ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ultimax vs ZIMMERMANN SPORT vs ?
Witam! Zamierzam wymienić tarcze hamulcowe w swojej foce. Chciałem się spytać czy ma ktoś może jakieś z powyższej listy, albo inne? Jak się sprawują? W które warto zainwestować? Które lepiej odpuścić? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBS Turbo Groove vs EBC Ul...
Jeżeli chodzi Ci o EBC Turbo Groove, a nie EBS Turbo Groove to miałem te tarcze przez około 2 dni... Tarcze po zamontowaniu chałasowały, a po 2-3 dniach trzeba było je wymienić(pogieły się po przebiegu ~80km). Tłumaczono mi, że to przypadkowy błąd wadliwy egzemplarz i poprosiłem o zwrot pieniędzy i założyłem tarcze Lucasa. Może to, że sie pogieły to błąd egzemplarza, ale denerwujący był chałas w czasie hamowania. Z krótkiego doświadczenia z tymi tarczami niepolecam.
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Ja mam polecany przez wielu i sprawdzony zestaw:
1.Tarcze Brembo 2.Klocki Ferrodo Premier Zwykły zestaw do foki i działa jak trzeba. Foka hamuje bardzo ładnie. |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Schem ale zwykłe brembo, czy Max-y?
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Zwykłe, wentylowane...
Po prostu [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
montujemy Ate klocki + tarcze ani jednej do tej pory reklamacji nie było, że wygięta tarcza albo pękł klocek. Więc szczerze polecam taki zestaw [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Po ATE jak ktoś chce tańszy zestaw do tak jak kolega wyżej Brembo + Ferrodo montujemy |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
o to spoko. Bo właśnie te ate najbardziej do mnie przemawiają. Ale szczerze powiedziawszy do tych tarcz myślałem o klockach Roadhouse. Co o tym sądzisz Mannieek?
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Versusowski44 załóż cały komplet ATE i nie zmieniaj klocków będziesz zadowolony. Raz znajomemu montowaliśmy ceramiczne czerwone jak najwyższy model EBC z tego co słyszałem to była taka żyletka że mało nie stawał dęba
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Cytat:
Red stuff jako najwyższy model? A yellow i blue? |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Schem na te czasy co zakładaliśmy mu to niby te były najwyższy model pamiętam że czerwone i niby ceramiczne. Bez przesady EBC red ksoztują 530zł lekka przesada :fcp4
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
ja mam tarcze ATM MIKODA w wersji sportowej sa super przejechane 7kkm i super ,żadnego bicia i zużycia ,także serdecznie polecam
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Cytat:
po co kombinowac ze sportowymi nacinanymi tarczami w zwyklym smierdzielu??????toz to sie odpycha ledwo (zreszta nie tylko diesel) wiec i na standardowej tarczy swobodnie zahamuje! :fcp12 |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Cytat:
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
sierrafan dobra dobra Twojego kombiaka i tak bierze z miejsca... a jak przygotowujesz auto pod chip to ważnym punktem są lepsze hamulce
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Podepne sie pod watek: A czy Motorcraftu tarcze plus klocki to dobre wyjscie? Cenowo sa niemal na rowni z polecanymi przez Schema Brembo + Ferodo, a jak z jakoscia?
Edit: Czy taki komplet (to chyba wlasnie o takim zestawie pisal Schem) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] sie nada? Taniej o kilkadziesiat zlotych niz w ford.sklep.pl. |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Czemu miał by się nie nadawać?? To raczej o ten zestaw chodzi i to chyba najlepsze rozwiązania. W "cywilnym" samochodzie wszelkiego rodzaju "nacięcia", "pogryzienia" tarczy dają efekt nie warty świeczki. Brałbym Brembo lub Lucasy.
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
glebur, tak, to dokładnie ten zestaw.
Ja jestem na razie z niego zadowolony bardzo ale dzisiaj będę zmieniał kółka na letnie, to przyjrzę się tarczom i klockom i napiszę jutro jak wyglądają po 6 tysiącach. Pewnie wiele nie napiszę, bo hamują super, więc nie spodziewam się sensacji ale dam znać. Cytat:
A na moim "cywilnym" zestawie naprawdę hamuję bez problemów. Co do chipa, w naszym silniku można realnie otrzymać ok. 10 koni więcej i jakieś 30Nm (podaję z głowy z pamięci, więc mogę się o kilka Nm pomylić. Ale naprawdę o kilka). Na trasie to pewnie jest jakaś zmiana pod nogą ale nie sądzę, żeby wymagała sportowych tarcz i klocków :fcp2 |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
nie zgodzę się z tym zdaniem że po co komuś sportowe klocki do codziennej jazdy. Podaję przykład jak ktoś jeździ dużo banami jak ja wietrzysz autem lewym pasem nagle ci ciężarówki wyskakują oryginalne motorcrafta palą się aż dym leci, pedał robi się miękki :( przy sportowych klockach nie ma takiego objawu ale do sportowych klocków trzeba założyć odpowiednie tarcze bo ich budowa potrzebuje mocniejszego materiału a te oryginalne nie są przystosowane do takiego tarcia )
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Dokładnie ja teraz studiuje daleko od miejsca zamieszkania i latam dużo autostradą. Deptasz te 180-190 lewym pasem i nagle Ci 40 ton o prędkości 90 km/h wylatuje na lewy pas. Fabryka się aż kurzy...
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
No ja mieszkam pod Poznaniem, a studiuję w Warszawie jakoś nigdy nie miałem takich problemów. Foką dwa razy odwiedziłem tor w Poznaniu i 20-30 minutach hamulce zaczynały działać wyczówalnie gorzej.Jeżeli myslicie, że sportowe hamulce nie grzeją się tak to się mylicie. Fabryczne bez problemu wytrzymają hamowanie do zera z prętkości maksymalnej, ale za drugim razem może być gorzej. Sportowe hamulce wtedy pokazują swoje zalety.
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
ejdzej nie mówimy tu o sportowych np. powęglanych. Mówimy o zwykłych tylko nacinanych. A nie wmówisz mi że droga hamowania się nie skraca.
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
No dobra - tak jak myślałem... Na tarczach nie ma śladów ale felgi czarne ;) Mam wrażenie, że klocki Ferrodo Premier pylą trochę bardziej, niż Motorcrafty
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
hej
Kolego założyłem tarcze ZIMMERMANN SPORT + klocki Green ebc choc z fabrycznych hamulców bylem bardzo zadowolony, to jednak gdy moc mojej FF II podskoczyla ze 121KM do 140KM to stwierdzilem ye fabryczne hamulce poprostu przestaly hamowac a to z bardzo prostej przyczyny zamiast hamowac ze 120km/h hamujemy ze 160km/h wiec zalozylem ten zestaw ( ale nie dotarly do mnie przednie klocki - wiec zalozylem tylko klocki zielone do tylu i tarcze do przodu) jest olbrzymia roznica... hamowanie ze 180km/h na odleglosci pasa do zjazdu z obwodnicy - tj jakies 150m to jest zaden problem - malo tego nawet osoby spiace na tylej kanapie sie nie obudza podczas hamowania gdyz dozowanie hamulca jest rewelacyjne --- tylko nie zapomnij o plynie hamulcowym o podwyzszonej tem wżenia,...... to bardzo wazne!!!! pozdrawiam |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
o słuszna uwaga z tym płynem. Jaki polecasz? I ile go potrzeba? Pozdrawiam
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
zamontowałem ATE Powerdisc'i na klockach ATE i płynie hamulcowym 5.1. Zestaw hamuje idealnie. I różnica jest znacznie wyczuwalna. Dużo wyższy komfort jazdy. Kierownica przy hamowaniu nawet nie drgnie, a droga hamowania znacznie się skróciła. Gorąco polecam bo bezpieczeństwo to podstawa! Pozdrawiam
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
właśnie czekam na przesyłkę, zamówiłem komplet ATE standart za 370zł i zmieniam jak tylko przyjdą - wczoraj zmierzyłem i :fcp15 :fcp15 :fcp15 17mm szok wydawały sie jeszcze OK. Proponuje suwmiarka i do dzieła :569:
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Cytat:
to ze bez wibracji osiagniesz tez na innych dobrych tarczach mimo to caly czs nei rozumie idei wkladania nacinanych tarcz do tddi w serii - no chyba ze ktos ma zadwyzke w portwelu :fcp13 |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
sierrafan jak byś przeczytał wszystkie wypowiedzi to byś się dowiedział że przymierzam się do chipa. I z tego powodu zakładam lepsze hample. ( zresztą nie tylko hample ;) ) A mogę Ci powiedzieć że jest dużo lepsza jakość hamowania niż na zwykłych bo już dało się to odczuć... Pozdrawiam
|
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Mam pytanie moze Mannieek lub ktos kto juz to robil podpowie, czy przy wymianie tarcz i klockow hamulcowych jeszcze cos sie wymienia lub powinno wymienic "profilaktycznie" oprocz plynu hamulcowego ?.
Widzialem na stronie ford.sklep.pl np. cylinderek hamulcowy koszt to okolo 30 zl., czy warto to tez przy okazji wymienic czy nie ma sensu ?. |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
kolego Hildegard spróbuję ci to wyjaśnić
Przy wymianie tarcz warto oczyścić piastę szczotką drucianą aby mieć pewność że tarcza dobrze przylega i nie będzie miała bicia Nowe tarcze przeważnie są zaoliwione zabezpieczone przed korozją warto je odtłuścić ja stosuję do tego celu specjalny środek do odtłuszczania hamulców jak ktoś nie ma to może odtłuścić benzyną ekstrakcyjną. Ja zawsze zacisk zawieszam kawałkiem gumy na sprężynie amortyzatora aby nie urwać przewodu i lepiej operować zaciskiem. Jak mam goły zacisk zawsze pod tą gumę co uszczelnia tłoczysko, smaruję smarem w sprayu aby lepiej tłoczysko chodziło i był poślizg, zacisk przedmuc***ę pistoletem z kompresora, poprzedni pył i kamienie zostają wydmuchane Miejsca w których klocki stykają z metalową obudową zacisku smaruję ceramicznym sprayem w aerozolu powoduje to że klocki nie piszczą podczas hamowania. Smar taki wytrzymuje tmp 1200 C i nie przewodzi prądu ważne to w układach ABS Przy wymianie klocków odkręcam całkowicie zaworek odpowietrzający przynajmniej 3 naciśnięcia jeden naciska do podłogi płyn wyleci zakręcam i tak 3 razy powtarzam. Co do cylinderków stosowane są tam gdzie są układy hamulcowe wyposażone w bębny i szczęki. Na ogół wymienia się w tedy gdy zaczyna przepuszczać lub szczęki są jeszcze grube a koło nie hamuje w tedy warto go wymienić. Często przy wymianie nie idzie odkręcić wężyka pęka i trzeba albo kupić kawałek nowego oryginalnego albo pożyczyć zarabiarkę i samemu zrobić. Warto przed okręcaniem takich rzeczy popsikać penetratorem i poczekać parę minut. |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Cytat:
slowem chesz z dziadka sportowca zrobic............. :fcp29 |
Re: ATE PowerDisc vs Brembo MAX vs EBC Turbo Groove vs EBC Ul...
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.