Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   [Focus 2004-2008] Duże spalanie - skrzynia automat (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=262580)

dawidxx 20-04-2017 17:46

Duże spalanie - skrzynia automat
 
Witam,

od października jestem posiadaczem Focusa Mk2, rocznik 2006, 1.6 benzyna, 100 km w automacie. Zdziwiłem sie, bo nigdy w Focusie się z taką skrzynią nie spotkałem. Cięzko generalnie znaleźć informacje o tym modelu. Samochód sprowadzany z Holandii. Wszystko jest ok, tylko że pali jak czołg..

Początkowo 8-9 l /100 km ( co jest podobno normą przy automacie), ale w zimie dochodziło do 12, a teraz nawet do 13 litrów.

Czy ktoś się spotkał z tym? Czy może zna ktoś przyczynę co może stać za takim spalaniem?

Jestem laikiem w temacie i proszę o wyrozumiałość. Bardziej jednak zależy mi na radzie bardziej doswiadczonego gremium ;)

Pozdrawiam

juri2069 20-04-2017 18:59

Odp: Duże spalanie w Focusie mk 2 - automat
 
Mówisz o spalaniu na trasie czy w mieście? W mieście to całkiem normalny wynik:)
Wszystko zależy od sposobu jazdy i tras pokonywanych.

Vojta 21-04-2017 11:19

Odp: Duże spalanie w Focusie mk 2 - automat
 
Cytat:

Napisał juri2069 (Post 2789692)
W mieście to całkiem normalny wynik:)

Fakt 13l/100km dla silniczka 1.6 to normalny wynik...... Prosze cie, musialby do odciecia na kazdym biegu ciągnąć.

Co do przyczyny takiego spalania, to jest ich w przybliżeniu milion. Musisz sprecyzować czy coś sie dzieje/działo jakies inne niepokojące objawy?

juri2069 21-04-2017 12:02

Odp: Duże spalanie - skrzynia automat
 
A skąd wiesz jak jeździ? Może jedynka tylko ? 13 to bez problemu po mieście idzie osiągnąć. Niektórym diesle pala po 8 -9 a nawet więcej.
Mi audi kiedyś paliła 14 w trasie a 25 w mieście. O popatrz prawie drugie tyle .
Kolega podał za mało szczegółów jak jeździ. Bez tego mu nikt nie pomoże

tomi002 21-04-2017 15:18