Zobacz pełną wersję : [Galaxy 2006-2015] Brak ogrzewania w drugim rzędzie


ZenObi
01-02-2010, 22:52
Witam,

stwierdziłem ostatnio iż w drugim rzędzie zupełnie nie ma ogrzewania..
Próbowałem wszelkich możliwych ustawień sterowania..
Na przednich fotelach zrywa czapki z głów a w drugim rzędzie nic.. :(
tak jakby coś kompletnie zatykało kanały powietrzne.

Może jakieś filtry?
w podręczniku użytkownika niestety nic na ten temat nie ma..

swoją drogą przydała by się jakaś dokumentacja....

pozdr.
ZenObi

subratri
01-02-2010, 23:18
a nie jest tak, że w drugim rzędzie jest tylko klima? ogrzewanie tylko dołem. pewnie jak już się zagrzeje wnętrze to automat będzie podmuchwał czasami chłodniejszym a do tego czasu tylko po podłodze. Taką mam teorię tylko :)

mila1
02-02-2010, 20:19
Witam,

stwierdziłem ostatnio iż w drugim rzędzie zupełnie nie ma ogrzewania..
Próbowałem wszelkich możliwych ustawień sterowania..
Na przednich fotelach zrywa czapki z głów a w drugim rzędzie nic.. :(
tak jakby coś kompletnie zatykało kanały powietrzne.

Może jakieś filtry?
w podręczniku użytkownika niestety nic na ten temat nie ma..

swoją drogą przydała by się jakaś dokumentacja....

pozdr.
ZenObi


Sprawdze jutro u siebie i napisze spostrzezenia.

ZenObi
04-02-2010, 10:47
Dodam jeszcze że mam automatyczną klimatyzację 3 strefową. (ale nie wiem jaki to ma wpływ na ogrzewanie)

mila1
04-02-2010, 12:33
Witam,

Wlasnie sprawdzilem ogrzewanie i ustawienia.
"Zrywa czapki z glow" w 1 i 2 rzedzie, zarowno klima jak i ogrzewanie.
Specjalnie sie przejechalem, ogrzewanie na MAX i w drugim rzedzie ze slupkowych wylotow wialo dobrze, pozniej klima na MIN i rowniez zawiewalo mocno.
Posprawdzaj ustawienia wylotow.
Jak bedziesz mial jeszcze jakies pytania wal na PW lub forum.

Ps. wlacz odbieranie wiadomosci na PW, bo nie moglem Ci odpisac

Pozdrawiam

ZenObi
08-02-2010, 10:51
Próby nic nie dały - sam nie wiem co to jest..



w pierwszym rzędzie siedzeń - dmuchanko pierwsza klasa



w trzecim rzędzie - też dmucha solidnie,



a w drugim - nic,

no prawie nic - gdy włączę na full i pozamykam wszyst`kie inne nawiewy daje się zauważyć ledwie wyczuwalny powiew...

Manipulowanie przy tym nawiewie niewiele daje (albo ledwo wyczuwalny powiew dołem albo jeszcze słabszy górą...)
Czy to możliwe że przytkany jest gdzieś tunel prowadzący powietrze do drugiego rzędu ? albo jakaś inna klapa się zacięła?
a może gdzieś po drodze są jakieś sprytne filtry?
Jak zbudowany jest ten system wentylacji?
Ma może ktoś na forum dostęp do dokumentacji serwisowej?
(coś więcej niż http://www.ford.pl/Serwis/Instrukcje_obslugi )

m-cin
08-02-2010, 11:50
Czy to możliwe że przytkany jest gdzieś tunel prowadzący powietrze do drugiego rzędu ? albo jakaś inna klapa się zacięła?
a może gdzieś po drodze są jakieś sprytne filtry?
Jak zbudowany jest ten system wentylacji?
Ma może ktoś na forum dostęp do dokumentacji serwisowej?

Tak na szybko: dystrybucja powietrza wygląda tak jak w załączniku.

Pozdrawiam
m-cin

ZenObi
08-02-2010, 23:20
Dzięki,

bardzo ładny rysunek, wiem już którędy biegną przewody pod podłogą,
Niestety niewiele mi ta wiedza pomogła... :- (
obejrzałem wszystkie wloty powietrza, wszystkie wyloty..
wygląda ok, niestety wciąż w 2 rzędzie nie dmucha...

subratri
09-02-2010, 00:17
no ale jeśli podejrzewasz klapkę to komputer rozwiąże sprawę, na pewno na kompie wywali co jest walnięte. Od tego jest komputer z autodiagnostyką :) .

m-cin
09-02-2010, 08:57
Dzięki,
bardzo ładny rysunek, wiem już którędy biegną przewody pod podłogą,
Niestety niewiele mi ta wiedza pomogła... :- (
obejrzałem wszystkie wloty powietrza, wszystkie wyloty..
wygląda ok, niestety wciąż w 2 rzędzie nie dmucha...

OK, to dalej: zrób test zegarów i sprawdź, czy nie ma jakichś błędów DTC. Tu jest spis błędów DTC układu klimy (po angielsku co prawda...):

Fault code - diagnostic unit DTC Description
908100 B108100 Circuit of left-hand temperature control flap actuator faulty
908200 B108200 Circuit of right-hand temperature control flap actuator faulty
908300 B108300 Fault in the circuit of the air recirculation flap actuator
908600 B108600 Fault in circuit of actuator for air distribution flap
90B300 B10B300 Fault in circuit of center vents air outlet temperature sensor
90B400 B10B400 Fault in circuit of right-hand footwell air outlet temperature sensor
90B500 B10B500 Fault in circuit of left-hand center vents air outlet temperature sensor
90B600 B10B600 Fault in circuit of left-hand footwell air outlet temperature sensor
90B800 B10B800 Circuit for push buttons, EATC module faulty

90B900 B10B900 Circuit of blower control module faulty
9A6100 B1A6100 Fault in circuit of interior temperature sensor
9A6300 B1A6300 Circuit of right-hand sun load sensor faulty
9A6400 B1A6400 Circuit of left-hand sun load sensor faulty
053500 P053500 Fault in circuit of evaporator temperature sensor
E10000 U210000 Incomplete vehicle configuration parameters
E10100 U210100 Faulty configuration of the EATC module
F00000 U300000 Internal control unit fault

F00616 / F00617 U300616 / U300617 Supply voltage not within the specified range (9 - 16 V)

Tu są kody do dodatkowego układu klimatyzacji (jeśli masz osobną regulację dla trzeciego rzędu):

Diagnostic trouble code. Description
B10BA11 Auxiliary climate control blower control module, short-circuited (short to ground)
B10BA12 Auxiliary climate control blower control module, short circuit to voltage
B10BA13 Auxiliary climate control blower control module, open circuit
B10B012 Auxiliary climate control blower relay circuit, short circuit to voltage
B10B014 Auxiliary climate control blower relay circuit, open circuit or short-circuited (short to ground)
B10B711 Auxiliary climate control air outlet temperature sensor circuit, short-circuited (short to ground)
B10B715 Auxiliary climate control air outlet temperature sensor circuit, open circuit or short to voltage
B102D12 Auxiliary climate control temperature control flap actuator circuit, short circuit to voltage
B102D14 Auxiliary climate control temperature control flap actuator circuit, open circuit or short-circuited (short to ground)
B1B7A12 Auxiliary climate control expansion/cut-out valve circuit, short circuit to voltage
B1B7A14 Auxiliary climate control expansion/cut-out valve circuit, open circuit or short-circuited (short to ground)
B1B8111 Auxiliary climate control evaporator temperature sensor circuit, short-circuited (short to ground)
B1B8115 Auxiliary climate control evaporator temperatures sensor circuit, open circuit or short to voltage
P9B6916 Power supply voltage below limit
P9B6917 Power supply voltage above limit
U014000 No communication possible with the generic electronic module (GEM)
U001000 No communications possible via the MS CAN bus.

Jeśli podasz mi na PW e-mail, podrzucę ci kompletne pdfy z procedurami diagnostycznymi.

Pozdrawiam i życzę powodzenia
m-cin (nadal bez galaktyki :( )