Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Fiesta (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Dlaczego kapie woda gdy włączona klimatyzacja? (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=26204)

Booby 13-06-2007 22:37

Dlaczego kapie woda gdy włączona klimatyzacja?
 
Posiadam Fiestę IV, rocznik '97. Gdy włączę klimatyzację, to po kilkunastu minutach zaczyna kapać woda na środku, w przodzie, nisko, z prawej strony pedału przyśpieszenia, mniej wiecej pod zapalniczką (trochę głębiej).
Co jest tego przyczyną? Co trzeba zrobić/wymienić? Ile będzie mnie to szacunkowo kosztowało?
Przepraszam za takie wyjaśnienie problemu, ale jestem nowicjuszem w sprawach samochodów...

jackrzec 14-06-2007 07:49

Jest zatkany wężyk od odwadniacza. Woda bierze się z wilgoci w powietrzu. Przy ochłodzeniu jakie daje klima poprostu się skrapla i powinna wylatywać pod auto, a najprawdopodobniej jest zatkana rurka odwadniająca i dlatego leci w środku. Poszukaj na forum, bo było nie raz jak ja przeczyścić.

Booby 28-07-2007 05:49

Po przedmuchaniu wężyka problem nie ustąpił. Rozumiem, że odwadniacz może być pęknięty lub po prostu dziurawy. Jest taka możliwość? Czy może jest jeszcze jakaś inna przyczyna? Dzięki za pomoc.

franczesko 29-07-2007 00:19

ja tez miałem taka sutuacje. ale w miom przypadku był to zdkany wezyk nie wiem jakim cudem to sie stało ale był zadkany sprawdz to tez moze Tobie sie tez tak zdazyło:)

MIKMAR 08-08-2007 10:51

Witajcie,
Mam taki sam problem, chciałbym sprawdzic drożność tego przewodu odwadniającego ale nie mam zielonego pojęcia gdzie jest zlokalizowany. Czy może ktoś mnie naprowadzić gdzie on się znajduje - czy posiada ktoś jakąś fotkę?

Pavlis83 11-09-2007 14:19