Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ogólnie o motoryzacji (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=122)
-   -   wideo rejestrator - zapalniczka pod konsolą środkową (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=311205)

Arper 19-07-2020 14:09

wideo rejestrator - zapalniczka pod konsolą środkową
 
Szanowni forumowicze,

Któryś z Was może mi podpowiedzieć czy w Monedo mk5 da się zrobić tak żeby zapalniczka pod konsolą środkową działała tylko podczas włączonego zapłonu?
Zamontowałem kamerkę i boję się, że któregoś dnia zapomnę odpiąć jej z gniazda i rano nie będę mógł odpalić auta ;(

Jestem kompletnym laikiem w tych tematach, więc serdecznie proszę o łopatologiczne wytłumaczenie rozwiązania problemu.

Pozdrawiam
Piotrek

Pejotwroc 19-07-2020 14:43

Odp: wideo rejestrator - zapalniczka pod konsolą środkową
 
W Mondeo MK4 oraz w Focusie MK2 zasilanie tej zapalniczki wyłącza się gdzieś tak po 30 minutach. Sprawdź to u siebie. Zajmie to tobie tylko 30 minut [emoji3]

Arper 19-07-2020 14:48

Odp: wideo rejestrator - zapalniczka pod konsolą środkową
 
Wczoraj czekałem około 20 min i zwątpiłem :P
Zaraz włączę stoper i cierpliwie poczekam 30 min.

Jeżeli zapalniczka wyłączy się po 30 minutach to nasuwa się pytanie czy nawet tak krótki okres czasu nie da w kość akumulatorowi? ( szczególnie zimą)

Dziękuję za odpowiedz !

hindus 19-07-2020 15:09

Odp: wideo rejestrator - zapalniczka pod konsolą środkową
 
Cytat:

Napisał Pejotwroc (Post 3267558)
oraz w Focusie MK2 zasilanie tej zapalniczki wyłącza się gdzieś tak po 30 minutach

Bzdura, Mk2 = zasilanie 24/7. Zresztą autor ma Mk5 gdzie to może być zupełnie inaczej zorganizowane :) Jak zresztą widzisz po różnicy między Mondeo a Focusem z tej samej epoki.

Cytat:

Napisał Arper (Post 3267560)
czy nawet tak krótki okres czasu nie da w kość akumulatorowi?