Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Fusion (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=100)
-   -   Amorki tył - sensowne (cena/jakość) zamienniki ? (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=66145)

SSaQ 02-04-2009 09:20

Amorki tył - sensowne (cena/jakość) zamienniki ?
 
Witam,
muszę wymienić tylne amortyzatory (Fusion 1.6 benzyna, 2004). Nie znam się na tym i chciałbym się dowiedzieć jakich szukać.
Czy możecie coś zdecydowanie polecić i/lub zdecydowanie odradzić?
Nie chciałbym kupić taniego szajsu, ale jednak możliwie tanio ;)
Zaproponowano mi Delphi (komplet: amor, osłonka, odbojnik) po 200 PLN za szt.
Czy te amorki i ich cena są OK? Czy lepiej szukać jakich innych (jakich) ?
Ewentualnie prosiłbym o jakieś namiary na sklep/warsztat w śląskim (najlepiej okolice Dąbrowy Górniczej, Katowic, Chorzowa, Bytomia).
Acha - i czy przy wymianie amorów konieczna jest też wymiana poduszek?

totmes 02-04-2009 10:23

Odp: Amorki tył - sensowne (cena/jakość) zamienniki ?
 
ja zmieniłem na bilstaina i cenowo wyszło mnie też koło 200 pln

SSaQ 02-04-2009 10:34

Odp: Amorki tył - sensowne (cena/jakość) zamienniki ?
 
Dzięki za odpowiedź.
200 za komplet (amor, osłonka, odbojnik) czy za sam amor? Dawno zmieniałeś?
Możesz podać jakieś namiary na sklep? Bo ja znalazłem bilsteiny gazowe za ok. 230/szt. ale to same amorki...

totmes 02-04-2009 11:23

Odp: Amorki tył - sensowne (cena/jakość) zamienniki ?
 
ja zamawiałem w Sławkowie w motoryzacyjnym i na drugi dzień miałem - 180 amorek i 50 osłony i odobje za komplet na dwa amorki więc wychodzi około 200 za sztutę kompletną.
zmieniałem w grudniu

kucmot 02-04-2009 17:51

Odp: Amorki tył - sensowne (cena/jakość) zamienniki ?
 
Też mam bilsteiny za około 220 zł + odboje 50 zł i na razie jestem zadowlony

kodi1977 02-04-2009 20:49

Odp: Amorki tył - sensowne (cena/jakość) zamienniki ?