Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford C-MAX (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=120)
-   -   [C-MAX 2007-2010] Pedał gazu - do wymiany? (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=313576)

WojtekBBA 04-10-2020 09:12

Pedał gazu - do wymiany?
 
Cześć, u siebie w Cmaxie mam problem z pedałem gazu, a z racji że z Fordem jestem jeszcze trochę zielony to wolę zapytać starszych;) mianowicie wciskając gaz do dechy auto bardzo słabo przyśpiesza, a z kolei odpuszczając i ledwo dotykając gazu stopą, dosłownie minimalnie przyciskając go, przyśpieszenie jest znacznie lepsze i ogólnie czuć że lepiej się zbiera. Ktoś miał podobnie u siebie? Wymienialiście potencjometr?:?

Vultar 04-10-2020 10:01

Odp: Pedał gazu - do wymiany?
 
Mam tak u siebie w Focusie tylko ja wiem, że on nie ma takiej mocy jak powinien. Sprawdź czy są jakieś błędy. Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?

WojtekBBA 04-10-2020 11:17

Odp: Pedał gazu - do wymiany?
 
Błędy były i zostały usunięte, co do mocy to też mam wrażenie że jest mniej niż 109KM bo w porównaniu z audi które miałem wcześniej (też 110 KM) czuć znaczną różnicę co się ma pod butem. Filtry, rozrząd i olej będzie robiony w przyszłym tygodniu bo terminy takie u mojego mechanika:) Jak się poprawi po wymianach to dam znać:)

Vultar 04-10-2020 13:20

Odp: Pedał gazu - do wymiany?
 
Jak były i zostały usunięte to teraz zobacz jakie się znowu pojawiły.

krzys1968 04-10-2020 14:03

Odp: Pedał gazu - do wymiany?
 
Tak jest silnik bardzo dobrze reaguje na delikatne wciśniecie gazu i nie przypuszczam żeby był winny pedal gazu, jak depniesz w podłogę to prawdopodobnie komputer próbuje skorygować mieszankę i dlatego tak się dzieje. Zrób experyment spróbuj przyspieszyć delikatnie docisnąć pedal gazu nie w podłogę do połowy.

misiekbelchatow 04-10-2020 15:12

Odp: Pedał gazu - do wymiany?
 
W forscan'ie jest opcja wyświetlenia w % stopnia naciśnięcia pedału. Lepiej pierw sprawdzić.