|
Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Mamy to :D Udało nam się opracować protokoły komunikacyjne i stage1 do silnika 1.5EB 150. Nowy silnik, który montowany jest w nowym Focusie, zastąpił starsza jednostkę o podobnej pojemności oraz mocach ale ma jeden cylinder mniej. Silnik ten powoli będzie zastępował starszego brata również w innych modelach Forda.
Tutaj link do posta na FB: [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] W wolnej chwili wrzucę wykresy również tutaj. |
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Pytanie, jak to sie ma do wykresów firmy poniżej moment jest tam w granicach 370 NM i drugie pytanie o różnice pomiedzy silnikami FiST Fo 1.5 turbina w końcu inna czy ta sama. Dzięki za odpowiedz.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Pytanie do tuningowców!!
W moim Fordzie Kuga z 2018r również istniej silnik 1.5EB 150kM. Czy da się go zchipować do 180kM i około 300Nm.:!!: |
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Cytat:
Cytat:
Robi się go w okolice 190-205KM/300-330Nm. |
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Cytat:
W Tuneforce robili póki co automat. Zważywszy na to, że jest on przez fabrykę zaprojektowany na przenoszenie max. 240 Nm wynik osiągnięty w tuneforce jest OK - dużo koni i stosunkowo mało niuta. |
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Dokładnie, to był automat i w manualu pewnie da się zrobić odrobine więcej :)
Czekamy na chętnego. Automat powinien znieść 300Nm bez problemu, gdyby miał wytrzymywać tylko 240Nm, to już w serii byłby obciążany za mocno ;-) |
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Cytat:
Zastosowany w 1.5 automat ma oznaczenie 8F24, gdzie 24 w nazwie to skrót od maksymalnego przewidzianego momentu obrotowego. Ten sam automat zastosowany jest w silniku 1.0 z momentem 170. Z kolei Diesel 1.5 z momentem obr. 300 Nm ma juz inny automat, przewidziany na 350 Nm. Silnik 2.0 Diesel ma przy momencie 370 Nm automat zaprojektowany na 400 Nm. Tak więc przy większości silników Ford przewidział pewną rezerwę, ale nie w przypadku 1.5 benz. Dobrze więc, że więcej tych niutonów nie wyciągnęliście, a klient niech jeździ i obserwuje :D |
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Czekamy na manuala :)
|
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Cytat:
|
Odp: Chiptuning nowego trzy-cylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Cytat:
Z forum motor-talk.de, gdzie wątek skrzyń automatycznych w MK4 był omawiany. Te wartości maksymalnego momentu obrotowego należy traktować umownie. Zawsze powinna być jakaś rezerwa, tylko w przypadku nowych konstrukcji nie wiadomo jak duża ona jest. |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:19. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.