Zobacz pełną wersję : Wibracje silnika przy 2k obrotów od 4 biegu


maciejn121
27-12-2005, 15:44
Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem Forda Mondeo 2.0 TDCI z 2004 roku. Samochó ma przejechane 28kkm. Kupiłem go w zeszłym tygodniu i na święta wybrałem się w trasę. Po przejechaniu 200 km zauważyłem (bo wcześniej jakoś mi to umknęło), że od 4 biegu między 1900 a 2500 obrotów, silnik na krótko dostaje wibracji, tak jakby się lekko dławił. Po przyciśnięciu pedału gazu problem znika. Przeszukałem forum pod kątem tego problemu i nic nie mogłem znaleźć. Nie wiem co mam robić bo to nowe auto.
Mam następujące pytania:
1. Co jest przyczyną takiego zachowania silnika?
2. Czy to prawda, że Mondeo ma 2 letnią gwarancję i ewentualnie mogą mi naprawić tą usterkę na gwarancji?
3. Do którego serwisu w Warszawie się wybrać aby to naprawić?

Z góry dzięki i pozdrawiam,
Maciek

JAREK G
27-12-2005, 17:49
2. Czy to prawda, że Mondeo ma 2 letnią gwarancję i ewentualnie mogą mi naprawić tą usterkę na gwarancji?
Tak to prawda :D pod warunkiem, że masz zrobiony i podstemplowany przegląd po 20 000km lub ewentualnie po roku.

badger6
28-12-2005, 10:50
Jeżeli chodzi o gwarancję to tak jak napisał JAREKG natomiast jeżeli chodzi o serwisy w Warszawie to najlepszy jest LIPSKI BS :)

rastaleon
28-12-2005, 11:46
sprwdź jeszcze filtr paliwa. Wymień, ewentualnie spuść z nigo wodę. Popmpy wtryskowe mondeo sa bardzo czułe na "super Polskie paliwo". Sądzę, że wina lezy po stronie kiepskiego paliwa ! Mi ostatnio samochód stanął a w filtrze było "wiadro" wody.
Pozdarwiam!

maciejn121
31-12-2005, 12:43
[ Dodano: 2006-01-19, 18:24 ]
No więc samochód odwiedził ASO Lipskiego nawet 2 razy, bo zaczęły sie drgania nawet na biegu jałowym i ostatecznie okazało się dziekuję przedmówcy, że to woda i cały syf w układzie paliwowym.
Teraz auto chodzi jak złoto. Ciekawe jak długo:)
Przy okazji chciałem przestrzec, że jazda z wodą kończy się wymianą wtryskiwaczy, tak że polecam częstą wymianę filtra paliwa.