Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 1993-1996] Hamulce. Tzn. nie mam hamulców i wycieka płyn (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=188088)

donia0902 17-08-2013 20:36

Hamulce. Tzn. nie mam hamulców i wycieka płyn
 
Witam. Jestem nową użytkowniczką forda mondeo mk1. Może to śmieszne pytanie ale nie mam kogo zapytać. Na przeglądzie mojego autka coś szczeliło i nie mam hamulców. Wycieka płyn hamulcowy , wygląda to tak jakby z tylnego koła wylatywał...Jestem zielona jeszcze dlatego pytanie ... co to poszło? Facet powiedział mi tylko że mam zrobić hamulce ale nie wiem jaką część kupić? Lepiej kupić samemu i z tą częścią jechać do mechanika czy u mechanika zostawić auto? Z góry dziękuje za odpowiedź.Pzdr.

djibiza 17-08-2013 20:40

Odp: Hamulce. Tzn. nie mam hamulców i wycieka płyn
 
Witaj,
niestety na odległość nikt Tobie nie zlokalizuje wycieku.
Musisz na warsztat podjechać.
Płyn ucieka = brak hamulca = mega niebezpieczeństwo jazdy

Na przeglądzie jak widział wyciek płynu hamulcowego to nawet nie powinien Ciebie wypuszczać z warsztatu. Przecież to śmiercią grozi na drodze.

darmodziej 17-08-2013 20:45

Odp: Hamulce. Tzn. nie mam hamulców i wycieka płyn
 
Cytat:

Napisał donia0902 (Post 2061506)
Lepiej kupić samemu i z tą częścią jechać do mechanika czy u mechanika zostawić auto?

Ja preferuję zostawienie zakupów na głowie mechanikowi, wtedy to jego zmartwienie, jak kupi nie to, co potrzeba.
Jeżeli przy kole, to prawdopodobnie pękł wężyk elastyczny. A tak na marginesie, to ten mechanik na przeglądzie, jakby był facetem, to by przynajmniej powiedział, co jest uszkodzone.

radekg32 17-08-2013 21:01

Odp: Hamulce. Tzn. nie mam hamulców i wycieka płyn
 
Cytat:

Napisał darmodziej (Post 2061510)
A tak na marginesie, to ten mechanik na przeglądzie, jakby był facetem, to by przynajmniej powiedział, co jest uszkodzone.