galaxy na pewno czy od innego forda?? bo mi się coś kojarzy że były z tym problemy.
temat napewno przewalił się już przez forum.



To okładka tejże instrukcji . Dotyczy Forda Galaxy z 2004 roku.

wojtek_gtx
22-01-2010, 14:22
jeżeli nawet to działa, to pecha mają ci co mają tylko jeden kluczyk i chcieli by sobie dorobić i wkodować drugi

gobee
22-01-2010, 14:39
mi dorabiał gość który zajmuje się dorabianiem wszelkiego rodzaju kluczy itp.
usługa ta kosztowała 250 zł.wolałem nie ryzykować i musiałem się szarpnąć.
oczywiście jest to klucz z tym ustrojstwem do immo, ale niestety bez funkcji
otwierania i zamykania centr.zamka.

jblack
22-01-2010, 19:33
mozna zaprogramowac ale trzeba Vagiem bo ja tez mam drugi kluczyk z pilotem i jak zaprogramuje ten drugi to pierwszy nie dziala i na odwrot z pilota tylko recznie jak bede w polsce to podjade do kolegi i mi go doda do kompa w aucie

Pacific tdi
23-01-2010, 17:25
Jeśli wiecie jak to zrobić proszę o instrukcję. Bo ja przerabiałem kluczyk na Volkswagenowski. Mam teraz piękny scyzoryk, ale też po wprogramowaniu jednego -drugi wypada.

taxidriver
24-01-2010, 09:29
Jeśli wiecie jak to zrobić proszę o instrukcję. Bo ja przerabiałem kluczyk na Volkswagenowski. Mam teraz piękny scyzoryk, ale też po wprogramowaniu jednego -drugi wypamozna zaprogramowac ale trzeba Vagiem bo ja tez mam drugi kluczyk z pilotem i jak zaprogramuje ten drugi to pierwszy nie dziala i na odwrot z pilota tylko recznie jak bede w polsce to podjade do kolegi i mi go doda do kompa w aucie
Piszecie o programowaniu pilota do zamkó w drzwiach i to działa tylko musicie oba klucze 1-po 2-gim kodować też się bawiłem i jak łyknąłem piwa to mnie olśniło i zrozumiałem instrukcję. Na to jest 15 sek czasu .Czyli programujesz 1-szy klucz a potem 2-gi nie zależnie czy działa i otwiera czy nie .Jak programujesz to synchronizujesz kody nadajnika i odbiornika potem klonujesz ustawienia.;) Jeśli chodzi o kodowanie immo to też działa ale potrzeba posiadania 2 działających kluczy, jest wymagana dlatego, że 1 raz z czytuje a z drugiego programuje i jest to zabezpieczenie przed niepowołanym kopiowaniem.

Pietrrras
24-01-2010, 12:25
miałem ten sam problem. kluczyk kodujesz samemu tak jak podano w instrukcji. to działa. lepiej nie gubić kluczy, bo i z tym miałem problem, a wtedy taka usługa przeprogramowania immo kosztuje 400zł ;/

wysokist
02-03-2010, 20:16
Trochę odświeżę.

Kupiłem auto z trzema kluczami - z pilotem, zwykłym i plastikowym.
Po przeczytaniu wątku postanowiłem sobie dogodzić i dokupić drugi kluczyk z pilotem.
Kupiłem używany bo zależało mi tylko na pilocie. Wygląda prawie identycznie ( ma latarkę) w środku trochę inna płytka.
Przeprowadziłem próbę kodowania - do zamka i samochód go nie łapie.
Oryginalny przy tym 3 krotnym naciskaniu nie miga diodą, a ten tak, potem mrugają tak samo.
Dioda w drzwiach reaguje tylko na oryginalny kluczyk.

Z imo myślałem że spróbuję wkodować kostkę z plastikowym a tu się okazało że plastikowy ma imo, no ale przy okazji wymazałem pamięć i mam pewność że teraz są zakodowane tylko moje kluczyki.

Albo kupiłem nie taki kluczyk - uszkodzony albo nie wiem co.

Jakieś pomysły?

taxidriver
02-03-2010, 21:21
zależało mi tylko na pilocie. Wygląda prawie identycznie ( ma latarkę) w środku trochę inna płytka.


Jakieś pomysły?

Wklej fotki tego co kupiłeś i reszty napisz co właściwie chcesz kodować pilota czy immo?Coś pomyślimy

jblack
03-03-2010, 07:45
witam dolacze sie do pytania mam tez drugi kluczyk ichcialem go sobie zaprogramowac tzn immo i otwieranie z polota kluczyk jest orginalny ale z innego auta mam tez vag-com 409.1
jak to sie robi za pomoca tego programu czy moze ktos mi to wytlumaczy tak na chlopski rozum krok po kroku mam angielska wersje vag-com z gory dziekoje

wysokist
03-03-2010, 17:08
fotki - jak nie wystarczą to zrobię lepsze, nowy kluczyk po prawej
http://images47.fotosik.pl/267/68872716bb765dbbmed.jpg (http://www.fotosik.pl)
http://images49.fotosik.pl/268/4c8dbcec699ea2damed.jpg (http://www.fotosik.pl)
diodę latarkową wylutowałem bo nie pozwalała na wyjęcie płytki i nie działała ( jak podłączam inną to świeci pulsacyjnie w przeciw fazie do czerwonej - jaśniej i ciemniej)

Grzaniec
03-03-2010, 19:24
Zaintrygował mnie temat, ponieważ jak kolega wysokist mam do auta klucz z pilotem, klucz bez pilota, który również pozwala uruchomić auto i klucz plastikowy. Skoro kupiłeś dodatkowy klucz z pilotem, to rozumiem, że on nie pasuje do zamków drzwi i stacyjki - co masz zamiar z tym zrobić? Jeżeli jest jakaś możliwość przerobienia klucza-pilota z innego auta, to byłbym zainteresowany, bo czasem jak zostawię żonie klucz-pilot, to sam muszę otwierać drzwi z zamków:/

wysokist
03-03-2010, 20:01
Z grotem nie ma problemu - za 80 zł w trójmieście w kilku miejscach dorobią oryginalny fordowski dół klucza. Za 60 zł sam grot- trochę zabawy ale też można wyrwać (wytopić ) stary i wkleić nowy. Można szukać taniej. Pewnie i by zakodowali ale za to wezmą też niezłą kasę ( za naprawienie elektroniki z kodowaniem słyszałem jak gościu kasował 200 zł)

Co do kluczyków to zaskoczyło mnie że plastikowy ma imo ale teraz wiem że to logiczne - trzeba dwu kluczy do wyczyszczenia kodu po zgubionym kluczyku czy kodowania nowych.

Dziwi mnie że nie mogę dokodować nowych do pilota ( z imo dopóki nie mam grota nie mogę nawet próbować) mino że w instrukcji ładnie o tym piszą.

taxidriver
03-03-2010, 21:33
Jeśli chodzi o kodowanie pilota pisałem wyżej robi się to tak jak w instrukcji tyle że musowo kodować wszystkie klucze po kolei bez przerw, a niestety jeśli chodzi o immo to tylko serwis z tego co się oriętuje, lub inne dorabiacz kluczy. Mając 1 działający klucz możemy doprogramować pilota z innego kompletu. A mając 2 sztuki możemy dorabiać immobilaizer testowałem na kluczach od pasata działa.

wysokist
03-03-2010, 21:38
Robiłem zgodnie z instrukcją i nie reaguje na ten drugi kluczyk czy jest jako pierwszy czy drugi.
Z imo się bawiłem tylko w wywalanie i dodawanie 3 oryginalnego kluczyka.

Zrobiłem jeszcze próbę z imo - przekładałem samą kostkę wykorzstując oryginalny grot - nie dała się zakodować
Oryginalne kluczyki mogę wykasowywać - dowolny z 3 szt ale nowego nie mogę dodać i nie ma znaczenie czy wprowadzam go jako 3 czy 4.

Człowiek który zakładał mi alarm mówił że bez Vaga się nie obejdzie, tłumaczył coś i chipach które tylko raz się koduje, i że może też to klucznik zrobić za 100 zł

majkel207
10-12-2020, 14:20
pacjent to Galaxy 2001r 2,3B+G, niestety zgubiłem kluczyk, był jakiś spec od kluczy, stwierdził, że jest jakieś zwarcie i nic nie może zrobić (miałem problem z klimą i pewnie z tym jest problem) czy jedyna opcja to wymiana zestawu stacyjka+moduł imobilajzera+moduł silnika? Czy pasuje może taki zestaw od innych modeli forda ale modelu z przed 2000r.? Chciałbym to naprawić w miarę budżetowo bo auto już w nienajlepszej kondycji blacharskiej i nie chcę iść w koszty
edit
widzę, że moderator przeniósł mój temat, ale mój problem jest trochę inny, ja nie mam w tej chwili żadnego kluczyka więc rozwiązania podane w tym temacie mi nie pomogą, nikt nic sensownego nie doradzi?