Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 2000-2007] Cięźko odpala na zimnym silniku i kopci na czarno (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=287821)

acer2012 27-10-2018 15:53

Cięźko odpala na zimnym silniku i kopci na czarno
 
5 załącznik(i)
Jako mój pierwszy post więc witam wszystkich użytkowników forum i mam nadzieję że piszę w dobrym miejscu.
Posiadam mondeo mk3 2003r. 2,0 TDCI 130km.Jestem mechanikiem amatorem z zamiłowania.Auto jest po regeneracji wtrysków i wymianie pompy paliwa-sprężynka,gaśnięcie i itp...
Pompę paliwa wymieniłem sam.Przy wymianie pompy nie zabezpieczyłem koła zębatego pompy na rozrządzie i zamontowałem na oko czy czuja.Przy okazji wyczyścilem EGR i kolektor, peryferia.Po zakończonych pracach auto ciężko odpala na zimnym silniku za 3 kręceniem i kopci na czarno z małą zwiechą,przy obrotach około 2000/min.i przy przyspieszaniu na każdym biegu.Na ciepłym silniku pali od 1 kręcenia-jest ok,ale kopci na czarno dalej.Po podłączeniu kompa programem fordscan żadnych błędów,z sygnału cps state czyli wałka mam brak synchronizacji na 2 używanych czujnikach.Przesyłam pliki z jpeg z fordscana może ktoś po parametrach i danych stwierdzi w czym problem.Nie wiem czy coś z rozrządem przez montaż na czuja koła pompy paliwa,czy czujnik wałka,czy jakaś inna usterka/awaria?
reszta tutaj;
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Dziękuję z góry za wszystkie sugestie.Pozdrawiam.

Tvvardy 27-10-2018 20:23

Odp: Cięźko odpala na zimnym silniku i kopci na czarno
 
Wstępnie wartości na wtryskach podchodzą do 4 czyli coś jest nie tak. Nie widzę jaka jest temp. silnika więc to może jest zimny silnik. Wpisywałeś kody po regeneracji?

bimarrrr 27-10-2018 20:33

Odp: Cięźko odpala na zimnym silniku i kopci na czarno
 
czy jestes pewny, ze na wlasciwa wartosc spojrzales...