1.6 TDCI 109 KM Błąd P2585-61 oraz P1922-60
Witam serdecznie, jestem świeżym posiadaczem Forda Focus`a 1.6 TDCI 109 KM z przebiegiem 170 tyś km.
Osobiście zrobiłem min 10 tyś km i od wczoraj mam taki problem że zapaliła mi się czerwona dioda po prawej stronie wyświetlacza oraz wyświetla się komunikat "". Pojechałem na komputer, w wyskoczyły błędy P2585-61 oraz P1922-60. Są to błędy od zbiorniczka na płyn Eolsy do DPF. Zakupiłem taki płyn oraz go uzupełniłem, weszło niecałe 700-800 ml. Więc przypuszczam że to nie jest problem gdyż jeszcze tego dodatku w zbiorniczku było. Mechanik z komputerem próbował "skalibrować" czy jak to się zwie że zbiorniczek jest już napełniony, 0 powodzenia. Najprawdopodobniej padł jakiś układ, pompka w zbiorniczku i dla tego wywala błędy. Teraz pytanie co mi grozi jeśli będę tak jeździł? Pracuję za granicą, a w polsce jestem tak co 2 - 3 tyg. Jazda głownie w trasie, 350 km w jedną stronę tak 130 km/h oraz codziennie po 20 km do miejsca pracy i z powrotem, głównie 50- 80 -100 km/h. Czy auto może przejść w tryb awaryjny? Czy zapcham filtr cząsteczek stałych? Czy mogę dodać ten środek bezpośrednio do pełnego zbiornika paliwa? jeśli tak to w jakiej ilości? Do czasu wymienienia zbiorniczka muszę jakoś się przemęczyć. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam |
Odp: Ford Focus MK2 1.6 TDCI 109 KM Błąd P2585-61 oraz P1922-60
Cytat:
Pytanie czy mechanik uruchomił prawidłowo procedurę po napełnieniu zbiorniczka, czy tylko skasował błędy? Z tego co piszesz to to pierwsze (prawidłowo) ale różnie to bywa, niektórzy ubierają proste działania w skomplikowane słowa żeby brzmieć mądrze przed klientem... |
Odp: Ford Focus MK2 1.6 TDCI 109 KM Błąd P2585-61 oraz P1922-60
Robił to przy mnie, program mu pokazał że nie wymaga napełnienia.
Czyli dostaje info że jest pełen. Obstawiam że walnięta jest elektronika w zbiorniczku. Używki chodzą od 500 do 700 zł, masakra! dlatego zastanawiam się nad dodawaniem 25 ml tego płynu do każdego pełnego tankowania, tak mi wyszło. Płyn i tak już wcześniej kupiłem. Mechanik powiedział że jest w stanie przeprogramować komputer w aucie żeby nie wiedział o zbiorniczku. a i w złączu które wychodzi ze zbiorniczka (od pompki?) znalazłem taką małą sprężynkę. o co chodzi? |
Odp: 1.6 TDCI 109 KM Błąd P2585-61 oraz P1922-60
Szukaj na portalach tylną belkę do ff mk2 1.6 tdci albo 2.0 tdci bo zbiorniczki FAP/DPF mają identyczne a często widzę kompletna belka tył poniżej 100 zł wraz ze zbiorniczkiem i już zdaje się nie raz to opisywałem. Ja kupiłem zbiorniczek za 50 zł ale to wymaga cierpliwości i szukania
Ceny samych zbiorniczków to tak jak piszesz , choć widziałem na wyprzedaży nówkę w tej cenie co wołają ale to trzeba trafić... Wymianę opisywałem w temacie cmax-a bo dostęp jest trochę utrudniony i u mnie poszedł brzeszczot w ruch . Po wymianie i skasowaniu błędów już nie powracają błędy Poniżej przykładowa aukcja [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: 1.6 TDCI 109 KM Błąd P2585-61 oraz P1922-60
Cytat:
Zauważyłem przez przypadek że jak odpalę silnik i zaraz przekręcę stacyjkę na wyłącz i włącz tak żeby silnik nie zdążył zgasnąć, to informacja oraz kontrolka całkowicie znika aż do ponownego uruchomienia auta :p Będę szukał. |
Odp: 1.6 TDCI 109 KM Błąd P2585-61 oraz P1922-60
Pytanie, czy idzie w jakiś łatwy sposób sprawdzić niepodłączony zbiorniczek pod kontem sprawności?
Nie chciał bym kupić kota w worku. |
Błąd P2585 - usterka układu silnika
Witam,
mam takiego focusa, który ma wycięty DPF. Auto ma 280 tys. przebiegu ja sam zrobiłem ok. 100 tys. Poczytałem, że chodzi o ten płyn od DPF. A co w sytuacji gdy tutaj nie ma już DPF? Też powinienem dolewać ten płyn czy coś przeprogramować? |
Odp: Błąd P2585 - usterka układu silnika
Komputerowo trzeba zrobić ze płyn dolany. U mnie i tak wracało, wtedy trzeba odpiąć wtyczkę która jest pod tylna kanapa, usterka powinna zniknąć. Jak po odpieciu pojawi się check engine to trzeba poprawić oprogramowanie. Podaje wszystko na swoim przykładzie.
|
Problem ze zbiorniczkiem płynu dpf(fab)
Pacjent Focus mk2 1,6TDCI.Mój problem ze zbiorniczkiem dpf to komunikat :usterka układu silnika błędy P2585-61 i P1922-60.Diagnoza wymienić zbiornik.Kasowanie błędów nie pomaga.Wymieniłem na używany zbiornik który ciekł z pompki(Brak komunikatów o usterkach.)Pózniej wymieniłem na NOWY zbiornik i myślałem że problem rozwiązany.Niestety po kilku dniach pojawia się znów usterka silnika.Błędy jak wcześniej P2585-61 i odziwo P1922-20 zamiast P1922-60.Usterka silnika czasem zniknie samoistnie.Błędy można wykasować FORSCANEM i na kilka dni jest spokój a po czym usterka pojawia się znów.I znów kasowanie znów spokój i tak wokoło
Poradzi ktoś w czym problem,moze ktoś miał podobny problem |
Odp: Problem ze zbiorniczkiem płynu dpf(fab)
A czy na komputerze stan płynu został zresetowany przez odpowiednią procedurę?
Zobacz [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.