Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Ka (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=102)
-   -   [Ka 1996-2008] brak ogrzewania (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=81091)

kubelek 17-10-2009 18:25

brak ogrzewania
 
Witam wiem ze temu tematowi bylo poświecone juz wiele ale jestem tu nowy i zielony.Mam ka z 1997 a wnim brak ogrzewania.Wentylator chodzi, klima sprawna.Od czego zaczac co sprawdzic gdzie szukac?prosze o szczegółowe instrukcje poniewaz nie jestem mechanikiem.Z góryt dziekuje :)

pinyoman 09-11-2009 23:21

Odp: brak ogrzewania
 
źle sprecyzowane pytanie. czy ogrzewanie ledwo działa czy nie działa wogóle. jeżeli ledwo działa do wymiany jest termostat. jeżeli nie działa wogóle trzeba sprawdzić zawór lub sterowanie zawora nagrzewnicy. sprawdź sobie najpierw czy przewody doprowadzające płyn do nagrzewnicy nagrzewają się wraz ze wzrostem temperatury silnika. jeżeli nie to masz jakiś problem z zaworem, linką która nim steruje lub w najgorszym przypadku samą nagrzewnicą. linkę najprościej sprawdzisz jak wyjmiesz radio a po lince dojdziesz gdzie znajduje się zawór

Guzior 12-11-2009 01:01

Odp: brak ogrzewania
 
Cytat:

Napisał pinyoman (Post 1284759)
źle sprecyzowane pytanie. czy ogrzewanie ledwo działa czy nie działa wogóle. jeżeli ledwo działa do wymiany jest termostat. jeżeli nie działa wogóle trzeba sprawdzić zawór lub sterowanie zawora nagrzewnicy. sprawdź sobie najpierw czy przewody doprowadzające płyn do nagrzewnicy nagrzewają się wraz ze wzrostem temperatury silnika. jeżeli nie to masz jakiś problem z zaworem, linką która nim steruje lub w najgorszym przypadku samą nagrzewnicą. linkę najprościej sprawdzisz jak wyjmiesz radio a po lince dojdziesz gdzie znajduje się zawór