|
zaniku kompletego zasilania brak reakcji na pilota, brak wyświetlanych informacji
Witam,
Mam nietypowy problem (w sumie może bardzo typowy ale jestem absolutnie laikiem :) ) Posiadam Forda Focusa MK2 1.6 Tdi (92KM) 2006r. Problem polega na zaniku kompletego zasilania (brak reakcji na pilota, brak wyświetlanych informacjo w spoczynku - przejechane km, godzina na wyświetlaczu radia, całkowity "balck out"). Otworzyłem skrzynkę z bezpiecznikami pod maską silnika w celu ich sprawdzenia. Zanim zacząłem sprawdać bezpieczniki podociskałem przekaźniki nie mam pojęcia po dociśnięciu którego ale prąd wrócił). Szukłem opisów przekaźników ale nie trafiłem na jeden który byłby odpowiedzialny za przekazywanie prądu całościowo. Czy ktoś bardziej zorientowany w temaciu podzieliłby się jakimiś wskazówkami ? Czy jest sens wyciągnięcia wszystkich przekaźników i sprawdzenia ich działania po podpięciu zasilania (?) |
Odp: Focus MK2 Problem z zasilaniem (przekaźnik?)
A może to klema na aku?
|
Odp: Focus MK2 Problem z zasilaniem (przekaźnik?)
Dziękuje za podpowiedź.
Dzisiaj sprawdzę. Nie brałem pod uwagę klem bo zdecydowanie usterka znika po dociekaniu przekaźników w skrzynce ale kto wie (?) Dzisiaj zobaczę ! |
Odp: Focus MK2 Problem z zasilaniem (przekaźnik?)
R8 - ignition overload relay 70A : przekaźnik pod maską odciążający stacyjkę .
|
Brak reakcji dosłownie na nic.
Witam. Samochód stał przez pół roku nie odpalamy, gdyż byłem za granicą. Po powrocie nie chcę się otworzyć nawet wkładając kluczyk do drzwi jak i do otworzenia maski. Sądzę,że to wina Aku, ale nie mogę dostać się pod maskę.
Co zrobić by otworzyć chociażby maskę skoro z kluczyka nie reaguje. |
Odp: Brak reakcji dosłownie na nic.
Cytat:
Potem już z górki, doładować Aku, otworzyć drzwi pilotem, odpalić... No i potem trzeba się zająć zamkiem w drzwiach. Próbować penetratorem jak się nie uda to wyciągać wkładkę i czyścić do skutku. Wysłane z mojego motorola one vision przy użyciu Tapatalka |
Odp: Brak reakcji dosłownie na nic.
Pytanie brzmi - dlaczego nie da się otworzyć maski? Czy z powodu wypadnięcia / uszkodzenia cięgna mechanizmu blokady, czy sam zamek jest w jakiś sposób uszkodzony? Jakie dokładnie są objawy? Klucz nie wchodzi, nie przekręca się, przekręca się w kółko ale nic to nie daje, blokuje się w jakimś położeniu?
|
Odp: Brak reakcji dosłownie na nic.
Podłącz się od spodu pod przewody rozrusznika z jakiegoś działającego aku.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Odp: Brak reakcji dosłownie na nic.
Cytat:
|
Odp: Brak reakcji dosłownie na nic.
Oj tam, po co od razu zakładać najbardziej pesymistyczny scenariusz? ;) chwilowy zastrzyk prądu by otworzyć auto nie powinien wywołać pożaru. Co innego jakby go tak zostawić na dłużej. A maskę tak czy siak musi kolega otworzyć żeby wymienić aku :)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:53. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.