Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
Witam posiadam nowy samochód ford escort kombi 1.8 TD w przewodzie do sterowanie ciegna wastegate znajduje się olej . Czego to wina czy to normalne ? Dodam , że cięgno nie chodzi jest zapieczone . Czy to już turbina do naprawy ? Samochód nie ma doładowania.
|
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
Cytat:
|
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
może chodzi o to, że ma turbinkę ale nie działa czy coś w ten deseń, tak ja to odbieram :D
|
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
Mam turbinę ale nie działa . Olej w wężyku dochodzącym do sterowania cięgna wastegate. Z wężyka ledwo dmucha jak dodam gazu. Jeśli chodzi o cięgno to nie jest zablokowane bo po podłączeniu sprężarki żeby sprawdzić otwiera się normalnie . Czy olej dostaje się przez intercooler a później do tego wężyka ??
Czy swiadczy to o uszkodzeniu turbiny lub intercoolera ?? Czy może jest to spowodowane uszkodzeniem egr- u ?? Potrzebuje szybkiej pomocy ... |
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
Witam wznawiam temat, gdyż ściągnąłem intercooler i są w nim śladowe ilości oleju . Czym jest to spowodowane ?
|
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
Tym ze powinieneś zacząć szukać nowej turbiny, albo przynajmniej zregenerować ta.
|
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
No to widzę , że czeka mnie jeszcze sporo wydatków zanim doprowadzę ten samochód do stanu użytkowość. ech...
Do naprawy : złącze elastyczne, egr, turbina, progi i nadkola . Reszta na szczęście sprawna :) Koszt jakoś 3000 tysiące ale do wakacji dam rade. Samochód kupiłem za 600 zł stan zapowiadał się dobrze . Zawieszenie było po wymianie. Przyczyną tylu awarii prawdopodobnie jest czas w którym stał nie używany. Czyli około 8 miesięcy.Większość napraw będę sam przeprowadzał ze względu na koszty. Jest to wersie ghia czyli moim zdaniem opłaca się robić. Co wy o tym sądzicie ? |
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
Mam pytanie czy lepiej regenerować turbinę czy lepiej kupić używaną ?? Co bardziej waszym zdaniem się opłaca ?
|
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
Regeneracja kosztuje pewnie ze 4 razy tyle co używana turbina. Jak umiesz ją sam wymienić to kupno używki wg. mnie będzie lepszym rozwiązaniem. Nie wierzę, że w ciągu Twojej przygody z tym autem będziesz miał takiego pecha i kupisz 4 turbosprężarki, które od razu się rozpadną ;)
|
Odp: Olej w przewodzie dochodzącym do sterowania ciegna wastegate.
Stara turbina już wyciągnięta trochę to trwało ale nie za bardzo miałem czas . Co do używanej koszt od nawet 100 do 500 zł regeneracja to prawie 700 zł.
Więc chyba bardziej używana mam nadzieje , ze się nie rozleci za szybko. |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.