Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   strefa|mazowiecka (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=126)
-   -   Dobre (nie ASO) warsztaty w Warszawie. Kompendium wiedzy!!! (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=19767)

_Fox_ 02-01-2007 17:04

Dobre (nie ASO) warsztaty w Warszawie. Kompendium wiedzy!!!
 
Witam.
Kto śledzi ten temat to wie, że troche zmienił formę. Mam nadzieję, że na lepsze :fcp1

Zaczęło się od tego, że próbujac znaleźć informację na temat dobrych warsztatów samochodowych, natknalem się na zbitek, często chaotycznych informacji.

Postanowiłem zatem poświęcić troche czasu, aby uporzdkować te jakże dla nas cenne dane.

Pragnę zaznaczyć, że wszystkie podane poniżej namiary, sa sprawdzone i polecane przez uczestników tego forum. Oznacza to, że w dużym stopniu można im zaufać i dobrowolnie oddać w ich ręce swoje zabawki :fcp1

Proponuję także zapoznać się z mrożacymi krew w żyłach, opowiadaniami o złym traktowaniu nas i o grozo naszych kochanych autek :fcp13

Mam nadzieję, że zawarta w tym temacie informacja bedzie Wam dobrze służyla.

Jesli jesteście szcześliwymi posiadaczami dodatkowej wiedzy, zapraszam do rozwijanie tego jakże sympatycznego watku.

Wdzięczny także będę za korekcje ewentualnych błędów



Naprawa, części:

1) Rutkowski Krzysztof Grobel Andrzej Michalak Marek S.C. Mechanika Pojazdowa*
ul. Szczotkarska 62
Warszawa, ,
tel. 022 665 93 86
* Najczęściej rekomendowany na forum!!!
* byłem, naprawiłem, rekomenduje!!!

Oraz:

2) S.KUTA MOTORS
Ul.Јodygowa 27
03-687 Warszawa
Tel:781-77-41
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

3) ABScar
Ul. Instalatorów 9
W-wa
Sprzedaż części: (22) 846 05 93;
Serwis: (22) 868 27 87
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

4) Rosa Dariusz Mechanika Pojazdowa
ul. Fortuny 1
Warszawa
tel. 022 664 48 72

5) shell auto serv (Namiary zawdzieczamy: Artzly - Thx!!!)
Warszawa - Bielany
ul. Conrada 29A
tel: (022) 865 39 08
fax: (022) 865 39 09
pytac o Krzyska od Fordow

6) Serwis diesli (wtrski, pompy, TDCI, TDI, TDDI, TD itp.)
Nadarzyn (Namiary zawdzieczamy:Adrianowi - Thx!!!)

ul. Graniczna 4
022 729 89 50

7) Jan Sroka
ul. Dzieci Warszawy 60
Warszawa - Ursus
Tel: 667-90-88
0502-277-354
Polecany przez kolegów Tasman i Shipman
(Namiary zawdzieczamy:Skolmi - Thx!!!)

Części:

Jacek z FORD KLUB POLSKA*
* Najczęściej rekomendowany na forum!!!

Oraz:

1) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ; [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ul. Młodzieńczej 6A ( Zacisze)
tel. (022) 679 90 31

2) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

3) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

4) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

5) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


7) RB-CAR (dawniejszy MotoRun - zmienili nazwę)
Ul. Hipotezy wjazd od AL. krakowskiej
na wys. Shela w Raszynie po str. lotniska
tel: 0-601209504; 0 22 868-70-31
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

8 ) ANZA (nowe i używane)
Kozery 9a
Grodzisk Mazowiecki
tel: 0-22 755-56-37

Amortyzatory, sprężyny, siłowniki:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Części karoseryjne:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


Felgi - regeneracja:

1) Wulkanizacja24
ul. Grochowska 307
W-wa
Tel (022) 870 16 53
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

2) Opony-serwis
ul. Woronicza 33, Warszawa
tel./fax.: 0 22 843 50 71
Po 10.01.2007 nowy adres:
ulicę Instalatorów 5
wjazd od ul. Grójeckiej,
numer telefonu bez zmian
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Instalacje gazowe:

MiGaz
Ul. Modlińska za salonem Skody


Maglownice:
Ul. Oleńki 9
Kobyłka k. W-wy
(022) 423 84 86
0 509 027 117
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]



Półosie, przeguby:
EURO DRIVESHAFTS Polska Ltd.
ul. Kasztanowa 15/17
05-092 Łomianki
tel (022) 751 13 24
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


Skrzynie automatyczne:

1) "Samko" Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Mirosław Barbachowski*
ul. Spokojna 7
Warszawa
tel. 022 636 69 89

Niestety, zaczalem watpic w rzetelnosc tej firmy. Po 23 000 zaczely sie problemy z wymienionym sprzeglem hydrokinetycznym. Przed naprawa, powiedzieli mi, ze cos takiego moze nastapic najwczesniej po 70 000. Gwarancji udzielono mi na 6 miesiecy, wiec o miesiac za pozno samochod sie popsul i jej nie uwzglednili. Wczesniej zostawilem 4500PLN, a teraz w innym warsztacie za wymiane sprzegla 1500 PLN. Dodam, ze kierownik warsztatu, strasznie cwaniaczy i obcowanie z nim nie nalezy do przyjemnych :fcp5 .
Wam zatem zostawiam decyzje, czy chcecie tam naprawiac swoje samochody...
Ja juz nie bede :fcp24

2)
ul. Willowa 24
Michalin.

2) Firma: EDMAR
Nadarzyn

3) MotoReno ( (Namiary zawdzieczamy: frompoland - Thx!!!))
ul. Pasymska 7, 01-933 Warszawa
tel. (22) 499-09-69
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]



Szyby:

Ul. Konstruktorska 6 róg Racjonalizacji
Warszawa
Tel. 843-65-22 ; 601-340-105

Świece, przewody:

1) Perfect Servis
ul. Burakowska 60 (dojazd od Krasińskiego)

2) USA Cars Center
ul. Łopuszańska

Tłumiki:

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]



Ostrzeżenia:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Licze na SZEROKI odzew.

Slawko 02-01-2007 20:46

do wszystkich tych adresów sa podane numery posesji oraz n-ry telefonów.

szczotkarska tel. 6659386

artzly 02-01-2007 23:53

shell serv na broniewskiego ...

swoją droga czy to problem znaleźć w internetowej książce adresów telefony do tych miejsc??... chłopie no bez przesady... wiecej działania

shell serv bardzo dobre miejsce... opiekuja sie tam moim drugim mondeasem i nigdy zadnych problemów... polecam

_Fox_ 03-01-2007 15:35

Dziekuje Wam bardzo za informacje i podpowiedzi jak ja znalezc :fcp1

Slawko, czy moglbys mi podpowiedziec, gdzie podane sa te numery? Ja ich niestety nie odnalazlem. Pewnie zle szukalem, ale to juz odzielna historia.

Artzly, ciesze sie, ze podzieliles sie z nami informacja, gdzie naprawiasz samochod. Rekomendacja jest najlepsza gwarancja dobrych uslug. Tylko troche zabraklo mi szczegolow... Moze jakis nr tel, budynku?
Wiem, wiem. Powinienem wykazac sie wieksza inwencja i poszukac w elektronicznej ksiazce telefonicznej :fcp1 . Ale:

- przy tak znikomych danych ciezko bedzie znalezc ten warsztat. W najwiekszej, chyba, elektr. ksiazce tel [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] na ul. Broniewskiego nie ma Shell serv, a powpisaniu tylko "ul. Broniewskiego", otrzymujemy 275 rekordow. Najciekawsze jest to, ze dalej Shell sie nie pojawia :fcp1

Proponuje zatem, aby jak przystalo na chcacych sobie pomoc forumowiczow i szczesliwych posiadaczy samochodow tych samych marek, nie podpowiadali jak mozna znalezs dana informacje, a po prostu ja przekazali. Mysle, ze o to na forum chodzi. Czyz nie?

Wiedzcie, ze w tym co napisalem nie ma krzty zlosliwosci, czy sarkazmu. Po prostu tak bedzie szybciej, przyjemniej i przedewszystkim rzyczliwiej.

Slawko 03-01-2007 16:22

ul fortuny http://forum.fordclubpolska.org/viewtopic.php?t=8822
Kuta motors http://www.gogle.pl a żebys sie nie nameczył http://www.kutamotors.win.pl/

reszte sam poszukaj. Gogle twoim przyjacielem jest :)

_Fox_ 03-01-2007 18:41

Do przodu!!!
 
Slawko, jak widzisz odrobilem lekcje i poprawilem cala gore tego tematu.
Mam nadzieje, ze nie jest to sprzeczne z regulaminem.
Jesli masz jakies uwagi, pytania i propozycje... :fcp1

Slawko 03-01-2007 19:47

Cytat:

Napisał _Fox_
odrobilem lekcje i poprawilem cala gore tego tematu.

brawo. Dostajesz 6+ i dozgonna wdzieczność innych forumowiczów :)

robal 04-01-2007 06:17

To ja pozwolę sobie dodać stronę www tego szrotu na Hipotezy: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

oraz nowy adres w Częściach
ANZA (nowe i używane części do fordów)
Kozery 9a
Grodzisk Mazowiecki
tel: 0-22 755-56-37

mra 04-01-2007 11:55

Co za niespodzianka! Kute mam jakies 150m od mieszknia (tylko że wcześniej nie miałem potrzeby poruszać sie dalej ul. Łodygową niż do Wyspowej). Czy ktoś może serwisował u nich MkII V6??? Albo wie czy mają oni doświadczenie w serwisowaniu tego silnika?

artzly 04-01-2007 17:06

proszę bardzo :fcp14
shell auto serv
Warszawa - Bielany
ul. Conrada 29A
tel: (022) 865 39 08
fax: (022) 865 39 09


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.