Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Sprzęt Audio/CB/GPS (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=98)
-   -   [Kuga 2008-2012] Nawigacja, radio Android (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=229298)

krominator 16-08-2015 21:46

Nawigacja, radio Android
 
Cześć,
Chciałem się zapytać czy ktoś może montował u siebie?
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Jest też na allegro:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
(myślę, że to ten sam producent)

Zadając pytanie do producenta z pierwszego linka otrzymałem odpowiedź, że nie zadziała w Kudze (dziwne, bo w opisie jest napisane, że działa), ponieważ nie mają canbus box - jak to jest, to radio ma mieć canbus czy canbus jest wbudowany już w auto?
Tak samo z linkiem z allegro piszą, że działa w Kudze...
Czy ktoś mógłby mi pomóc bo jestem totalnym laikiem, chciałem poprostu kupić to urządzenie i dać do zamontowania do jakiegoś serwisu car audio, ale w tej chwili nie mam pewności czy będzie ono w ogóle działać.

Pozdrawiam

tedi_k 16-08-2015 22:12

Odp: Nawigacja, radio Android
 
W Kudze (i w całej rodzinie FF2) po magistrali CAN idzie info o włączeniu zapłonu oraz wrzuceniu biegu wstecznego. W związku z tym aby radio włączało się i wyłączało automatycznie wraz zapłonem trzeba będzie rzeźbić doprowadzenie napięcia po zapłonie. Podobnie (jeśli potrzebny) będzie trzeba rzeźbić sygnał biegu wstecznego.

krominator 16-08-2015 22:19

Odp: Nawigacja, radio Android
 
A to radio, które podałem w przykładzie nie działa na takiej samej zasadzie/złączach jak radio fabryczne?

ScorpioPL 17-08-2015 08:10

Odp: Nawigacja, radio Android