Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   [Focus 2008-2011] Czy warto uturbić silnik 1.6 ti-vct? (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=226409)

aris93 17-06-2015 00:42

Czy warto uturbić silnik 1.6 ti-vct?
 
Witam.
Posiadam Focusa z 2008 roku z silnikiem 1.6 ti-vct 115KM. Chce podniesc w nim moc przez zakup turbosprezarki. Czy mozecie polecic mi jaka turbina bedzie pasowala do tego silnika i oczywiscie bedzie dobra. Moc jaka chce osiagnac to ok 150, 160KM. Jesli nie turbo to w jaki sposob moge podniesc moc? Prosze opisac mi w miare mozliwosci wady i zalety takiej ,,operacji'' poniewaz jestem zielony w tej kwestii.
Z gory bardzo dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

radek9103 17-06-2015 05:22

Odp: Jakie turbo do Focusa 1.6 ti-vct
 
Bez urazy ale już kilkadziesiąt osób chciało uturbić benzynę z różnymi efektami ,a najczęściej bez. Podstawa to zmiana dolotu, smarowanie turbo , zmiana oprogramowania itd itd czyli kupę hajsu.

Adept 17-06-2015 06:02

Odp: Jakie turbo do Focusa 1.6 ti-vct
 
Kolego zmień temat
przeczytaj to
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
potem to
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
to dobra rada inaczej Twój temat pójdzie do poczekalni

ciafka 17-06-2015 13:37

Odp: Czy warto uturbić silnik 1.6 ti-vct?
 
Wszelkie znaki na niebie i na ziemi (czyli, na forach PL i zagranicznych) mówią, że EB z ti-vct nie zrobisz, pomimo "pokrewieństwa" tych silników.
Odzywam się w temacie, bo sam kiedyś naiwnie marzyłem o wyciągnięciu paru koników dodatkowo z moich dwóch ti-vct, no i trochę poszperałem po zasobach Internetu.