Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2007-2014] Wymiana baterii w kluczyku


Leonzaw
08-02-2010, 00:23
po prawie 2 latach bateryjka dała znać na Conv+ że czas na wymianę ... czy ktoś wymieniał już w swoim kluczyku czy jakaś specjalna technika jest potrzebna (np. szybko, ograniczony czas na wymianę, ) czy po prostu można spokojnie wyciągnąć kupić taką samą i wymienić bez ryzyka rozkodowania czy czegoś w tym stylu

jvc
08-02-2010, 07:59
Leonzaw ja może nie wymieniałem ,ale wyciągałem jakiś rok temu bo wpadł mi pilot do wiadra z wodą :P .Na szczęście nic się nie stało ,wyciągnąłem baterię ,wysuszyłem i jest dobrze ,nic się nie rozkodowało,choć ktoś tam wspominał żeby wyciągać na nie zbyt długi czas baterię, nie wiem jaki masz kluczyk ,ja mam taki chowany w pilot , w razie problemów z rozebraniem pisz ,damy radę :one:

wesmond
08-02-2010, 09:58
Ja już baterię wymieniłem i..... nie działa.
Co ciekawe używając drugiego kluczyka (taki sam tylko że nowy :) ), wszystko działa nawet ten z wymienioną baterią. Niestety dziś rano nawy kluczyk został w dmu a ja otwierałęm ręcznie mondasa.
Czy w MKIV programuje się jakoś kluczyk?

jvc
08-02-2010, 10:45
Chyba coś jest o tym w instrukcji

juras25
08-02-2010, 11:19
Instrukcja nic nie mówi o programowaniu kluczyka po wymianie baterii.

jvc
08-02-2010, 12:15
Patrzyłeś w instrukcji MK4 ?

edit:

Programowanie nowego pilota
zdalnego sterowania
1. Włóż kluczyk do włącznika zapłonu.
2. Przełącz kluczyk z położenia 0 do II, a
następnie z powrotem do położenia 0
cztery razy, w krótkich odstępach czasu
(co około sekundę).
3. Wyjmij kluczyk z włącznika zapłonu i
naciśnij dowolny przycisk na pilocie
zdalnego sterowania.
4. Ponownie włóż kluczyk i obróć do
położenia II, a następnie 0. Wyjmij kluczyk
i sprawdź działanie pilota zdalnego
sterowania, aby upewnić się, że
programowanie zostało ukończone
pomyślnie.

Leonzaw
08-02-2010, 12:58
hhmmm a jeżeli ktoś nie ma włącznika zapłonu?? ... chyba będę musiał podjechać do ASO bo nie chce ryzykować .. co prawda u nich bateria będzie kosztowałą z 5x tyle co u zegarmistrza ale nie będzie problemów z ewentualnym kodowaniem.

lisec
08-02-2010, 13:04
hhmmm a jeżeli ktoś nie ma włącznika zapłonu?? ... chyba będę musiał podjechać do ASO bo nie chce ryzykować .. co prawda u nich bateria będzie kosztowałą z 5x tyle co u zegarmistrza ale nie będzie problemów z ewentualnym kodowaniem.

jaki włącznik zapłonu chodzi o stacyjkę ona jest włącznikiem zapłonu

ernestpierwszy
08-02-2010, 13:19
A jak ktoś ma przycisk FordPower to można coś przekręcić w stacyjce? Tam się tylko wkłada ten kluczyk jak padnie bateria. Nic się nie przekręca...
Czyli pkt 2 od JVC odpada Przełącz kluczyk z położenia 0 do II, a następnie z powrotem do położenia 0 cztery razy, w krótkich odstępach czasu (co około sekundę).

Strona 143 instrukcji obsługi: http://instrukcja.pl/i/ford_mondeo_mk_iv

Leonzaw
08-02-2010, 13:24
a nie wiem nigdy tego nie używałem ... a szczerze powiedziawszy myślałem że tam jest tylko zaślepka

muszę dziś wypróbować

Pijar
09-02-2010, 18:02
Mam ten sam problem - informacja o słabej baterii w kluczyku. Chętnie sam bym ją wymienił, w instrukcji obsługi są podane sposoby "rozmontowania" dwóch typów kluczyków, nie ma jednak tego, który ja dostałem, czyli tzw. pilota "key-free". Jeżeli ktoś wie, jak to ustrojstwo otworzyć tak, by dostać się do baterii, to będę wdzięczny za wskazówki.

gloomy
09-02-2010, 19:03
str. 35 w instrukcji obsługi ... wypróbowane na własnej skórze i od razu ostrzegam, że ciężko jest nie zarysować ;) choć może jestem po prostu niezdarny

Leonzaw
24-03-2010, 15:11
no to zbierałem sie zbierałem aż ... wymieniłem

Najpierw jeden kluczyk co by jak nie działało móc jeszcze podjechać do ASO, i sprawdziłęm działa ... więc następny i też działa ... baterie normalne Maxell 2032 3V kupiłem (1 pln za sztukę na All...)

a co do rozmontowania kluczyka (KeyFree):

po obu stronach jest po dwa zaczepy, któe najlepiej jest w przerwę coś cienkiego i płaskiego wepchnąć i po prostu mocniej docisnąć z lekkim obrotem ... po obu stronach to samo
Trzeba tylko uważać ponieważ w tym miejscu gdzie jest mocowane kółeczko do breloczka jest jeszcze jeden bolec plastikowy i trzeba po prostu delikatnie wysunąć (można przy pomocy tego samego narzędzia) i przekręcić a później mamy bateryjkę na wierzch i sprawa prosta.

tak wiec wymiana skończyła sie w 6 złotych za oba kluczyki a podejrzewam że w ASO było by to z 60 pln za oba ;)

Lucjan122
24-03-2010, 18:48
[quote=Leonzaw;1394939]było by to z 60 pln za oba [/quote

Nie tak żle z tym ASO - zapłaciłem 8 zł z wymianą.

pozdrawiam

Leonzaw
24-03-2010, 23:30
spoko ... tak tylko sobie kalkulowałem znając różne inne cenniki ASO ;) ... ale i tak szybciej i wygodniej jest to zrobić w domu nie trzeba się specjalnie znowu umawiać i śmigać

gluszczenko
13-10-2010, 18:51
a co do rozmontowania kluczyka (KeyFree):

po obu stronach jest po dwa zaczepy, któe najlepiej jest w przerwę coś cienkiego i płaskiego wepchnąć i po prostu mocniej docisnąć z lekkim obrotem ... po obu stronach to samo
Trzeba tylko uważać ponieważ w tym miejscu gdzie jest mocowane kółeczko do breloczka jest jeszcze jeden bolec plastikowy i trzeba po prostu delikatnie wysunąć (można przy pomocy tego samego narzędzia) i przekręcić a później mamy bateryjkę na wierzch i sprawa prosta.

wielkie dzieki Leonzaw, wyjalem, wymienilem - dziala jak nowy ;]

adamko72
10-11-2010, 13:09
Nie tak żle z tym ASO - zapłaciłem 8 zł z wymianą.

W Germaz Zielona Góra kasują 29 zł za wymianę

szyru
03-07-2011, 15:36
...

pint
14-07-2012, 16:06
" a co do rozmontowania kluczyka (KeyFree):

po obu stronach jest po dwa zaczepy, któe najlepiej jest w przerwę coś cienkiego i płaskiego wepchnąć i po prostu mocniej docisnąć z lekkim obrotem ... po obu stronach to samo
Trzeba tylko uważać ponieważ w tym miejscu gdzie jest mocowane kółeczko do breloczka jest jeszcze jeden bolec plastikowy i trzeba po prostu delikatnie wysunąć (można przy pomocy tego samego narzędzia) i przekręcić a później mamy bateryjkę na wierzch i sprawa prosta. "


Ja jakoś nie zrozumiałem tego tekstu powyżej i nie poradziłem sobie z bezpiecznym rozebraniem swojego pilota.
Znalazłem natomiast porady w języku obcym ; poszło łatwiej :)

For vehicles with the keyless system built after 30 August 2007:

1 Press and hold pushbuttons on the edges of the remote control to release the cover. NOTE: The cover jacks up for a couple of millimetres only!

2 Remove the cover of the remote control.

3 Remove the key blade.

4 Twist a flat-bladed screw driver in the position shown to separate the two halves of the remote control.

5 Carefully insert a flat-bladed screw driver in the position shown to open the remote control.

6 Remove and discard the remote control battery.

- Install a new remote control battery (3V CR 2032) with the + facing downwards. To assemble the remote control, reverse the procedure.

Attached Thumbnails

FM18tdci
18-07-2012, 14:16
Witam.
Jako, że sam musiałem niedawno zmierzyć się z tematem (convers zasygnalizował słabą baterię w zapasie KeyFree) a objaśnienia znalezione na forum nie były dość czytelne postanowiłem uzupełnić ten wątek w bardziej obrazowy sposób. Za wymianę w Lubinie zapłaciłem 7 zł. Ale potem na podstawie dostępnych opisów udało mi się kluczyk rozebrać i złożyć samemu.
Miłego oglądania i owocnego praktykowania :)
Za jakość zdjęć przepraszam - wykonane zostały starą komórką bez lampy.

UWAGA 1: na zdjęciach 10 i 14 w powiększeniu widać bolce i odpowiadające im zagłębienia, w które owe trzpienie wejść muszą by złożyć obie połówki bezkluczykowego kluczyka ;) w jedną całość. Składanie jest oczywiście odwrotnością procesu rozkładania kluczyka.

UWAGA 2: na zdjęciu 6 płaski śrubokręt wciskamy z wyczuciem skośnie w dół wykonując jednocześnie ćwierćobrót w prawo i połówki obudowy lekko się rozchylą. Dalej ostrożnie podważamy odstającą część aż do rozłączenia obu połówek. Bolce łączące znajdują się w miejscach zakreślonych kolorem na zdjęciu nr 10.

Fotoporada
http://naforum.zapodaj.net/15762e504aa8.jpg.html
"Wymiana baterii w kluczyku w 15 krokach"
1. Akcesoria.
http://http://naforum.zapodaj.net/15762e504aa8.jpg.html (http://naforum.zapodaj.net/15762e504aa8.jpg.html)
2. Zdjęcie dekielka (równoczesne naciśnięcie przycisków po obu stronach pilota)
http://naforum.zapodaj.net/7efe53855205.jpg.html
3. Odskakujący dekielek.
http://naforum.zapodaj.net/8f5c93efb548.jpg.html
4. Kluczyk pozbawiony dekielka
http://naforum.zapodaj.net/a7ad2c868442.jpg.html
5. Wyjmujemy trzpień kluczyka
http://naforum.zapodaj.net/833185a80464.jpg.html
6. Przystępujemy do rozmontowania obudowy
http://naforum.zapodaj.net/e84cc5da0d2d.jpg.html
7. Dwie części obudowy rozchodzą się po wykonaniu ćwierćobrotu śrubokrętem
http://naforum.zapodaj.net/b9d3d4afb717.jpg.html
8. zoom na poz. 7 :)
http://naforum.zapodaj.net/7f72059e442a.jpg.html
9. Kluczyk rozebrany
http://naforum.zapodaj.net/bd99f181b3e0.jpg.html
10. Kluczyk rozebrany i zaznaczone co z czym ma się zejść :)
http://naforum.zapodaj.net/0b8e2dabe7df.jpg.html
11. cd do poz. 10
http://naforum.zapodaj.net/9b01fb121204.jpg.html
12. i znowu zoom :)
http://naforum.zapodaj.net/cf669209557b.jpg.html
13. jak wyżej :)
http://naforum.zapodaj.net/b61d1ee3a8cb.jpg.html
14. Składamy do kupy cz. 1
http://naforum.zapodaj.net/ccbc34a3493d.jpg.html
15. Składamy do kupy cz. 2
http://naforum.zapodaj.net/a1eebb1f89b1.jpg.html

pozdrawiam :)

ramzi7
18-07-2012, 22:25
Panowie proponuję przejść się do zegarmistrza. Ja tak zrobiłem, kosztowało to mnie 10 zł a trwało nie więcej jak minutę. Polecam.:lol:

FM18tdci
19-07-2012, 08:03
10zł? No to drożej o 3 złocisze niż w ASO ;)
A jak sam zrobisz to wyjdzie za złotówkę jak ktoś pisał wcześniej - koszt zakupu baterii :)

ja robot
24-08-2012, 18:05
Witam!!
Jestem nowym forumowiczem i oczywiście jak wielu z was, mam PROBLEM.
Postanowiłem sprawdzić funkcjonalność zapasowego pilota i okazało się ze nie ma baterii. Poszedłem, kupiłem, wymieniłem i..... NIC. Nie otwiera, nie odpala, w ogóle nic nie robi. Tak więc pytam się każdego z was, jak to naprawić????
Dodam ze mam pilot z kluczykiem w środku typu E87964, czyli odpalanie z przycisku.
Pozdrawiam.

Bump:

darmodziej
24-08-2012, 19:38
Pilot się rozprogramował, bo był przechowywany bez baterii, musisz go zaprogramować. Jak to zrobić powinieneś znaleźć na forum, wystarczy, że w szukajce wpiszesz np. programowanie pilota i podasz typ auta.

Petro25g
24-08-2012, 21:24
dokładnie muszi go ponowni zaprogramować. Może tutaj znajdziesz odp http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=155820&highlight=programowanie+pilota

ja robot
25-08-2012, 13:34
na forum niestety nic nie znalazłem chyba ze nie umiem szukać:p Opisana jest tylko metoda z kluczykiem ale. Ja niestety nie mam kluczyka ani stacyjki. Najciekawsze jest to ze w książce też jest opisana metoda tylko z kluczykiem.
Bardzo was proszę o pomoc.

ja robot
29-08-2012, 17:53
Już po temacie. Byłem u jednego faceta, podłączył kompa i załatwił sprawę ale to dość ryzykowna sprawa. Jak ktoś nie wie co robi to można unieruchomić auto.

wojtbf1
29-08-2012, 20:30
Byłem u jednego faceta, podłączył kompa i załatwił sprawę ale to dość ryzykowna sprawa.
Może troszkę szczegółów podasz dla potomności......

vme
19-09-2012, 22:07
To ja podciągnę trochę temat...

Dwa dni temu Converse+ zaczął marudzić o słabej baterii w kluczyku. Nie bardzo miałem czas na wymianę (wg instrukcji zamieszczonej w tym wątku), więc zacząłem używać drugiego pilota (mam E87964 - z kluczykiem w środku). Jaka była moja radość, kiedy C+ zgłosił słabą baterię również w drugim kluczyku :)

Wybrałem się więc do marketu z baterią z jednego pilota, zakupiłem dwie nowe, włożyłem nową baterię do jednego z pilotów, test i .... zonk, nie działa. Ok, jak już tu ktoś pisał, pewnie zbyt długo pilot był bez baterii i trzeba zaprogramować... Niestety, programowanie pilota metodą opisaną w wątku też nic nie dało.

Lekko zrezygnowany zajrzałem jeszcze raz do instrukcji, no i olśnienie. Włożyłem baterię plusem do góry, a powinna być plusem do dołu. Jest nawet znaczek "+" na obudowie w miejscu mocowania baterii...

Drugi test i wszystko śmiga :) Wymiana baterii w drugim pilocie odbyła się bez niespodzianek.

Trochę się rozpisałem, ale to tylko dlatego, żeby zwrócić uwagę wszystkim, którzy będą wymieniać baterie w swoich pilotach, że w zależności od typu pilota bateria może być montowana plusem do góry (naturalnie) lub plusem do dołu (trochę mniej naturalnie...). No ja w każdym razie dałem się złapać ;)

Pozdrawiam.

medyk88
26-09-2012, 07:37
w jakim czasie wymieniłeś?

qwa mnie skasowali ze 100 za 2 piloty w ASO

vme
02-10-2012, 22:50
w jakim czasie wymieniłeś?

qwa mnie skasowali ze 100 za 2 piloty w ASO

Wymiana baterii w obu pilotach zajmuje około 5 minut. Jeden z moich pilotów przeżył bez baterii kilka godzin. Przeżył - tzn. nie trzeba go było od nowa programować.

P.S. Sorki za tak późną odpowiedź, trochę się urlopowałem ostatnio :)

medyk88
03-10-2012, 07:54
dzięki
następnym razem wymieniam sam

savo
02-11-2012, 21:54
w jakim czasie wymieniłeś?

qwa mnie skasowali ze 100 za 2 piloty w ASO

Nieźle, mi wymienili baterie w ASO w jednym pilocie przy zakupie auta, bo pilot nie działał - koszt baterii - 5,50zł:lol:

ekokk
04-12-2012, 09:49
witam
i już po wymianie ...koszt zakupu baterii 8 PLN...wymieniłem sam 3 min. pracy
wszystko śmiga ..komunikat o słabej baterii znikł z convers+
pozdrawiam...............

FM18tdci
04-12-2012, 09:54
Ha! 8 pln-ów to i tak drogo ;)
Jakieś dwa-trzy tygodnie temu odezwała mi się na conversie bateria z zapasowego kluczyka (używam obu zamiennie). W elektrycznym za baterię maxella zapłaciłem 5 złociszy i wymieniłem w dwie-trzy minuty :)
Nawet zastanawiałem się, czy filmiku nie nagrać dla potrzebujących i potomnych, ale nie chciało mi się :D

ekokk
04-12-2012, 10:19
:oops:
szlak...przepłaciłem :p

michalkoczur
04-12-2012, 10:41
panowie , w kazdym modelu convers informuje o slabej baterii czy tylko freekey?

savo
04-12-2012, 11:40
Każdy informuje o słabej baterii.
Wymieniałem baterię w drugim pilocie, dwie baterie Maxella + przesyłka = 9 zł.
Czas wymiany to jakieś dwie trzy minuty max tak jak u kolegi:wink:

szejk78
04-12-2012, 13:19
Ha ja płaciłem w nowym elektroniku w B-B 6.95pln kupiona na zaś :)

skos78
07-12-2012, 18:54
Witam,

Wymienilem kluczyk bez problemu , trzeba rozdzielic 2 polowki obudowy kluczyka np. za pomoca noza z czubkiem ostrym :)

oczywiscie najpier trzeba wyjac zelany kluczyk :):)


...Koszt baterii 14 pln ..Wymiana prosta

pozdrawiam

savo
07-12-2012, 21:31
Wymianę kolega pint opisał w poście:) (http://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=1852572&postcount=19)

chinochino
29-04-2013, 12:37
Witam serdecznie,

chciałbym uzyskać informację w jaki sposób wymienić baterię w pilocie do focusa 2009 ( pilot 3M5T-15K601-DB )

auto niedawno ściągnięte z Niemiec, ma system PowerFord bezkluczykowo zapalany, mam 2 piloty, jeden z nich działa bez problemu, drugi nie działa ale wiem że jest prawidłowy ponieważ zarówno jednym jak i drugim mogę otworzyć przednią klapę samochodu (mały kluczyk w środku pilota)

Pierwsze co myślę to wymiana baterii w tym co nie działa. Czy macie jakieś doświadczenia z tymi pilotami i czy po wymianie baterii nie trzeba go na nowo sparować (zakodować) z samochodem?

Bardzo proszę o rzetelną informację.

jvc
29-04-2013, 19:06
U mnie drugi otwierał centralny zamek a mimo tego był padnięty...

kasztan
25-12-2013, 12:54
Witam,
czy po wymianie baterii w kluczyku trzeba coś resetować?

Jakieś 3 miesiące temu pojawił się na Conversie komunikat "bateria kluczyka kończy się". Wymieniłem baterię, po ok. 1,5 miesiąca znowu się pojawił komunikat. Znowu wymieniłem baterię; od 2 dni znowu się zaczął pojawiać komunikat o kończącej się baterii.
Przez poprzedni ponad rok nic takiego nie miało miejsca, więc to chyba niemożliwe, żeby tak szybko bateria padła.

Co może być przyczyną takiego komunikatu? Mam pecha do baterii? Coś się popsuło? Coś trzeba zresetować po wymianie? (mam Ford Power jeśli to ma znaczenie).

arkmyl12
26-12-2013, 17:50
Też mam Ford Power i ostatnio wymieniałem baterie w obydwu pilotach/kluczykach (swim i żony) po pojawianiu się komunikatów i nie było potrzeby resetowania niczego.
Może masz pecha co do baterii albo pada kluczyk - mi siadł sam z siebie i musiałem dokupić

escort
26-12-2013, 18:08
spróboj zaprogramowac go na nowo ,kluczyk sam z siebie sie nie popsuje aha zrób reset conversa odepnij mase na aku na kilka minut moze mu przejdzie

kuskos
26-12-2013, 19:39
również nie musiałem nic programować jak wymieniałem baterie

jvc
26-12-2013, 19:49
Co może być przyczyną takiego komunikatu? Mam pecha do baterii?
Pojeździj z drugim pilotem, będziesz wiedział czy kończy się pilot czy coś oprogramowaniem.

lukaszertel
04-06-2015, 20:08
Hej koledzy,
Dziwna sprawa. Podczas spotkania z rzeczoznawcą zauważyłem że padł mi drugi kluczyk (scyzoryk). A dokładnie nie otwierał zdalnie.
Kluczykiem natomiast ręcznie drzwi otwierałem, i odpalałem auto.
Założyłem że bateria. Wymiana na nową i kilkanaście prób zaprogramowania.
Nic z tego.
Procedurę 4x przełączania z 0 na II znam, robiłem już tak jakiś czas temu z kluczykiem podstawowym.
Ten drugi, zapasowy, który padł wisiał na przedpokoju więc nie wpadł do pralni ani też nie pogryzły go jakieś dzikie bestie.

Zostaje serwis?

Trzymajcie się!
e.

woyt1
11-09-2015, 19:50
" a co do rozmontowania kluczyka (KeyFree):

po obu stronach jest po dwa zaczepy, któe najlepiej jest w przerwę coś cienkiego i płaskiego wepchnąć i po prostu mocniej docisnąć z lekkim obrotem ... po obu stronach to samo
Trzeba tylko uważać ponieważ w tym miejscu gdzie jest mocowane kółeczko do breloczka jest jeszcze jeden bolec plastikowy i trzeba po prostu delikatnie wysunąć (można przy pomocy tego samego narzędzia) i przekręcić a później mamy bateryjkę na wierzch i sprawa prosta. "


Ja jakoś nie zrozumiałem tego tekstu powyżej i nie poradziłem sobie z bezpiecznym rozebraniem swojego pilota.
Znalazłem natomiast porady w języku obcym ; poszło łatwiej :)

For vehicles with the keyless system built after 30 August 2007:

1 Press and hold pushbuttons on the edges of the remote control to release the cover. NOTE: The cover jacks up for a couple of millimetres only!

2 Remove the cover of the remote control.

3 Remove the key blade.

4 Twist a flat-bladed screw driver in the position shown to separate the two halves of the remote control.

5 Carefully insert a flat-bladed screw driver in the position shown to open the remote control.

6 Remove and discard the remote control battery.

- Install a new remote control battery (3V CR 2032) with the + facing downwards. To assemble the remote control, reverse the procedure.

Attached Thumbnails

Witam.
Pierwsze DIY w Mondku zaliczone. Z sukcesem.
Dzięki za łopatologiczne wyjaśnienia. Wizyta w ASO z tego powodu moim zdaniem jest zbędna. No chyba, że lubimy ;-)
Ogólnie proste jak drut, tylko spokojnie ...

miru73
23-05-2016, 10:28
Moze komus pomoze ten filmik przy wymianie bateri,mi pomogl

https://www.youtube.com/watch?v=EazM7_jZFNI

massiwo
30-09-2016, 17:43
Moze komus pomoze ten filmik przy wymianie bateri,mi pomogl

https://www.youtube.com/watch?v=EazM7_jZFNI

wymienilem jak wyzej ;)

i co ciekawe, pilot po wymianie, zaraz po otwarciu drzwi, ustawia fotel zgodnie chyba z pozycja 1, jest tak zaprogramowany czy o co kaman?

dizel1982
14-10-2016, 07:34
Panowie, to ja zadam odrobinę inny pytanie. Przeczytałem cały wątek, być może nie uważnie ale nie znalazłem informacji jaka bateria jest w kluczyku w mondeo mk4 (keyless). Potrzebuję kupić dziś nową a nie chcę rozbierać kluczyk tylko po to aby zobaczyć typ baterii. Z góry dzięki za odpowiedź.

piti000
14-10-2016, 08:13
Cr2032

Ox3000cc
03-12-2018, 16:19
Witam,
czy po wymianie baterii w kluczyku trzeba coś resetować?

Jakieś 3 miesiące temu pojawił się na Conversie komunikat "bateria kluczyka kończy się". Wymieniłem baterię, po ok. 1,5 miesiąca znowu się pojawił komunikat. Znowu wymieniłem baterię; od 2 dni znowu się zaczął pojawiać komunikat o kończącej się baterii.
Przez poprzedni ponad rok nic takiego nie miało miejsca, więc to chyba niemożliwe, żeby tak szybko bateria padła.

Co może być przyczyną takiego komunikatu? Mam pecha do baterii? Coś się popsuło? Coś trzeba zresetować po wymianie? (mam Ford Power jeśli to ma znaczenie).

Mam identyczny problem.

Można wiedzieć co było nie tak kasztan?

facio07
03-12-2018, 20:41
U mnie ten sam problem! Już kilka razy, co parę miesięcy wymieniałem baterię.Tym razem kupiłem markową i mam nadzieję że po problemie,obym się nie mylił :572:

kasztan
21-12-2018, 19:34
Mam identyczny problem.

Można wiedzieć co było nie tak kasztan?

To było 5 lat temu :) Nie pamiętam.
Albo kupiłem inne baterie, albo zmieniałem auto ;)

slawek-kali
21-12-2018, 19:37
Nie kupowac tanich baterii!

Ox3000cc
25-12-2018, 18:26
Witam,

Problem został rozwiązany poprzez kupno "droższych" baterii z allegro.

Poprzednie "tańsze" z allegro (mimo że oryginalna warta, ale data ważności do 2025) były przyczyną problemu.