Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Ka (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=102)
-   -   [Ka 1996-2008] Wymiana oleju silnikowego krok po kroku (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=143554)

cielibeli 10-11-2011 17:24

Wymiana oleju silnikowego krok po kroku
 
Chcialem sam wymienic olej w mojej kaczce.Lecz nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac...Pomoze ktos? ile wogole wlac oleju ?

Iwo 10-11-2011 20:05

Odp: Wymiana oleju silnikowego krok po kroku
 
A wiesz chociaż na jakim oleju teraz jeździsz ? Bo jeżeli masz mineralny a wlejesz pół syntetyk lub pełny syntetyk to się będzie działo :D :D :D
Tak pytam z ciekawości bo wnioskując po Twoim pytaniu to zbyt wiele nie wiesz o samochodach ;)

cielibeli 12-11-2011 16:22

Odp: Wymiana oleju silnikowego krok po kroku
 
Wiem wiem na jakim teraz jezdze :D jestem zielony masz racje ale chce cos sam zrobic dlatego pytam :D

ko_stek1 13-11-2011 21:21

Odp: Wymiana oleju silnikowego krok po kroku