Forum Ford Club Polska

Sprawdzenie Numeru VIN

Wprowadź numer VIN, aby sprawdzić Historię Pojazdu

Sklep z częściami do Forda -  iParts.pl



Wróć   Forum Ford Club Polska > Przeszukaj forum

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Pokaż wyniki 1 do 20 z 20
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund.
Szukaj: Posts Made By: klonpak


Forum: Sprzęt Audio/CB/GPS 15-04-2017, 13:29
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 2,236
Dodane przez klonpak
Odp: wymiana radia na radio z telefonem

Po swietach jak przyjda graty to zaczne wszystko skladac i dam znac co i jak !

Wesolych Swiat

Pozdrawiam
Forum: Sprzęt Audio/CB/GPS 15-04-2017, 11:33
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 2,236
Dodane przez klonpak
Forum: Sprzęt Audio/CB/GPS 15-04-2017, 08:20
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 2,236
Dodane przez klonpak
Odp: wymiana radia na radio z telefonem

A czy w swojej mk7 miales usb i aux bo ja teraz posiadam
Forum: Sprzęt Audio/CB/GPS 14-04-2017, 20:33
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 2,236
Dodane przez klonpak
Odp: wymiana radia na radio z telefonem

Dzieki za informacje

A czy fiesta nie ma tych wiazek do modulu i mikrofonu ?

Bo wszedzie szukam i nikt nie sprzedaje ?
Forum: Sprzęt Audio/CB/GPS 14-04-2017, 15:06
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 2,236
Dodane przez klonpak
wymiana radia na radio z telefonem

Witam serdecznie

Jestem na etapie wymiany radia zwyklego bez telefonu i bluethoota na radio z telefonem

Zakupilem na allegro radio panel wyswietlacz

Co musze jeszcze dokupic i zrobic aby...
Forum: Ford Fiesta 12-04-2017, 21:20
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 390
Dodane przez klonpak
Odp: Lodka od ST do normalnej wersji czy pasuje

Nie wiem czy w tej co xamowilem jest i dlatego dopytuje :)

Dam znac jak przeloze

Pozdrawiam
Forum: Ford Fiesta 12-04-2017, 21:15
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 390
Dodane przez klonpak
Odp: Lodka od ST do normalnej wersji czy pasuje

Czyli bez zadnych przeróbek. Przekladam swiatlo stop i przykrecam ?
Forum: Ford Fiesta 12-04-2017, 20:56
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 390
Dodane przez klonpak
Lodka od ST do normalnej wersji czy pasuje

Witam jak w temacie znalazlem na allegro lotki spoiler tylny na klape od wersji ST czy ktos montowal czy pasuje itp ?
Forum: Ford Fiesta 12-04-2017, 20:53
Odpowiedzi: 12
[Fiesta 2012-2017] co to za błąd B1413-93
Odwiedzin: 2,329
Dodane przez klonpak
Odp: co to za błąd B1413-93

Witam problem rozwiazany dzieki koldze mayak

Problem brak komunikacji z czujnikiem uderzeniowym z przodu przy zamku

Okazalo sie ze przerwany byl jeden kabelek naprawiony i wszystko zgaslo
...
Forum: Ford Fiesta 11-04-2017, 13:28
Odpowiedzi: 12
[Fiesta 2012-2017] co to za błąd B1413-93
Odwiedzin: 2,329
Dodane przez klonpak
Odp: co to za błąd B1413-93

Witam

Sprawdziłem ten w słupku i jest zapiety wszystko ok !!!

Odnośnie Czujnika zapiecia pasa niewiem wlasnie czy to to bo własnie dziwnie sie zachowuje podczas jazdy odpinam pas i nic nie...
Forum: Ford Fiesta 10-04-2017, 13:25
Odpowiedzi: 12
[Fiesta 2012-2017] co to za błąd B1413-93
Odwiedzin: 2,329
Dodane przez klonpak
Odp: co to za błąd B1413-93

I jak nie ma nikt pomysłu gdzie ten czujnik moze sie znajdować ?
Forum: Ford Fiesta 09-04-2017, 19:40
Odpowiedzi: 12
[Fiesta 2012-2017] co to za błąd B1413-93
Odwiedzin: 2,329
Dodane przez klonpak
Odp: co to za błąd B1413-93

Tak obejrzalem ale niestety ten na fimiku to wersja usa i zupenie inny ma pas :(
Forum: Ford Fiesta 09-04-2017, 13:01
Odpowiedzi: 12
[Fiesta 2012-2017] co to za błąd B1413-93
Odwiedzin: 2,329
Dodane przez klonpak
Odp: co to za błąd B1413-93

Podlaczylem Elm i zdiagnozowalem Forscanem i wychodzi blad ktory nie chce sie skasowac

Kod B1413 Czujnik przednich zabezpieczen po stronie kierowcy - brak dzialania

Gdzie mam zaczac szukac...
Forum: Ford Fiesta 09-04-2017, 08:38
Odpowiedzi: 12
[Fiesta 2012-2017] co to za błąd B1413-93
Odwiedzin: 2,329
Dodane przez klonpak
Odp: co to za błąd B1413-93

Witam

OBD program FoCom

Przy probie kasowania gasnie na chwile kontroka poduszki i za chwile wraca

Nie mam zielonego pojecia co to moze byc ?
Forum: Ford Fiesta 08-04-2017, 14:16
Odpowiedzi: 12
[Fiesta 2012-2017] co to za błąd B1413-93
Odwiedzin: 2,329
Dodane przez klonpak
co to za błąd B1413-93

Witam

Pali mi sie kontrolka air bag po podlaczeniu komputera wyskakuje blad B1413-93

I nie mam pojecia co zrobic co sprawdzic

Moze ktos mial podobny blad albo pomysl ?
Forum: Ford Fiesta 27-07-2016, 04:52
Odpowiedzi: 82
Odwiedzin: 17,051
Dodane przez klonpak
Odp: Jak aktywowac halogeny i swiatla skandynawskie

Temat zamykam kolega mayak rozwiazal problem
Forum: Ford Fiesta 13-07-2016, 21:28
Odpowiedzi: 82
Odwiedzin: 17,051
Dodane przez klonpak
Odp: Jak aktywowac halogeny i swiatla skandynawskie

Bede probowal sie spotkac z kolega jezeli znajdzie czas !

Ale widze ze to ciezki temat :(
Forum: Ford Fiesta 13-07-2016, 10:55
Odpowiedzi: 82
Odwiedzin: 17,051
Dodane przez klonpak
Odp: Jak aktywowac halogeny i swiatla skandynawskie

Samochod wyjechal z fabryki bez halogenow bo sam je dokladalem mam problem z ich uaktywnieniem w mojej okolicy nikt nie umie tego zrobic odsylaja do aso.
Ja mam interfejs ale focomem nic nie mozna...
Forum: Ford Fiesta 12-07-2016, 20:54
Odpowiedzi: 82
Odwiedzin: 17,051
Dodane przez klonpak
Odp: Jak aktywowac halogeny i swiatla skandynawskie

Dzieki za rade moze kolega pomoze ? A jakies inne podpowiedzi :)
Forum: Ford Fiesta 12-07-2016, 18:54
Odpowiedzi: 82
Odwiedzin: 17,051
Dodane przez klonpak
Jak aktywowac halogeny i swiatla skandynawskie

Witam serdecznie

Mam problem a mianowicie moja fiesta zostala sprowadzona z francji i nie posiadala halogenow jednak wiazke przekaznik miala.
Dokupilem nowy zderzak halogeny wlacznik swiatel i...
Pokaż wyniki 1 do 20 z 20

  
 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.