Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Kupujemy auto (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=158)
-   -   Super okazja na Mondeo Mk.5 ! (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=300414)

ChceMiecCMAXa 04-09-2019 07:31

Super okazja na Mondeo Mk.5 !
 
Natrafiłem na oto ogłoszenie: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Właściciel auta odpisał mi tak:
Dziękuję za zainteresowanie moim samochodem Ford Mondeo, 2014. Nie będę zachwalał, ale według mnie stan jest bardzo dobry. Auto nigdy nie lakierowane, w pełni oryginalne. Cena za samochód wynosi 19900 PLN. Jestem lekarzem i przeprowadziłem się do Irlandia ze względu na pracę. Mam tu nową pracę i zarabiam więcej pieniędzy niż w Polsce. Ciężko mi jest prowadzić samochód tutaj w Irlandii.
Trudno mi prowadzić samochód w Irlandii za kierownicą po lewej.
Samochód ma kierownicę po lewej stronie. Sprzedaję samochód tak tanio, bo tutaj w Irlandia muszę płacić 35 EUR dziennie za parking, jestem zmuszony sprzedać auto bardzo szybko. Muszę zapłacić bardzo dużo pieniędzy za rejestrację samochodu w Irlandia, irlandii prawo jest inne niż w Polsce. Samochód jest zarejestrowany w Polsce.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie. Nie ma problemów technicznych ani mechanicznych. Brak problemów z silnikiem. Nie ma zadrapań ani wgnieceń, nie ma ukrytych wad. Samochód jest stale zarejestrowany w Polsce, nigdy nie uczestniczył w zderzeniu, w samochodzie nikt nie palił. Nie ciąży na nim żaden kredyt. Samochód jest całkowicie spłacony.
To polski samochód, ma opłacone wszystkie podatki i dokumenty przygotowane do sprzedaży. Samochód posiada wszystkie polskie dokumenty.
Bardzo lubiłem to auto, bo jest w perfekcyjnym stanie i nie wymaga wykonania żadnych napraw, nie ma uszkodzeń lakieru ani zniszczeń wewnątrz. Zabrałem samochód z sobą do Irlandia, ale zdecydowałem się na sprzedaż, bo tutaj w Irlandia rejestracja jest bardzo droga.