Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Fiesta (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=99)
-   -   [Fiesta 2008-2012] Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=202216)

lukaszs 31-03-2014 19:33

Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
 
Witam,

Wymieniłem filtr paliwa - niestety wlałem mało diesla - bo przelałem tylko to co było w starym, raczej za malo. Samochód zakręcił 2 razy- odpalił i od razu zgasł. Trzeci raz już nie pozwolił odpalić i wyskoczyło awaria silnika - tylko serwis, pokazało sie również na zegarach Lampka ostrzegawcza zespołu napędowego. Pojechałem po więcej ropy i uzupełniłem filtr. Szybko poszedłem po komputer i skasowałem błąd - samochód pozwolił dalej kręcić oraz znikło kolo zębate - ale nawet nie próbuje zapalić. Zapewne komputer zablokował samochód lub sie zapowietrzył. Prosze o rady..

jeszcze ten wykrzyknik to byl blad P0087 - zbyt niskie cisnienie paliwa

lee5 31-03-2014 19:36

Odp: Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
 
Odpowiedz prosta. Zalałeś starym brudnym paliwkiem :)

stasiek49 01-04-2014 10:20

Odp: Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
 
zapowietrzony układ paliwowy

lukaszs 03-04-2014 17:11

Odp: Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
 
dzieki stasiek - twoja odpowiedz była trafna

Kupiłem na allegro pompkę - pod pompowałem paliwo i zagadał za drugim razem :)


pozdr!

marek11 04-08-2017 15:39

Odp: Wymiana filtra paliwa - silnik nie zapala
 
Tu dopisze swoja przygode z wymiana filtra paliwa w MK7 TDCI 1,4 moze sie komus przyda.
Odkrecenie filtra i rozlaczenie przewodow paliwowych tak samo jak w poprzednim modelu fiesty istnieja instrukcje w necie latwo znalesc. Problem zaczal sie kiedy doszlo do pozycji odlaczenie kostki elektrycznej tej pod spodem filtra. Walczylem ok 15min rece poobdzieralem bez skutku.
Nawed gdyby mi sie udalo rozlaczyc to przewidywalem problem z podlaczeniem nowego filtra. Strasznie krotka wiazka. Dlatego aby uniknac klopotow postanowilem rozmontowac podszybie. Czas okolo 15min a dostep do filtra pozwalajacy na w miare swobodne wymontowanie i zamontowanie a co najwazniejsze rozlaczenie i podlaczenie wiazki.
Polecam ta operacje dla nie cerpliwych lub o duzych dloniach. Przy okazji mozna usunac zgromadzony syf (liscie, igly itd) z pod podszyba! Bylo tego sporo!
Filtr zalalem do pelna i zamontowalem. Silnik zagral pare sekund i zgasl. Poniewaz przewidywalem problem z zapowietrzeniem zakupilem wczesniej pompke ( gruszke) ktora w tym przypadku byl niezbedna. Podlaczylem do wyjscia filtra i heja pompowanko. Przepompowalem okolo 1 litra odlaczylem pompke i podaczylem przewod paliwowy. Silnik zagral z lekkim falszowaniem na poczatku.
Wnioski:
1. przed wymiana lepiej zdemonowac podszybie ( uwaga! konieczne odkrecenie reflektorow-mozna tylko odchylic aby byl dostep do sruby mocujacej podszybie)
2. Bez pompki nie polecam przystepowania do wymiany filtra! Bo na 99% bedzie komunikat AWARIA SILNIKA.........


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.